آموزش بافت دارایی های VFX در MARI

Texturing VFX Assets in MARI

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش MARI ، ما یک گردش کار استاندارد برای بافت دارایی برای VFX را مرور خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: MARI 3.0. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1m 31s بافت دارایی های VFX در MARI 3h 20m 19s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

بافت دارایی های VFX در MARI Texturing VFX Assets in MARI

  • راه اندازی یک پروژه MARI Setting up a MARI Project

  • مدیریت رنگ در MARI Managing Color in MARI

  • آوردن داده های دوربین به MARI Bringing Camera Data into MARI

  • با استفاده از رویه پروجکشن سه طبقه Using the Tri-planar Projection Procedural

  • مبانی نقاشی ، پاک کردن و انتخاب در MARI Painting, Erasing, and Selection Basics in MARI

  • جزئیات نقاشی روی هندسه Ptex Painting Detail Onto Ptex Geometry

  • به اشتراک گذاری لایه ها برای ایجاد زبری خاص Sharing Layers to Create Specular Roughness

  • به اشتراک گذاری لایه ها به Mask Bump Sharing Layers to Mask Bump

  • پیکربندی پراکندگی زیرسطحی برای Shader Aistandard Configuring Subsurface Scattering for the Aistandard Shader

  • وارد کردن و استفاده از یک نقشه عادی Importing and Applying a Normal Map

  • نقاشی با تصاویر Painting with Images

  • انتخاب پچ ، نقاب زدن و مش های ثانویه نقاشی Patch Selection, Masking, and Painting Secondary Meshes

  • نقاشی سخت برای رسیدن به هندسه Painting Hard to Reach Geometry

  • جزئیات نقاشی با تقارن Painting Details with Symmetry

  • فکر کردن در خارج از جعبه با ماسک پروجکشن Thinking Outside the Box with Projection Masking

  • انتقال بافت از Ptex به UV Transferring Textures from Ptex to UVs

  • رندر بافت ها در MARI با MODO Renderer Rendering Textures in MARI with the MODO Renderer

  • ارسال بافت از MARI به MODO برای ارائه Sending Textures from MARI to MODO for Rendering

  • صادرات Texture Maps و Ptex به خارج از MARI Exporting Texture Maps and Ptex out of MARI

نمایش نظرات

آموزش بافت دارایی های VFX در MARI
جزییات دوره
3h 21m
20
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Eddie Russell
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eddie Russell Eddie Russell

ادی بیش از ده سال پیش تدریس حرفه ای خلاق را برای Digital Tutor آغاز کرد. در سال 2014 Digital Tutor توسط Pluralsight خریداری شد و او همچنان به ایجاد آموزش با کیفیت بالا برای هنرمندان در صنعت فیلم و بازی ادامه داد. با سابقه در طراحی گرافیک و تصویرگری ، ادی همیشه بر جذابیت بصری متمرکز شده است. این را می توان از طریق دوره های وی مشاهده کرد که در آن او اسرار دستیابی به کیفیت سطح تولید را برای هنر مفهوم ، تصاویر ، بافت ها ، مواد و همچنین روشنایی به اشتراک می گذارد. ادی افتخار دارد که به متخصصان خلاق کمک می کند تا از موانع فن آوری و نرم افزار عبور کنند تا بتوانند بدون هیچ زحمتی خلاقیت خود را در پروژه های خود مهار کنند. ادی ضمن تدریس با Pluralsight ، این فرصت را داشته است که در بسیاری از پروژه های جذاب شرکت کند. وی همچنین مقالاتی را در زمینه آموزش خلاق در Photoshop Creative و ImagineFX ارائه داده است. پروژه مورد علاقه ادی به عنوان مربی در مجموعه Transforming Robot Production Pipeline شرکت داشته است. بنابراین اگر شما آماده یادگیری هنر محیطی ، بافت یا ارائه از ابتدا هستید ، یا اگر طرح های گرافیکی شما از فاکتور ویژه "آن" برخوردار نیستند ، به ادی اجازه دهید تا توانایی های شما را به عنوان یک هنرمند باز کند.