آموزش دوره مبتدی مایا 2019 به زبان هندی/اردو

Maya 2019 Beginners Course in Hindi/Urdu

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

سلام به همه! ممکن است مربی iVito به او خوش آمدید و به دوره مبتدی مایا 2019 خوش آمدید.

Ye In Depth Maya Course kia gaya hain un k lia jin ka pass Maya ya 3D Modeling ka koi experience nahi hani طراحی کرد. برنامه sirf Maya nahi seeky گی ​​balke aap ko معرفی karwaya jay ga 3D ke fundamental sy. jis sy aap kisi b برنامه مدلسازی سه بعدی ممکن است همجنس گرا را کار کند.

دوره مایا عمیقاً کیا گایا طراحی شده است. نرم افزار قدرتمند Aur aap ka jo ek transition hota hain ess ممکن است ما را آسان کند. Ess Course ممکن است فرصتی برای میلا گا مایا داشته باشد.

Ess Course k بخش اول ممکن است کارویا جی گا را با مهارت های اساسی آشنا کند. از آنجا aap ko ابزارهای مدلسازی پیشرفته sakay jay gay. در هر برنامه yaha sy ek کل پیشرفت sy jay gay jis ممکن است aap ایجاد مواد کارای همجنس گرا، بافت ها برای aap UV باز کردن کارای همجنس گرا، Aur aap بعدی کشف کارای همجنس گرا k Lights، Shadows kasay اضافه کردن کارتی hain. در نهایت یک سکانس متحرک و رندر کارای همجنسگرا.

Ye Course Maya k کاربران جدید k lia طراحی kia gaya hain so ess course ka goal hain k aap ko kuch عادات واقعاً خوب sakay jay. Aur aap ek pura شروع تا پایان خط لوله تاریک است. Aur در پایان این دوره aap ek asy point per hoin gay jaha aap احساس بسیار راحت برنامه karay gay ess و از kartay huay استفاده کنید، بگذارید جلو بروید و شروع کنید :)

انگلیسی

سلام به همه! من مربی شما iVito هستم و به دوره مبتدی Maya 2019 خوش آمدید.

این دوره برای کسانی است که هیچ تجربه قبلی در زمینه مایا یا مدلسازی سه بعدی به طور کلی ندارند. نه تنها مایا را یاد خواهید گرفت، بلکه با اصول مدل سازی سه بعدی آشنا خواهید شد که به شما کمک می کند با هر برنامه مدل سازی سه بعدی کار کنید.

این دوره آموزشی عمیق مایا طراحی شده است تا به شما کمک کند تا درک کاملی از ویژگی های اصلی موجود در مایا داشته باشید و به شما کمک کند انتقال خود را به این برنامه بسیار قدرتمند آسان کنید. در طول این درس ها، فرصتی خواهید داشت که در مورد جنبه های مختلف مایا بیاموزید.

در بخش اول این دوره، با مهارت های اساسی که برای شروع حرکت و کار در مایا به آن نیاز دارید آشنا خواهید شد. از آنجا، شما به کاوش برخی از ویژگی های مدل سازی موجود در مایا می روید، از آنجا، کل فرآیند ایجاد مواد و بافت ها را طی می کنید. سپس، روند باز کردن UV را مشاهده خواهید کرد. در نهایت، نحوه اضافه کردن نور، سایه و نحوه رندر کردن آخرین دنباله متحرک خود را خواهید فهمید.

این دوره برای کاربران جدید مایا طراحی شده است، بنابراین هدف آن کمک به شما در ایجاد برخی عادات و جریان های کاری واقعا خوب است، به شما این امکان را می دهد که کل خط لوله شروع تا پایان را ببینید و در پایان این دوره مایا، شما در نقطه ای خواهید بود که می توانید با استفاده از نرم افزار احساس راحتی کنید. پس بیایید جلو برویم و شروع کنیم

سلام بچه‌ها، می‌توانید فایل‌های تمرین را از اینجا دانلود کنید و سپس برای تمرین ابزارها و تکنیک‌هایی که در طول دوره یاد می‌گیریم دنبال کنید 

لینک دانلود فایل های تمرین

Mega.nz  http://bit.ly/2niMKvQ 


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • بافت رنگ در مایا Paint Texture Within Maya

  • لغو تنظیم رندر Override Render Setup

  • مواد اولیه مایا Maya Basic Materials

  • پنجره راه اندازی رندر Render Setup Window

  • پنجره نمایش آرنولد رندر Arnold Render View Window

  • فریز تحولات Freeze Transformations

  • Soft Selection چیست؟ What is Soft Selection

  • رندر انیمیشن در آرنولد Render Animation in Arnold

  • ایجاد مواد در پنجره HyperShade Create Materials in HyperShade Window

  • UVMapping چیست؟ What is UVMapping

  • نحوه سفارشی کردن رابط مایا How to Customize Maya Interface

  • مایا لایتز Maya Lights

  • اشیاء صاف با جریان لبه Smooth Objects with Edge Flow

  • مبل مدلینگ Modeling Sofa

  • فایل های تمرین Exercise Files

  • معرفی پنجره HyperShade Intro to HyperShade Window

  • حرکت چرخش و مقیاس اشیاء در مایا Move Rotate & Scale Objects in Maya

  • لایه ها چیست؟ What are Layers

  • ابزار Extrude Along Path Extrude Along Path Tool

  • نحوه گروه بندی اشیاء How to Group Objects

  • نقطه محوری Pivot Point

  • سلسله مراتب چیست What is hierarchy

  • ناوبری در مایا Navigation in Maya

  • حلقه های لبه Edge Loops

  • پروژه های مایا Maya Projecs

  • از تصاویر به عنوان بافت استفاده کنید Use Images as Textures

  • ابزار مجسمه سازی Sculpting Tools

  • نحوه استفاده از ابزار Boolean How to Use Boolean Tools

  • ابزارهای پیشرفته UVMapping Advanced UVMapping Tools

  • نحوه استفاده از ترکیب و جداسازی How to Use Combine and Separate

  • مقدمه ای بر ویرایشگر UV Intro to UV Editor

  • فضاهای کاری مایا Maya Workspaces

  • مایا 2019 مقدمه Maya 2019 Introduction

  • حالت زیر شی Sub Object Mode

  • چالش تکراری Duplicate Challenge

  • نحوه استفاده از مایا لایت در آرنولد How to Use Maya Lights in Arnold

  • نحوه ایجاد پریمیتیوها How to Create Primitives

  • انتخاب اشیا Selecting Objects

  • جعبه ابزار مدلسازی Modeling Toolkit

  • تاریخچه شی Object History

  • هایپرگراف چیست؟ What is Hypergraph

  • Subdivision Surfaces چیست؟ What is Subdivision Surfaces

  • ابزار صاف Smooth Tool

  • ماسک های انتخابی چیست؟ What are Selection Masks

  • تور رابط Interface Tour

  • راه اندازی دوربین Camera Setup

  • از اشیاء به عنوان نور استفاده کنید Use Objects as Lights

  • نورپردازی مبتنی بر تصویر Image Based Lighting

  • مواد آرنولد Arnold Materials

  • ویرایشگر نور مایا Maya Light Editor

  • بررسی اجمالی رندر مایا Maya Rendering Overview

  • Snap Objects Snap Objects

  • تنظیمات Viewport Viewport Settings

  • نحوه پنهان کردن و نمایش اشیاء How to Hide and Show Objects

  • جعبه کانال Channel Box

  • اشیاء تکراری Duplicate Objects

  • ابزار پل Bridge Tool

  • ابزار Extrude Extrude Tool

  • Outliner چیست What is Outliner

  • ابزار طراحی چهارگانه Quad Draw Tool

  • نقشه ها چیست؟ What are Maps

  • آرنولد لایتز Arnold Lights

  • رندر دسته ای Batch Render

  • هات باکس و منوی علامت گذاری چیست؟ What is Hotbox and Marking Menu

  • تنظیمات رندر آرنولد Arnold Renderer Settings

  • چگونه اشیاء سه بعدی ساخته می شوند How 3D Objects are constructed

  • عمق میدان در آرنولد Depth of Field in Arnold

  • ابزارهای آینه و ادغام Mirror and Merge Tools

  • تصاویر مرجع Reference Images

  • ابزار Bevel Bevel Tool

  • نحوه اعمال چندین ماده روی شی How to Apply Multiple Materials to Object

  • ویرایشگر ویژگی Attribute Editor

  • تنظیم رندر Render Setting

  • کدورت در مواد آرنولد Opacity in Arnold Materials

درس ها Lessons

  • لایه ها چیست؟ What are Layers

  • UVMapping چیست؟ What is UVMapping

  • کدورت در مواد آرنولد Opacity in Arnold Materials

  • Snap Objects Snap Objects

  • نحوه گروه بندی اشیاء How to Group Objects

  • نحوه اعمال چندین ماده روی شی How to Apply Multiple Materials to Object

  • هایپرگراف چیست؟ What is Hypergraph

  • ماسک های انتخابی چیست؟ What are Selection Masks

  • فضاهای کاری مایا Maya Workspaces

  • مایا 2019 مقدمه Maya 2019 Introduction

  • Subdivision Surfaces چیست؟ What is Subdivision Surfaces

  • چالش تکراری Duplicate Challenge

  • ابزار Bevel Bevel Tool

  • چگونه اشیاء سه بعدی ساخته می شوند How 3D Objects are constructed

  • بافت رنگ در مایا Paint Texture Within Maya

  • مایا لایتز Maya Lights

  • پنجره نمایش آرنولد رندر Arnold Render View Window

  • لغو تنظیم رندر Override Render Setup

  • ابزار صاف Smooth Tool

  • تنظیمات رندر آرنولد Arnold Renderer Settings

  • ابزار مجسمه سازی Sculpting Tools

  • اشیاء تکراری Duplicate Objects

  • ناوبری در مایا Navigation in Maya

  • تاریخچه شی Object History

  • ویرایشگر نور مایا Maya Light Editor

  • رندر انیمیشن در آرنولد Render Animation in Arnold

  • پروژه های مایا Maya Projecs

  • نقشه ها چیست؟ What are Maps

  • ایجاد مواد در پنجره HyperShade Create Materials in HyperShade Window

  • تنظیم رندر Render Setting

  • معرفی پنجره HyperShade Intro to HyperShade Window

  • ویرایشگر ویژگی Attribute Editor

  • نحوه استفاده از ترکیب و جداسازی How to Use Combine and Separate

  • هات باکس و منوی علامت گذاری چیست؟ What is Hotbox and Marking Menu

  • نحوه سفارشی کردن رابط مایا How to Customize Maya Interface

  • تور رابط Interface Tour

  • نحوه استفاده از مایا لایت در آرنولد How to Use Maya Lights in Arnold

  • جعبه کانال Channel Box

  • نحوه پنهان کردن و نمایش اشیاء How to Hide and Show Objects

  • راه اندازی دوربین Camera Setup

  • حالت زیر شی Sub Object Mode

  • ابزارهای آینه و ادغام Mirror and Merge Tools

  • پنجره راه اندازی رندر Render Setup Window

  • نورپردازی مبتنی بر تصویر Image Based Lighting

  • نقطه محوری Pivot Point

  • ابزار پل Bridge Tool

  • عمق میدان در آرنولد Depth of Field in Arnold

  • Soft Selection چیست؟ What is Soft Selection

  • رندر دسته ای Batch Render

  • مواد اولیه مایا Maya Basic Materials

  • ابزار طراحی چهارگانه Quad Draw Tool

  • تصاویر مرجع Reference Images

  • نحوه ایجاد پریمیتیوها How to Create Primitives

  • ابزار Extrude Extrude Tool

  • حرکت چرخش و مقیاس اشیاء در مایا Move Rotate & Scale Objects in Maya

  • مبل مدلینگ Modeling Sofa

  • تنظیمات Viewport Viewport Settings

  • آرنولد لایتز Arnold Lights

  • ابزار Extrude Along Path Extrude Along Path Tool

  • Outliner چیست What is Outliner

  • مقدمه ای بر ویرایشگر UV Intro to UV Editor

  • مواد آرنولد Arnold Materials

  • از اشیاء به عنوان نور استفاده کنید Use Objects as Lights

  • فایل های تمرین Exercise Files

  • از تصاویر به عنوان بافت استفاده کنید Use Images as Textures

  • ابزارهای پیشرفته UVMapping Advanced UVMapping Tools

  • بررسی اجمالی رندر مایا Maya Rendering Overview

  • اشیاء صاف با جریان لبه Smooth Objects with Edge Flow

  • سلسله مراتب چیست What is hierarchy

  • حلقه های لبه Edge Loops

  • فریز تحولات Freeze Transformations

  • انتخاب اشیا Selecting Objects

  • نحوه استفاده از ابزار Boolean How to Use Boolean Tools

  • جعبه ابزار مدلسازی Modeling Toolkit

نمایش نظرات

آموزش دوره مبتدی مایا 2019 به زبان هندی/اردو
جزییات دوره
4h 46m
74
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
250
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
IVito .
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

IVito . IVito .

کمک به یادگیری مهارت های خلاقانه!

سلام! نام من ویتو است و ویدیوهایی می سازم تا به شما کمک کنم خلاقیت خود را زنده کنید. مهارت های جدید را بیاموزید و پروژه های ایجاد کنید که دوست دارید .

آموزش ویدئویی آنلاین با تمرکز بالا که به صورت حرفه ای تولید شده و به شما الهام می بخشد. سبک ویتو متفاوت است :)