لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Cinema 4D Complete : Vol. 1 ملزومات
Cinema 4D Complete : Vol. 1 The Essentials
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
تسلط بر نکات ضروری Cinema 4D اصول اولیه Cinema 4D درک نحوه عملکرد سه بعدی نحوه تسلط بر رابط ایجاد یک صحنه ساده بدون مدل سازی پیش نیازها:مهارت های اولیه کامپیوتر
این آموزش اولین جلد از کاملترین دوره Cinema 4D است که خواهید یافت!
شما به اصول Cinema 4D و چگونگی درک خوبی از مفهوم اصلی این برنامه فوق العاده سه بعدی خواهید پرداخت.
من Lionel VICIDOMINI هستم، یک مربی و طراح حرکت معتبر Maxon در پاریس، فرانسه. من معتقدم که برای تسلط واقعی بر یک نرم افزار باید آن را با جزئیات یاد بگیرید. من این آموزش را که اولین مورد از مجموعه هاست، ایجاد کرده ام تا یک کتابچه راهنمای تصویری از Cinema 4D ایجاد کنم و در عین سرگرمی، کامل ترین ممکن را داشته باشم.
در این جلد خواهید دید:
یک تور کامل از رابط
نحوه پیمایش موثر در نمای سه بعدی
گزینه های نمایش درگاه نمایش
نحوه سفارشی کردن رابط
گزینه های پنهان مدیر شی
نکات و ترفندهایی در مورد نحوه دستکاری بسیاری از اشیاء
سیستم مختصات
مدیر لایه
ترجیحات نرم افزار برای دانستن
نحوه راه اندازی پروژه و ذخیره تغییرات
کتابخانه و نحوه جستجو در آن
اشیاء پارامتری توضیح داده شده
نحوه جابجایی، مقیاس و چرخش سریع و کارآمد اشیاء
ژنراتورها
تنظیمات صفحه کار و snapping توضیح داده شد
چگونه اشیاء خود را دقیقاً در جایی که می خواهید قرار دهید
کارگاه عملی: نحوه مدلسازی یک بشقاب پرنده اسباببازی فقط با استفاده از اشیاء پارامتریک
این آموزش برای مبتدیانی که مشتاق پرش به دنیای سه بعدی هستند و همچنین برای طراحان گرافیک با تجربه تری که می خواهند دانش خود را در مورد ویژگی های این نرم افزار فوق العاده عمیق تر کنند.
برای یادگیری Cinema 4D نیازی نیست تک تک ویدیوها را تماشا کنید، میتوانید این کار را به تدریج با پرش از یک ویدیو به ویدیو دیگر در مسیر خود انجام دهید. هر سخنرانی به گونه ای طراحی شده است که کوتاه و مملو از اطلاعات باشد.
میتوانید این آموزش را با Cinema 4D Lite که با After Effects CC همراه است دنبال کنید.
در جلد بعدی همه چیزهایی که در مورد مدل سازی باید بدانید را خواهید آموخت.
آیا برای شیرجه زدن به دنیای سه بعدی آماده هستید؟ بیایید شروع کنیم!
سرفصل ها و درس ها
آشنایی با اینترفیس
Getting to know the Interface
فایل ها و پروژه های تمرین
Exercice Files and Projects
یک گشت کوتاه از رابط (S24 و قبل از آن)
A brief tour of the interface (S24 and before)
R25 و + : استفاده از چیدمان قدیمی برای پیگیری بهتر آموزش ها
R25 and + : Using the old layout to better follow the tutorials
R25 و + : طرح پیش فرض جدید
R25 and + : The new default layout
پیمایش در Viewport
Navigating the Viewport
پیمایش در Viewport: حالتهای دوربین
Navigating the Viewport : The Camera Modes
قاب بندی اشیاء
Framing Objects
دوربین ها
Cameras
ویندوز را مشاهده می کند
Views Windows
دیدگاه های پرسپکتیو و املایی
Perspective and Orthographic Views
سایه زدن Viewport
Shading of the Viewport
سطح جزئیات
Level Of Detail
فیلترهای Viewport
Viewport Filters
جلوه های Viewport
Viewport Effects
گزینه های نمایش و برچسب نمایش
Display Options and Display Tag
پیکربندی Viewport
Configuring the Viewport
سفارشی کردن رابط
Customizing the Interface
با سفارشی سازی جلوتر بروید
Going Further with Customization
مدیر شی
The Object Manager
آشنایی با Object Manager
Getting to know the Object Manager
انتخاب اشیا
Selecting Objects
سلسله مراتب شی
The Object Hierarchy
فیلتر کردن مدیر شی
Filtering the Object Manager
پنهان کردن و پنهان کردن اشیاء
Hiding and Unhiding Objects
نشانک ها
The Bookmarks
دکمه سولو
The Solo Button
مدیر لایه
The Layer Manager
مرورگر محتوا
The Content Browser
مدیر ویژگی
The Attribute Manager
معرفی مدیر ویژگی
Introducing the Attribute Manager
پیمایش در برگه ها
Navigating the Tabs
پارامترهای اساسی: نام و رنگ
The Basic Parameters : Name and Color
تب مختصات: تغییر چندین مقدار به طور همزمان با استفاده از فرمول ها
The Coordinate Tab : changing multiple value at the same time, using formulas
مختصات محلی و جهانی: تفاوت چیست؟
Local and World Coordinates : What's the Difference
اندازه در مقابل مقیاس
Size VS Scale
ابتدایی ها و مولدها
The Primitives and The Generators
اصول اولیه
The Basic Primitives
سایر ابتدایی ها
Other Primitives
استفاده از ژنراتورها و نحوه عملکرد والدین
Using the Generators and How Parenting Works
ژنراتور آرایه
The Array Generator
ژنراتور بول
The Boole Generator
مولد نمونه
The Instance Generator
جابجایی و چیدمان اجسام
Moving and Arranging Objects
انتخاب، جابجایی، مقیاس بندی و چرخش اشیاء
Selecting, Moving, Scaling and Rotating the Objects
گزینه های پیشرفته در جابجایی اشیا
Advanced Options on Moving the Objects
تراز کردن اشیا با هم
Aligning Objects Together
استفاده از Grids برای تراز کردن و جابجایی دقیق اشیاء
Using the Grids to precisely align and move Objects
ابزارهای قیچی
The Snapping Tools
تغییر مرکز محور اجسام برای تراز کردن آنها
Altering the Axis Center of Objects to Align Them
ابزارهای تکراری، ترتیب، مرکز و تصادفی سازی
Duplicate, Arrange, Center and Randomize Tools
کوانتیزاسیون
Quantizing
استفاده از تکنیک های پیشرفته برای تراز کردن دقیق اشیاء با هم
Using Advanced Technics to Precisely Align Objects Together
مدل سازی بشقاب پرنده
Modeling a Flying Saucer
ایجاد بدنه اصلی
Creating the Main Body
آنتن
The Antenna
چراغ های جلو
The Headlights
دریچه های اگزوز
The Exhaust Vents
ایجاد شبکه دریچه های اگزوز با Cinema 4D Lite
Creating the Grid of the Exhaust Vents with Cinema 4D Lite
نمایش نظرات