آموزش ایجاد یک تجسم معماری بهینه شده در 3ds Max و V-Ray

Creating an Optimized Architectural Visualization in 3ds Max and V-Ray

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها نحوه مدل سازی یک صحنه معماری پیچیده و بهینه سازی آن برای ویرایش و رندر سریع را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012, V Ray 2.0, AutoCAD 2013, Photoshop CS4, Greeble.در این سری از آموزش ها نحوه مدل سازی یک صحنه پیچیده معماری و بهینه سازی آن برای ویرایش و رندر سریع را خواهیم آموخت. در طول این درس ها ما مراحل ایجاد یک صحنه معماری پیچیده را به گونه ای می گذرانیم که ایجاد آن سریع، ویرایش آسان و رندر سریع باشد. ما در مورد تکنیک‌های مختلف مدل‌سازی ضروری برای جریان‌های کاری معماری، از جمله زمین، شهرها، مدل‌سازی چند ضلعی، هموارسازی spline و nurms، و همچنین تکنیک‌های بهینه‌سازی مانند استفاده از پراکسی‌ها و صحنه‌های XRef را یاد خواهیم گرفت. در پایان شما قادر خواهید بود هر مقیاسی از پروژه های معماری را انجام دهید و به راحتی آنها را در مهلت های بسیار کوتاه تکمیل کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012، V Ray 2.0، AutoCAD 2013، Photoshop CS4، Greeble.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک تجسم معماری بهینه شده در 3ds Max و V-Ray Creating an Optimized Architectural Visualization in 3ds Max and V-Ray

  • بافت سایت Site Texturing

  • ایجاد بافت بازتاب سایت Creating the Site Reflection Texture

  • وارد کردن تصاویر به اتوکد Importing Images into AutoCAD

  • پیش نویس خطوط و ساختمان ها در اتوکد Drafting Contours and Buildings in AutoCAD

  • وارد کردن فایل های اتوکد به 3ds Max Importing AutoCAD Files to 3ds Max

  • ایجاد زمین Terrain Creation

  • بخش مش زمین و بافت سایت Terrain Mesh Division and Site Textures

  • ایجاد شهر گریبل Greeble City Creation

  • استخراج بافت برای نمای شهر Extracting Textures for the Facade of the City

  • بافت مدل شهر Texturing the City Model

  • تهیه پلان های اتوکد معماری Preparing Architectural AutoCAD Plans

  • وارد کردن پلن های اتوکد به 3ds Max Importing AutoCAD Plans into 3ds Max

  • به روز رسانی پلن های مرتبط Updating Linked Plans

  • مدلسازی خطوط ارگانیک با استفاده از Splines Modeling Organic Outlines Using Splines

  • اکسترود کردن اسپلاین Extruding Splines

  • مدلسازی نماهای برج Modeling the Tower Facades

  • مدل سازی اسلب و نرده Modeling Slabs and Balustrades

  • ایجاد اسلب، نرده و ستون بیشتر Creating More Slabs, Balustrades, and Columns

  • مدل سازی ستون ها و هسته های بالابر Modeling Columns and Lift Cores

  • مدلسازی ارگانیک پشتیبانی ورزشگاه Organic Modeling of the Stadium Support

  • مدل سازی صندلی های استادیوم Modeling the Stadium Seating

  • ویرایش مدل صندلی Editing the Seating Model

  • ویرایش اتصال برج و صندلی Editing the Tower and Seating Connection

  • مدلسازی ارگانیک پوسته ورزشگاه Organic Modeling of the Stadium Shell

  • ویرایش دال سقف بالایی Editing the Top Roof Slab

  • اصلاح صفحات کف و اضافه کردن جزئیات استادیوم Modifying Floor Slabs and Adding Stadium Details

  • ویرایش زمین زمین برای چمن و گیاهان Editing Ground Terrain for Grass and Plants

  • ایجاد پروکسی و گیاهان بیلبورد Creating Proxy and Billboard Plants

  • پراکندگی گیاهان و وارد کردن پروکسی به مدل Scattering Plants and Importing Proxies into the Model

  • مدل سازی غرفه ها با استفاده از Nurms Modeling Pavilions Using Nurms

  • بافت نما شیشه ای Texturing the Glass Facade

  • بافت سازی فضای داخلی ساختمان Texturing the Building Interiors

  • بافتن نرده ها Texturing the Balustrades

  • جمع بندی بافت Summing up the Texturing

  • تنظیمات رندر برای نماهای پیش نویس Render Settings for Draft Views

  • گرفتن تصویر نهایی Getting the Final Image

  • گردش کار فتوشاپ و نتیجه گیری Photoshop Workflow and Conclusion

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک تجسم معماری بهینه شده در 3ds Max و V-Ray
جزییات دوره
5h 43m
38
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Micha Koren
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Micha Koren Micha Koren

Micha Koren یک طراح و 3D Artist است. ریشه خانواده وی در جمهوری چک است حتی اگر بیشتر زندگی خود را در آفریقای جنوبی گذرانده باشد. وی ضمن مدیریت پروژه های بین المللی تجسم سه بعدی که با تیم هایی از هنرمندان در آسیا انجام می شود ، مرتباً بین اروپا و سنگاپور سفر می کند. وی تحصیلات خود را در رشته معماری به پایان رساند و از آن زمان با معماران آفریقای جنوبی ، فرانسه ، اسپانیا و سنگاپور همکاری می کند. امروز تمرکز او بر یافتن روشهای جدیدی از تجسم معماری برای صنعت املاک و مستغلات است. او می گوید جهان آنقدر سریع در حال حرکت است که تصاویر و فیلم های سه بعدی به تنهایی مانند 10 سال پیش ما را تحت تأثیر قرار نمی دهد. امروز سینمای سه بعدی و نقشه های شهر سه بعدی تعاملی نوار را به ارتفاعات جدیدی رسانده اند. او می گوید ، ما باید هر روز برای ادامه این محدودیت ها رقابت كنیم. طراحی ، تجسم سه بعدی و کارآفرینی از بزرگترین علاقه های مایکا است. وی برنده جوایز طراحی ، تجسم ده ها پروژه معماری ، ایجاد وب سایت و راه اندازی مشاغل آنلاین شده است. او به ویژه از ورزش های شدید مانند سنگ نوردی ، موج سواری و دوچرخه سواری کوهستان لذت می برد زیرا اینها دلایل عالی برای خارج شدن از دفتر است. عبارت مورد علاقه میشا این است: "همیشه قابل دستیابی است!"