آموزش ساخت بازی مانند Flappy Bird (متوسط)

Making a game like Flappy Bird (Intermediate)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه در سوئیفت یک بازی مانند اسکرول جانبی محبوب Flappy Bird بسازید. این بازی اعتیادآور در اوج خود روزانه 50000 دلار فروش داشت. در پایان کلاس، یک بازی سفارشی با گرافیک خود خواهید داشت که می تواند در فروشگاه برنامه اپل آپلود شود. برخی از مهارت ها و تکنیک های خاصی که یاد خواهید گرفت عبارتند از:

  • پیمایش تصویر پس زمینه
  • اجسام فیزیک و کاربرد آنها
  • تشخیص برخورد
  • یک حلقه بازی معمولی
  • ماشین های حالت
  • ذخیره امتیازات بازیکن
  • متحرک سازی، حرکت و چرخش یک جن
  • افزودن جلوه های صوتی و انفجار

برای تکمیل این دوره، باید Xcode، محیط برنامه نویسی اپل را داشته باشید و با آن آشنا باشید. این به صورت رایگان از فروشگاه برنامه مک در دسترس است. ما از زبان برنامه نویسی Swift استفاده خواهیم کرد، بنابراین آشنایی با این زبان (یا برنامه نویسی به هر زبانی) یک پیش نیاز است. یک سطح مهارت متوسط ​​در نظر گرفته شده است.

برای توسعه سریع‌تر و آسان‌تر، از چارچوب SpriteKit استفاده می‌کنیم، بنابراین دانستن این موضوع مفید خواهد بود، اگرچه ضروری نیست زیرا همه چیزهایی را که باید در کلاس بدانید پوشش می‌دهیم.

برای آپلود بازی خود در فروشگاه برنامه تلفن همراه، باید یک حساب توسعه دهنده Apple راه اندازی کنید، اما این برای تکمیل کلاس ضروری نیست. می‌توانید بازی را در آیفون خود بدون حساب اجرا کنید.

هدف این پروژه این است که دانش آموزان نسخه خود را از یک بازی اسکرول جانبی برای آیفون ایجاد کنند. آن‌ها می‌توانند این را در دستگاه خود بازی کنند یا با استفاده از سرویسی مانند TestFlight یا TestFairy آن را با تعداد محدودی از دوستان خود به اشتراک بگذارند.

به دانش‌آموزان نشان داده می‌شود که چگونه بازی را با استفاده از گرافیک خود سفارشی کنند و چگونه پویایی بازی را تغییر دهند تا چیزی منحصر به فرد ایجاد کنند. برای انجام این کار، دانش آموزان به:

نیاز دارند
  • تصویر پس زمینه
  • تصویر پیش زمینه
  • تصویر شی پخش کننده
  • تصویر منوی بازی
  • تصویر Game Over
  • تصویر صفحه نمایش اسپلش

یک کپی از کد منبع تولید شده پس از اتمام کلاس برای دانلود در دسترس خواهد بود.

از Apple App Store می‌توانید: 


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • درس 7 - ماشین حالت بازی Lesson 7 - The Game State Machine

  • درس 12 - انتشار و آینده چیست؟ Lesson 12 - Publishing and What's Next?

  • درس 9 - منوی اصلی و آموزش Lesson 9 - Main Menu and Tutorial

  • درس 6 - فیزیک و تشخیص برخورد Lesson 6 - Physics & Collision Detection

  • درس 10 - بازی بیش از مرد! Lesson 10 - Game Over Man!

  • درس 11 - سیلی زدن به مقداری سیزل Lesson 11 - Slapping on some Sizzle

  • درس 3 - پیمایش پس زمینه Lesson 3 - Scrolling the Background

  • درس 8 - حفظ امتیاز Lesson 8 - Keeping Score

  • درس 4 - اضافه کردن بازیکن Lesson 4 - Adding the Player

  • درس 1 - مقدمه Lesson 1 - Introduction

  • درس 5 - اضافه کردن موانع Lesson 5 - Adding Obstacles

  • درس 2 - راه اندازی پروژه Lesson 2 - Setting up the Project

نمایش نظرات

آموزش ساخت بازی مانند Flappy Bird (متوسط)
جزییات دوره
59m
12
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
56
4 از 5
دارد
دارد
دارد
David Such
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

David Such David Such

توسعه دهنده iOS، مربی اینترنت اشیا

دیوید یک توسعه دهنده نرم افزار مستقل است که در سیدنی، استرالیا واقع شده است. او بیش از 30 سال است که برنامه نویسی می کند و در Swift, c, c# بسیار با تجربه است. c++، هدف c، جاوا، پایتون و لوا. دیوید همچنین با سیستم های جاسازی شده، به ویژه برنامه های مبتنی بر آردوینو رزبری پای کار می کند و یک مربی با تجربه است.

او دارای مجوز خلبانی از راه دور (RePL) است و برای عملیات تجاری چند روتور تایید شده است. او همچنین دارای گواهینامه اپراتور رادیویی هوانوردی است.

دیوید مدرک MBA (بازاریابی)، BE (الکتریکال)، BSc (فیزیک علوم محاسباتی)، و BAppSc (علوم شراب) را به پایان رسانده است. او همچنین به دلیل کارش در برنامه استارتاپ جنسیس، دانشیار افتخاری دانشگاه سیدنی است.