IVito .

کمک به یادگیری مهارت های خلاقانه!

سلام! نام من ویتو است و ویدیوهایی می سازم تا به شما کمک کنم خلاقیت خود را زنده کنید. مهارت های جدید را بیاموزید و پروژه های ایجاد کنید که دوست دارید .

آموزش ویدئویی آنلاین با تمرکز بالا که به صورت حرفه ای تولید شده و به شما الهام می بخشد. سبک ویتو متفاوت است :)

دوره های این مدرس:

آموزش دوره مبتدیان Adobe Dimension CC 2020

Adobe Dimension CC 2020 Beginners Course

"شما قبلاً به صورت سه بعدی فکر می کنید. اکنون در آن طراحی کنید. تجربه سه بعدی ندارید؟ مشکلی نیست یک رابط کاربری بصری و آشنا، Dimension را برای طراحان گرافیک عالی می کند. سلام به همه .."


آموزش دوره مبتدی مایا 2019 به زبان هندی/اردو

Maya 2019 Beginners Course in Hindi/Urdu

"سلام به همگی! ممکن است مربی iVito و به دوره مبتدی مایا 2019 خوش آمدید. Ye In Depth Maya Course kia gaya hain un k lia jin ka pass Maya را طراحی کرد. .."


آموزش دوره مبتدی مایا 2019

Maya 2019 Beginners Course

سلام به همه به دوره مبتدی Maya 2019 خوش آمدید نام من ویتو است و در طول این دوره مربی شما خواهم بود. این دوره برای کسانی است که p. ..


آموزش از آیفون مانند یک حرفه ای استفاده کنید

Use iPhone Like a Pro

"سلام! به استفاده از iPhone مانند یک کلاس حرفه ای خوش آمدید. تلفن پرکاربردترین دستگاه ما است و استفاده از تلفن شما باید سرگرم کننده و آسان باشد و نه چیزی که شما را خسته کند این شو .."


آموزش Blender 4. x دوره مبتدی

Blender 4. x Beginners Course

"سلام! به دوره ابتدایی Blender خوش آمدید. چه برای اولین بار در حال غواصی در دنیای هیجان انگیز گرافیک های سه بعدی باشید، چه از یک s دیگر به Blender 3D تغییر دهید. .."


آموزش دوره مبتدی طراحی داخلی Blender 2.83

Blender 2.83 Interior Design Beginners Course

سلام به همه، به دوره مقدماتی طراحی داخلی Blender 2. 83 خوش آمدید در این دوره ما با دانلود و نصب blender شروع می کنیم و سپس یک پروژه را راه اندازی می کنیم. ..


آموزش دوره مبتدی طراحی داخلی 3ds Max 2020

3ds Max 2020 Interior Design Beginners Course

سلام نام من ویتو است و به این دوره مقدماتی طراحی داخلی خوش آمدید. ایجاد تجربیات معماری قانع کننده با 3ds Max می تواند فوق العاده مفید باشد. ..