نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
با جدا شدن از مراحل سنتی یک سرعت دویدن ، آنها را با هم محو می کنیم تا چرخه توسعه را در آنچه "ساختمان با سرعت فکر" می نامیم کاهش دهیم. با جدا شدن از مراحل سنتی یک سرعت دویدن ، آنها را با هم محو می کنیم تا چرخه توسعه را بیشتر در آنچه "ساختمان با سرعت فکر" می نامیم کاهش دهد. در طول سالهای گذشته ، گروه من در حال ساخت نحوه ساخت برنامه های آندروید کلاس جهانی با سرعت فکر اول برای هکاتون ها ، سپس محصولات و اکنون برای اسپرینت های طراحی شده است. در این جلسه ، ما جزئیات روش "سرعت فکر" ، مراحل ، ابزارها و م componentsلفه های مربوطه را شرح خواهیم داد. ما با استفاده از یک سرعت دویدن طراحی برای کشف قدرت تلفن همراه و چگونگی انطباق آن با بازار/مشکلی که سعی در حل آن داریم شروع می کنیم. سپس با تمرکز بر گام مهم در سرعت دویدن ، ما با استفاده از م softwareلفه های نرم افزار JetPack Android (UI ، رفتار ، بنیاد ، معماری) با استفاده از م softwareلفه های نرم افزاری JetPack Android نمونه های اولیه با وفاداری بالایی را ایجاد می کنیم. ما این کار را با استفاده از ویژگی های طراحی Android Studio (اجزای متریال/ویرایشگر موضوع ، کتابخانه محدودیت ، ویرایشگر حرکت) همراه با منابع منبع باز/صنعت برای ایجاد یک UI بصری و زیبا انجام می دهیم. پس از اتمام چارچوب UI ، ما منطق برنامه Kotlin را با استفاده از مonلفه های معماری Android با اتصال داده به Firebase متصل می کنیم. با اتمام برنامه ما ، ما استراتژی خود را برای بازاریابی ، توزیع و کسب درآمد با استفاده از قوم نگاری مبتنی بر داده (DDE) اجرا می کنیم. در پایان جلسه ، مخاطبان ایده خوبی خواهند داشت که چگونه همه این ابزارها و م componentsلفه ها به طور سریع پشت سر هم قرار می گیرند تا جادو تولید کنند.
سرفصل ها و درس ها
ساختن با سرعت فکر
Building at the Speed of Thought
-
ساختن با سرعت فکر
Building at the Speed of Thought
نمایش نظرات