در Unreal Engine 5 یک توسعه دهنده بازی شوید.
چه یک توسعهدهنده بازی مبتدی، برنامهنویس، هنرمند یا طراح باشید، Unreal Engine 5 همه چیزهایی را که به عنوان یکی از محبوبترین و پرکاربردترین موتورهای بازی توسط حرفهایها نیاز دارید، به شما ارائه میدهد. این دوره برای همه ساخته شده است، زیرا ما نه تنها در زمینه کدنویسی، بلکه همچنین توسعه بازی از ابتدا تا انتها مشغول هستیم.
بدون هیچ تجربهای در استفاده از Unreal Engine Blueprints مستقیماً به ساخت بازی بروید!
این یکی از ویژگی های کلیدی Unreal Engine است. Blueprints یک زبان برنامه نویسی بصری قدرتمند است که به شما امکان می دهد هر بازی را که می خواهید بسازید - و سریع. از همان تکنیک هایی که استودیوهای AAA در پروژه های Unreal Blueprint خود استفاده می کنند، استفاده کنید. همه چیز رایگان است.
در پایان این دوره، شما یک پلتفرم و تیرانداز Unreal Engine را از ابتدا تا انتها با ویدیوهای آسان دنباله دار ایجاد و کدنویسی خواهید کرد. گردش کار، ابزار و مهارت های جدیدی را برای استفاده در پروژه های بازی خود دریافت کنید!
نام من مصطفی است و من کارگردان و توسعه دهنده Farmtale در Steam هستم که فقط با Blueprints ساخته شده است. با سالها تجربه در ساخت بازی و آموزش، نکات و نکات توسعه بازی را نشان خواهم داد.
این دوره همه چیزهایی را که برای شروع توسعه بازی ها باید بدانید را پوشش می دهد، از جمله:
ایجاد یک پروژه
نمای کلی Unreal Engine
وارد کردن دارایی ها
طراحی یک محیط
اصول اولیه طرح
حرکت شخصیت
ساخت اقلام قابل غارت
ایجاد نقاط بازرسی
انیمیشن های شخصیت
طرح انیمیشن
بارگذاری مجدد تیراندازی با سلاح
ایجاد هوش مصنوعی دشمن
سطح دشواری
آسیب سلامت/مرگ
برد باخت
رابط کاربری بازی
جلوه های صوتی موسیقی (SFX)
بسته بندی بازی
بهترین روش توسعه بازی را از یک توسعه دهنده Unreal Blueprint منتشر شده بیاموزید
همه کدها برابر نیستند. راههای زیادی برای توسعه بازیها وجود دارد که برخی بهتر از بقیه هستند. من به شما نشان خواهم داد که چگونه از ابزارهای مختلف بهینه سازی برای دستیابی به عملکرد آماده بازی استفاده کنید.
به انجمن حمایتی و اشتراکگذاری ما در Discord بپیوندید.
شما را در درس 1 می بینم!
پروژه کلاس شما ایجاد دو بازی بسیار متفاوت با استفاده از Unreal Engine Blueprints با ویدیوهای آسان دنباله دار است.
برای الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه، می توانید پیشرفت خود را در هر مرحله به اشتراک بگذارید.
از دیدن کارهای همه هیجان زده هستم!
توسعه دهنده و ناشر بازی
Pixel Helmet یک توسعه دهنده و ناشر بازی های ویدیویی است که در دانمارک قرار دارد. ما به تازگی اولین بازی خود را Farmtale بر روی پلتفرم Steam منتشر کرده ایم.
ما تصمیم گرفتیم برای ایجاد دورههای باکیفیت و به اشتراک گذاشتن دانش خود با انجمن توسعه بازی، در Skillshare شرکت کنیم. یادگیری ممکن است گاهی خسته کننده باشد و هدف ما ایجاد یک تجربه یادگیری سرگرم کننده است.
ما پیشنهاد میکنیم دورههایی را در Modeling، Texturing، Unreal Engine، Blueprints، C++، طراحی بازی، و موارد دیگر ایجاد کنیم. اگر در طول دوره به کمک نیاز دارید، لطفاً از طریق Skillshare به ما اطلاع دهید یا در Discord، Twitter یا LinkedIn با ما در ارتباط باشید.
نمایش نظرات