ویل هاربیسون از زمانی که می توانست مداد را در دست بگیرد، نقاشی می کشید. او پس از پایان دبیرستان تصمیم گرفت تا به عنوان یک هنرمند در صنعت بازی های رایانه ای مشغول به کار شود و در سال 1988 در سن 21 سالگی اولین شغل خود را توسط غول نرم افزاری اروپایی دهه 80 یعنی Ocean Software به او واگذار کرد. در شش سالی که در آنجا بود، روی بازی هایی مانند Batman the Movie و Jurassic Park کار کرد. در سال 1997 او اولین آموزش خود را در مورد استفاده از یک نرم افزار مدل سازی سه بعدی به نام Amapi در ارتباط با 3D Studio Max نوشت. این اولین گام در مدل سازی سطح زیربخش بود. آموزش او توسط یکی از اعضای انتشارات New Riders کشف شد و از او خواسته شد که آن آموزش اصلی را گسترش دهد تا بتواند در کتاب Inside 3D Studio MAX Vol. 2 و 3 نسخه محدود. او هنوز در صنعت بازیسازی کار میکند و اخیراً در بازیهای Sonic و Sega All-Stars Racing، Oddworld - Stranger's Wrath، Runescape، Top Darts، Table Top Tanks و Nike+ Kinect Training کار کرده است.
نمایش نظرات