هی بچه ها! به Advanced Texture Character Creation خوش آمدید! قسمت دوم این مستر کلاس نام من آبراهام لیل است و در این کلاس گردش کار خود را برای بافتن یک شخصیت آماده بازی به اشتراک خواهم گذاشت. در این کلاس، به بررسی موقعیتشناسی، بافت و فرآیند مادی شخصیت خود میپردازیم. من تقریباً تمام دانشی را که در 12 سال تجربه خود جمع آوری کرده ام به اشتراک خواهم گذاشت و شما را راهنمایی خواهم کرد تا شما نیز بتوانید شخصیت های شگفت انگیزی خلق کنید.
توجه: در این کلاس، ما فقط کاراکتر را retopo، UV، پخت و بافت می کنیم. بخش مجسمه سازی با پلی بالا در کلاس دیگری به نام "Advance Zbrush Character Creation" انجام می شود.
شما برای دنبال کردن این کلاس به آن کلاس نیاز ندارید، زیرا ما high poly را در فایلهای منبع این کلاس قرار دادهایم. اما تماشای آن کلاس برای یادگیری کل خط تولید کاراکتر بسیار توصیه میشود.
در پایان این کلاس، شما قادر خواهید بود:
مدل پلی پلی بالا خود را با جریان لبه قرمز متحرک بازنگری کنید.
کاراکترها را به گونه ای بسازید که از نظر زیبایی شناسی خوب به نظر می رسند.
تکسچر کردن لباسها و لوازم جانبی با ظاهر کلی.
در این کلاس خواهید آموخت:
رتوپولوژی
Uving
پخت
تکسچرینگ
ایجاد مو Xgen
ژست گرفتن
و رندرینگ
نمای کلی پروژه کلاس:
ما پروژه را با گذر از فرآیند retopology دارایی های پلی بالا خود شروع خواهیم کرد، ما بر روی ایجاد توپولوژی انیمیشن مناسب، جریان لبه خوب و دارایی های بهینه تمرکز خواهیم کرد.
پس از آن به Uving می پریم و دارایی های خود را برای بافت سازی آماده می کنیم. ما روشهای کارآمدی را برای بستهبندی و پخت همه وسایلمان در داخل Substance Painter بررسی میکنیم و تمام ترفندهایم را برای ایجاد بافتهای زیبا به اشتراک میگذارم.
در نهایت ما مو را با استفاده از Xgen ایجاد می کنیم و شخصیت خود را برای ایجاد رندرهای عالی در داخل Maya و Unreal Engine قرار می دهیم.
این کلاس برای چه کسانی است؟
این کلاس برای کسانی است که میخواهند یک هنرمند حرفهای شخصیت شوند. کسانی که می خواهند کاراکترهای سه بعدی خود را به روشی حرفه ای تکسچر کنند.
چه کسی دانش آموز ایده آل برای این کلاس نیست؟
این کلاس برای مبتدیان مطلق ایدهآل نیست.
الزامات یا پیش نیازهای شرکت در این کلاس چیست؟
شما باید تجربه اولیه کار با Maya، Zbrush، Unreal Engine، Substance Painter و Photoshop داشته باشید
دانش اولیه Blender توصیه می شود اما ضروری نیست
پوشاندن قسمت اول مجموعه توصیه می شود اما ضروری نیست
اکنون به من بپیوندید:
اگر میخواهید سطح سه بعدی خود را افزایش دهید و در تولید کاراکتر استاد شوید، این کلاس برای شماست! به من بپیوندید و بیاموزید که چگونه در کوتاه ترین زمان شخصیت هایی با ظاهر شگفت انگیز خلق کنید!
فایل های پروژه را بارگیری کنید
پروژه کلاس: بافتسازی یک کاراکتر سه بعدی
مرحله 01: پوشه Project files را دانلود کنید و از نویسه high poly به عنوان نقطه شروع استفاده کنید.
مرحله 02: نویسه را مجدداً تغییر دهید
مرحله 03: کاراکتر را بافت دهید
مرحله 03: 3 تصویر را از زوایای مختلف رندر کنید و آنها را در اینجا به عنوان پروژه کلاس آپلود کنید.
از دیدن کار شما خوشحال خواهم شد. متشکرم.
یک متخصص در آموزش CG
به آموزش Nexttut خوش آمدید، ما فقط دورههایی را با متخصصان بسیار با استعدادی ایجاد میکنیم که حداقل ۵ سال سابقه کار در صنعت فیلم و بازی دارند.
هدف واحد آموزش Nexttut این است که به دانش آموزان کمک کند تا به یک هنرمند آماده تولید تبدیل شوند و در هر کجا که می خواهند شغل پیدا کنند. ما متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای دانشجویان سه بعدی هستیم. اگر دانشجویی هستید که از یک موسسه محلی یاد میگیرید یا یک هنرمند سه بعدی هستید که به تازگی کار در این صنعت را شروع کرده است یا هنرمندی هستید که چندین سال تجربه دارد، به جای درستی آمدهاید.
ما شما و بازخوردتان را دوست داریم. لطفاً در مورد اینکه چگونه میتوانیم دورههای بهتری برای شما بسازیم و چگونه میتوانیم به هر نحوی به شما کمک کنیم، به ما بازخورد بدهید.
دریافت کنید
نمایش نظرات