آموزش ایجاد یک وسیله نقلیه بازی ثانویه در 3ds Max

Creating a Secondary Game Vehicle in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش 3ds Max ، ما یک وسیله نقلیه ثانویه دقیق را مدل و ساختار می کنیم. نرم افزار به 3ds Max 2013 نیاز دارد. در این آموزش 3ds Max ، ما یک وسیله نقلیه ثانویه دقیق را مدل و ساختار می کنیم. ما با بررسی چگونگی ساخت یک وسیله نقلیه با کیفیت بالا از طرح اولیه شروع خواهیم کرد. هنگامی که مدل high poly ما به پایان رسید ، ما آن را تغییر می دهیم تا دارایی نهایی خود را در بازی ایجاد کنیم. با پایان این آموزش 3ds Max ، شما درک کاملی از ابزارها و تکنیک های مورد استفاده برای ایجاد وسایل بازی ثانویه خواهید داشت. نرم افزار به 3ds Max 2013 نیاز دارد.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک وسیله نقلیه بازی دوم در 3ds Max: قسمت 1 Creating a Secondary Game Vehicle in 3ds Max: Part 1

  • شکستن اشیا به شناسه های مواد Breaking Object Out into Material Ids

  • تنظیم تنظیمات برگزیده پروژه و ایجاد هواپیماهای تصویری Setting up Project Preferences and Creating Image Planes

  • تنظیم Blueprint و Layer Creation Setting up Blueprint and Layer Creation

  • سفارشی کردن کلیدهای داغ برای 3ds Max Customizing Hot Keys for 3ds Max

  • ایجاد ناحیه جلو و چرخ چپ Creating Front Left Area and Wheel Well

  • ادامه منطقه جلو چپ Continuing the Front Left Area

  • مدل کردن سمت چپ میانی Modeling the Middle Left Side

  • مدل سازی سمت عقب چپ Modeling the Left Back Side

  • اتمام ناحیه پشت چپ Finishing the Left Back Area

  • مدل سازی قسمت پشت درب Modeling Out the Back Door Area

  • افزودن یک اصلاح کننده Turbosmooth به مش ما Adding a Turbosmooth Modifier to Our Mesh

  • مدل سازی قسمت هود جلو Modeling Front Hood Area

  • مدل سازی سپر پشت Modeling the Back Bumper

  • پایان سپر پشت Finishing the Back Bumper

  • تنظیم Back Bumper Adjusting the Back Bumper

  • تنظیم بدنه مدل Adjusting the Model's Body

  • مدل سازی سپر جلو Modeling the Front Bumper

  • جزئیات سپر جلو Detailing the Front Bumper

  • درپوش کردن پایین Capping Off the Bottom

  • ایجاد تنظیمات در قسمت جلوی خودرو Making Adjustments to Front of Vehicle

  • مدل سازی مسکن چراغ جلو Modeling the Headlight Housing

  • جزئیات مسکن چراغ جلو Detailing the Headlight Housing

  • افزودن ضخامت به مسکن چراغ جلو Adding Thickness to the Headlight Housing

  • پایان دادن به مسکن چراغ جلو Finishing up the Headlight Housing

  • ایجاد کوره خودرو Creating the Vehicle's Grill

  • پایان دادن به کوره Finishing the Grill

  • تنظیم بدنه و گریل Adjusting the Body and Grill

ایجاد وسیله نقلیه بازی دوم در 3ds Max: قسمت 2 Creating a Secondary Game Vehicle in 3ds Max: Part 2

  • ایجاد شیle دستگیره درب Creating Door Handle Object

  • کپی کردن دستگیره درب به قسمت پشتی Copying Door Handle to Back Area

  • ایجاد دستگیره درب پشت از شی Cl شبیه سازی شده Creating Back Door Handle from Cloned Object

  • تنظیم دستگیره درب Adjusting Door Handles

  • مدل سازی آینه نمای جانبی Modeling the Side View Mirror

  • جزئیات آینه نمای جانبی Detailing the Side View Mirror

  • در حال نهایی کردن آینه نمای جانبی Finalizing the Side View Mirror

  • اتصال آینه نمای جانبی Attaching Side View Mirror

  • مدل سازی آنتن ها Modeling the Antennae

  • در حال بررسی مدل ما Checking Our Model

  • ساختن شی Support پشتیبانی برای آینه نمای جانبی Building the Support Object for Side View Mirror

  • افزودن پایه آینه نمای جانبی Adding the Side View Mirror Base

  • مدل سازی درپوش گاز Modeling the Gas Cap

  • مدیریت صحنه ما Managing Our Scene

  • استفاده از Layer Manager برای مدیریت صحنه Using Layer Manager to Manage Scene

  • ایجاد شیشه جلو Creating Front Area Glass

  • مدلسازی شیشه جلو اتومبیل Modeling the Windshield

  • تنظیم شیشه جلو اتومبیل Adjusting the Windshield

  • افزودن در Back Windows Adding in the Back Windows

  • پایان دادن به Back Area Finishing the Back Area

  • ایجاد چرخ ها Creating the Wheels

  • چرخ ها را تمام کنید Finishing the Wheels

  • افزودن یک شی شاسی Adding a Chassis Object

  • ایجاد صدا خفه کن و برف پاک کن شیشه جلو اتومبیل Creating the Muffler and Windshield Wipers

  • اتمام و موقعیت دهی برف پاک کنهای شیشه جلو اتومبیل Finishing and Positioning the Windshield Wipers

  • افزودن اشیا Interior داخلی از جمله یک فرمان Adding Interior Objects Including a Steering Wheel

  • در حال پایان دادن به فرمان Finishing the Steering Wheel

  • مدل ما را تغییر دهید Tweaking Our Model

  • ایجاد Rack Rof و لوله ها Creating the Roof Rack and Pipes

ایجاد یک وسیله نقلیه بازی دوم در 3ds Max: قسمت 3 Creating a Secondary Game Vehicle in 3ds Max: Part 3

  • اضافه کردن لوله ها به Roof Rack Adding Pipes to Roof Rack

  • اختصاص مواد ترمز Assigning Brake Light Materials

  • پاکسازی لبه های مدل Cleaning up Model Edges

  • تکثیر مدل برای ایجاد نسخه کم پلی Duplicating Model to Create Low Poly Version

  • جزئیات جلوی مدل High Poly Detailing the Front of the High Poly Model

  • جزئیات قسمت Back Detailing the Back Area

  • تنظیم ناحیه پشت سپر Adjusting the Back Bumper Area

  • نهایی کردن منطقه درب پشت Finalizing Back Door Area

  • افزودن جزئیات به سمت مدل ما Adding Details to the Side of Our Model

  • ایجاد درز درب Creating the Door Seam

  • درزهای درب را تمام کنید Finishing up the Door Seams

  • در حال نهایی سازی مدل دقیق پلی بالا با جزئیات Finalizing Detailed High Poly Model

  • ایجاد لاستیک های کم پلی Creating Low Poly Tires

  • باز کردن لاستیک های چند ضلعی کم Unwrapping the Low Polygon Tires

  • ایجاد و باز کردن سپر جلوی Low Poly Creating and Unwrapping the Low Poly Front Bumper

  • بهینه سازی مسکن چراغ جلو Optimizing the Headlight Housing

  • باز کردن محفظه چراغ جلو Unwrapping the Headlight Housing

  • پایان دادن به مسکن چراغ جلو Finishing the Headlight Housing

  • باز کردن هود Unwrapping the Hood

  • باز کردن قسمت جلو Unwrapping the Front Area

  • ایجاد دستگیره درب کم پلی Creating Low Poly Door Handle

  • بهینه سازی آینه نمای کم ساید Optimizing Low Poly Side View Mirror

  • درحال باز کردن آینه نمای جانبی است Unwrapping Side View Mirror

  • ایجاد بدنه چند ضلعی کم Creating the Low Polygon Body

ایجاد وسیله نقلیه بازی دوم در 3ds Max: قسمت 4 Creating a Secondary Game Vehicle in 3ds Max: Part 4

  • پالایش بدن Refining the Body

  • باز کردن بدن Unwrapping the Body

  • ادامه باز کردن بدن Continuing to Unwrap the Body

  • باز کردن پنجره و پنجره داخلی Unwrapping the Window Trim and Interior Trim

  • جدا کردن و بهینه سازی اشیا Interior داخلی Detaching and Optimizing Interior Objects

  • اتمام اشیا Interior داخلی Finishing the Interior Objects

  • باز کردن ویندوز و لوله ها Unwrapping Windows and Pipes

  • نهایی کردن لوله ها Finalizing the Pipes

  • باز کردن روف رک Unwrapping the Roof Rack

  • بهینه سازی Back Bumper Optimizing the Back Bumper

  • باز کردن سپر پشت Unwrapping the Back Bumper

  • بهینه سازی دستگیره درب عقب Optimizing the Back Door Handle

  • نهایی کردن دستگیره درب عقب Finalizing the Back Door Handle

  • باز کردن درب پشت درب خودرو Unwrapping Back Door Area of Vehicle

  • اتمام ناحیه پشت درب Finishing the Back Door Area

  • باز کردن اشیا Ob اگزوز Unwrapping the Exhaust Object

  • باز کردن برف پاک کن ها Unwrapping the Wipers

  • باز کردن آنتن Unwrapping the Antenna

  • پاکسازی صحنه ما Cleaning up Our Scene

  • بهینه سازی شناسه ماده Optimizing the Material Id

  • بسته بندی UV ما Packing Our UVs

  • ادامه بسته بندی UV ها Continuing to Pack Our UVs

  • نهایی سازی بسته بندی UV Finalizing UV Packing

  • در حال جستجو برای تنظیمات Bake Looking into Bake Settings

  • تنظیم هدف ما برای پخت Setting up Our Object for Baking

  • تنظیم قفس پروژه Adjusting Our Projecting Cage

  • مرور نقشه عادی و شناسه رنگی در فتوشاپ Going Over Normal Map and Color Id Map in Photoshop

  • پاک کردن نقشه ها Cleaning up Maps

  • ایجاد بافت های ما Creating Our Textures

  • بارگیری همه نقشه ها و مدل های ما در Ddo Loading All Our Maps and Models in Ddo

  • اختصاص مواد بر اساس شناسه نقشه Assigning Materials Based on Id Map

  • ارائه نقشه ها Rendering Out Maps

  • افزودن عکس برگردان به نقشه پراکنده Adding Decal to Diffuse Map

  • تنظیم مواد برای رندر در Mental Ray Setting up Materials for Render in Mental Ray

  • اختصاص مطالب برای رندر Assigning Materials for Render

  • اضافه کردن یک هواپیمای زمینی و سیستم روشنایی Adding a Ground Plane and Lighting System

  • افزودن نقشه عادی ما Adding Our Normal Map

  • تنظیم رندر نهایی ما Adjusting Our Final Render

نمایش نظرات

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.

آموزش ایجاد یک وسیله نقلیه بازی ثانویه در 3ds Max
جزییات دوره
16h 37m
119
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chidi Mbadugha Chidi Mbadugha

Chidi یک 3D Artist Artist است که به مدت یازده سال در صنعت بازی کار کرده است. وی در سال 2003 از م Instituteسسه فناوری DigiPen فارغ التحصیل شد و از آن زمان روی کنسول های مختلف بازی ویدیویی کار کرده است. وی از زمان Forza 2 در سری Forza Motorsport کار کرده و در سیستم عامل های مختلف از PSP تا Xbox One کار کرده است. علاقه های Chidi با تاکید زیاد بر نورپردازی ، مدل سازی و بافت می کنند. او با Mental Ray و همچنین آزاد کاران به عنوان یک طراح گرافیک کار کرده است.