در این کلاس، رونوشتهای مکتوب همه چیزهایی که در هر ویدیو گفتهام برای خواندن در دسترس است، بنابراین میتوانید مطمئن باشید که به طور کامل آنچه را که من آموزش میدهم با سرعت خودتان درک میکنید.
همچنین نقد پروژه های دانشجویی که برای یادگیری بیشتر از آنها نوشته ام نیز موجود است. اشتباه کردن بخش عمده ای از بهتر شدن در هنر شماست و یادگیری از انتقادات سایر دانش آموزان یکی از مولفه های کلیدی در بهبود خود است. به این کلاس نگاهی بیندازید، همه ما یک گروه بسیار باز، سازنده و پرشور برای پیشبرد هنر و طراحی پرسپکتیو شما هستیم!
هدف این کلاس آموزش دادن همه چیزهایی است که باید در مورد مهارت اساسی طراحی پرسپکتیو بدانید تا به هنر خود حس مکان و مکان بدهید. درک دیدگاه، واقعیتی مبتنی بر هنر شما را به ارمغان می آورد و نحوه تعامل مخاطب با آن را تغییر می دهد. این برای ارتقای کار شما به سطح بعدی و ارتقای مهارت شما در تصویرسازی کلیدی است.
من شخصاً به چشم انداز متفاوت از هنرمندان دیگر نگاه می کنم. در طول سالهای کارم بهعنوان یک تصویرگر حرفهای، یاد گرفتهام که چگونه به دیدگاه متفاوت فکر کنم تا اساساً درک بهتری از نحوه اعمال آن در دنیای واقعی اطراف شما داشته باشم. این کلاس به روشی نیست که هزاران بار قبلاً پرسپکتیو توضیح داده شده است -- همه شما نمونه معمولی خسته کننده را از جاده ای که مستقیماً به دوردست می رود با ردیفی از خطوط برق در کناره می شناسید؟ این کلاس از آن مدلهای قدیمی صرف نظر میکند و به نفع آموزش مکانیک واقعی چگونگی و چرایی وجود دیدگاه است. برخی از مفاهیم اصلی همچنان اینجا خواهند بود، مانند چشم انداز یک، دو و سه نقطه، البته. اما این روشی است که من به شما یاد می دهم که در مورد آنها فکر کنید که برای همیشه نحوه ترسیم محیط ها را تغییر می دهد.
بالا: چند نمونه از کارهای گذشته من.
چشم انداز به نکات کلیدی تقسیم می شود. ما با مفاهیم و اصطلاحات، از جمله پوشش تکنیک های مختلف طراحی، و پر کردن صحنه شما با جزئیات شروع می کنیم.
بالا: طرح های توسعه مناظر من در پرسپکتیو دو و سه نقطه ای.
شما یک طراحی پرسپکتیو بر اساس علاقه و موضوع خود ایجاد خواهید کرد. این می تواند یک صحنه داخلی/خارج، محیط شهری/حومه شهری، ترجیحاً چیزی باشد که انسان ساخته است. این کلاس در جایی تنظیم می شود که شما تشویق می شوید تا تمرین طراحی پرسپکتیو را شروع کنید (حداقل یک نقاشی در پرسپکتیو یک، دو و سه نقطه ای)، سپس هنگامی که طرحی را انجام دادید که به شدت در مورد آن احساس می کنید، تشویق می شوید که آن طراحی را در یک محیط کامل کامل تر توسعه دهید!
هدف کلی کلاس این است که شما درک و اجرای بهتر دیدگاه را در هنر خود نشان دهید و امیدواریم که جهان اطراف خود را چگونه می بینید. با این حال، عنصری از طراحی محیط در این کلاس نیز وجود دارد، زیرا پرسپکتیو ذاتا خود را به ترسیم فضاهای واقع گرایانه می دهد. در حالی که پروژه شما ممکن است بهعنوان مجموعهای از جعبهها در پرسپکتیو شروع شود، آموزههای من و بازخورد همسالان شما مطمئناً شما را تشویق میکند که خودتان را برای توسعه نقاشیهایتان به سطح بعدی و تولید محیطهای صحنه کامل تشویق کنید. اطلاعاتی که من ارائه میدهم برای کمک به شما برای ایجاد محیطی که سریعتر از چیزی که فکرش را میکردید ایجاد کنید، بسیار مهم است! آنقدرها هم که فکر می کنید دلهره آور نیست!
پایه و اساس مهمترین بخش طراحی شما است، بنابراین تشویق می شوید که پیشرفت خود و سایر نقاشی های تمرینی را در طول مسیر به کار نهایی خود به اشتراک بگذارید.
و مهمتر از همه، امیدوارم از کشف اشتیاق جدید خود برای طراحی پرسپکتیو لذت ببرید!
در بالا: چشم انداز خالص. و به زودی، شما نیز می توانید!
در این کلاس، برای شرکت به دانش طراحی قبلی بسیار کمی نیاز دارید. چشم انداز جنبه اساسی تصویرسازی است، بنابراین اگر تازه شروع کرده اید یا ماهر هستید اما هرگز نتوانسته اید این مهارت ها را بسازید، به مکان مناسبی برای یادگیری آمده اید!
این کلاس را می توان با هر رسانه ای که بیشتر با آن راحت هستید ترسیم کرد. مداد/قلم، خط کش روی کاغذ، یا فتوشاپ با تبلت گرافیکی - همه چیز به شما بستگی دارد! مهمترین جنبه این کلاس این است که شما درک بهتری از نحوه عملکرد پرسپکتیو نشان میدهید، حتی اگر این به این معنی باشد که فقط جعبهها را با دقت در فضای سه بعدی ترسیم کنید.
من قطعاً میخواهم شما را به چالش بکشم. بنابراین من شما را تشویق می کنم که سعی کنید یک نوع محیط را به عنوان پروژه نهایی ترسیم کنید تا واقعاً مهارت های خود را آزمایش کنید. با این حال، این کلاس بیشتر بر جنبه ای از نحوه مشاهده چشم انداز در محیط خود و نه بر روی افراد متمرکز است. این دوره در مورد آناتومی یا طراحی شخصیت نیست. این در مورد درک فضای اطراف شما و نحوه نمایش آن به صورت دو بعدی بر روی کاغذ است!
بیا داخل و از خودت لذت ببر! من می خواهم ببینم که شما همانقدر که برای خودتان می خواهید بهتر می شوید.
تصویری از یک محیط در منظر کامل ایجاد کنید!
قسمت 01: مقدمه ای بر دیدگاه و اصطلاحات
از اینکه در این کلاس شرکت کردید متشکرم! محتوا حتی پس از تاریخ شروع به آن اضافه می شود، بنابراین آنچه اکنون می بینید تمام چیزی نیست که قرار است به دست آورید. دموهای ضبط شده، ویدیوهای پرسش و پاسخ وجود خواهد داشت، من واقعاً میخواهم این منبع برای شما بچهها باشد!
البته اولین وظیفه شما تماشای ویدیوها است، زیرا آنها حاوی اطلاعات حیاتی در مورد ترسیم چشم انداز هستند که برای شروع واقعی پروژه خود به آن نیاز دارید.
در ضمن، بیایید به جزئیات پروژه ای بپردازیم که می خواهم شما بچه ها روی آن کار کنید.
شما میتوانید هر نوع محیط و ژانری را که میخواهید انتخاب کنید -- علمی تخیلی، فانتزی، دوران مدرن، شما نام آن را بگذارید. صحنههایی که میکشید باید پرسپکتیو را به نمایش بگذارند، بنابراین چسبیدن به محیطهایی که ساخته دست بشر هستند یا اشیای دستساز در آنها وجود دارد، کلیدی است، زیرا طبیعت هندسهای دقیق ندارد.
برای شروع، باید ویدیوهایی را که تا کنون آپلود کردهام تماشا کنید و سعی کنید آنچه را که در مورد آن صحبت کردهام تمرین کنید. (با خیال راحت هر تمرینی را که انجام داده اید نشان دهید!) پروژه شما باید شامل ایجاد طرح های خشن از سه محیط مختلف با هر شکلی از چشم انداز باشد که فکر می کنید برای آن مناسب تر است. سپس، یکی از آن طرحها را میگیرید و آن را تا سطح بالاتری از پرداخت اصلاح میکنید. سطح پایان به شما بستگی دارد: شما می توانید هر جایی از پیش نویس دوم تمیزتر گرفته تا نسخه رنگی خاکستری تا صحنه رنگی کامل انجام دهید!
شامل افراد یا شخصیتها در نقاشیهایتان کاملاً به شما بستگی دارد. این کلاس در مورد طراحی شخصیت یا آناتومی/طراحی فیگور نیست، بنابراین به یاد داشته باشید که ستاره نقاشی های خود را خود محیط/صحنه قرار دهید. شما می خواهید توانایی خود را در ترسیم پرسپکتیو و فضا نشان دهید.
- فقط برای اینکه ایده ای داشته باشید،
- در حالی که
می توانید با صحبت در مورد ایده هایی که می خواهید در پروژه خود دنبال کنید، پروژه خود را شروع کنید. از آن به عنوان یک دفترچه یادداشت استفاده کنید!
قسمت 02: دیدگاه یک، دو و سه نقطه
از آن ویدیوها در این واحد چیز جدیدی یاد گرفتید؟ تمرین کن! هر چیزی را که می خواهید ایجاد کنید تا نشان دهید که اصول دیدگاه را درک می کنید. چند صحنه ساده فقط با بلوک ها و اشکال ساده ایجاد کنید. در این مرحله باید به جای انجام دادن محیط های بزرگ و پیچیده، فقط به کاهش حرکات علاقه مند باشید. شما مجبور نیستید این نقاشیهای تمرینی را به اشتراک بگذارید، اما اگر میخواهید کمک کنید که آیا آن را درست انجام میدهید یا خیر، این کار را انجام دهید.
یک بخش پرسش و پاسخ در بخش انجمن کلاس وجود دارد. برای دریافت پاسخ سوالات خود را بپرسید! من برای همین اینجا هستم.
قسمت 03: جزئیات مهم
همانطور که در مرحله اول پروژه بیان شد، سعی کنید سه نوع از محیط های مختلف را ترسیم کنید.
سعی کنید برای هر طرح بیش از یک ساعت وقت صرف نکنید. در یک محیط استودیویی حرفه ای، می توان از شما انتظار داشت که هرکدام را در مدت 15 تا 20 دقیقه بیرون بیاورید! اما در اینجا نیازی به کار زیاد نیست، سرعت در نهایت به شما بستگی دارد. من فقط پیشنهاد میکنم سریع کار کنید، زیرا هرچه بیشتر بر روی نقشههای محیط کار کنید، به نظر میرسد بیشتر طول میکشد و در آن صورت هرگز تمایلی به اتمام نخواهید داشت. دانستن زمان توقف مهارت خوبی برای داشتن است، بنابراین زمان بندی خود به شکل گیری این نظم کمک می کند. اگر احساس می کنید که برای جزئیات خاص خیلی زمان می برید، محدودیت زمانی شما را مجبور می کند به قسمت های دیگر تصویر بروید.
نقاشی و افکار خود را در پروژه خود ارائه دهید. اگر فکر می کنید به داستان پروژه شما کمک می کند، می توانید مطالب مرجع (عکس ها، اسکرین شات ها و غیره) را اضافه کنید.
این طرح ها را انجام دادید؟ عالی!
باید یکی از سه موردی وجود داشته باشد که احساس شدیدتری نسبت به آن دارید. یکی از آنها احتمالاً بیشتر از بقیه به شما ضربه می زند. این خوبه. این یکی را به عنوان تصویری که میگیرید تا حالت کاملتری انتخاب کنید.
همانطور که قبلاً ذکر شد، پایان طراحی شما می تواند هر آنچه را که دوست دارید انجام دهد. اگر شما آنقدر تمایل دارید که اثر هنری را به طور کامل با نور، رنگآمیزی، شخصیتها و غیره تولید کنید، ادامه دهید و من خوشحال خواهم شد که در مورد همه جنبهها بازخورد ارائه کنم. اگر تصمیم دارید نقاشی خود را در حالت ناهموار دقیق تری نگه دارید، این نیز خوب است -- هنوز بازخوردهای زیادی وجود دارد که من و همکلاسی های شما می توانیم ارائه دهیم.
منابع اضافی
تصویرگر و طراح، بوستون MA
اسم من مت لاسکوفسکی است، من یک تصویرگر و طراح حرفه ای هستم که در بوستون، MA زندگی می کنم. من از سال 2005 تا 2009 به موسسه هنر بوستون (AIB) رفتم و در زمینه تصویرسازی رسانه های دیجیتال مطالعه کردم.
از زمان فارغ التحصیلی، من به خاطر کشیدن تصاویر پرسپکتیو غنی هم برای خودم و هم برای پروژه کمیکم "SYNTHESIS" و هم برای مشتریان محلی بوستون شناخته شده ام. من آنقدر به ترسیم پرسپکتیو عادت کرده ام، حتی نیازی به استفاده از راهنماها و شبکه ها برای کمک به اندازه گیری یک صحنه ندارم. امیدوارم بتوانم به شما کمک کنم تا در مسیر خود به خوبی پیش بروید تا بتوانید همین کار را انجام دهید!
متوجه خواهید شد که من یک مربی خوش صحبت هستم که می توانم مفاهیم پیچیده را به قطعاتی از اطلاعات قابل هضم آسان تر تجزیه کنم. بدون اینکه قبلاً برای توضیح آن وقت بگذارم، اصطلاحات فنی را به شما نمیزنم. و من قطعا وقت شما را با آموزش اطلاعاتی که به آنها نیاز ندارید تلف نمی کنم.
نمایش نظرات