آموزش Cert Prep: Unity Certified Associate Game Developer Animation and Cinematics

Cert Prep: Unity Certified Associate Game Developer Animation and Cinematics

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Unity از ویژگی های انیمیشن قدرتمندی برخوردار است که می تواند به شما کمک کند شخصیت ها و اشیا را زنده کنید. در این دوره ، مدرس Alan Thorn شما را با توانایی های انیمیشن موتور بازی آشنا می کند زیرا شما را برای قسمت انیمیشن کاربر و cinematics در آزمون Unity Certified Associate: Game Developer آماده می کند. با نحوه ایجاد انیمیشن و کار با رویدادهای انیمیشن و همچنین نحوه وارد کردن مدل های کاراکتر و دکل ها از برنامه های شخص ثالث آشنا شوید. بعلاوه ، نحوه استفاده از جدول زمانی را برای ایجاد توالی های سینمایی ، کار با چندین اشیا and و شخصیت ها و استفاده از اهرم Cinemachine برای ساخت فیلمبرداری مجازی که یک لایه اضافی از درام به بازی های شما می بخشد ، ببینید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • مقدمه Introduction

  • پرونده های همراه Companion files

1. انیمیشن با کد و Keyframes 1. Animation with Code and Keyframes

  • چرخش از طریق توابع بروزرسانی Rotating through update functions

  • انیمیشن با منحنی های انیمیشن Animating with Animation Curves

  • ایجاد انیمیشن Creating animations

  • با استفاده از پنجره انیمیشن Using the animation window

  • کار با رویدادهای انیمیشن Working with animation events

2. انیمیشن و برنامه نویسی شخصیت 2. Character Animation and Programming

  • وارد کردن شخصیت ها Importing characters

  • انیمیشن های غیر انسان نما و عمومی Non-humanoid and generic animations

  • انیمیشن و پیکربندی انسان نما Humanoid animations and configuration

  • شروع با پارامترها Getting started with parameters

  • پارامترهای کدگذاری Coding parameters

3. جدول زمانی و کارگردانی هنری 3. Timelines and Art Direction

  • ایجاد جدول زمانی Creating a timeline

  • فریم و کلیپ های کلیدی Keyframes and clips

  • کار با چندین شی Working with multiple objects

  • کار با شخصیت ها Working with characters

4. Cinemachine: فیلمبرداری مجازی 4. Cinemachine: Virtual Cinematography

  • وارد کردن Cinemachine Importing Cinemachine

  • ایجاد اولین عکس دوربین Creating your first camera shot

  • دکل های دوربین نگاه رایگان Free look camera rigs

  • دنبال کردن مسیرها Following paths

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Cert Prep: Unity Certified Associate Game Developer Animation and Cinematics
جزییات دوره
2h
21
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
121
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Alan Thorn
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alan Thorn Alan Thorn

بازی ساز ، نویسنده ، مربی Alan Thorn یک توسعه دهنده ، نویسنده و مربی بازی چند رشته ای با 17 سال تجربه صنعت است.

Alan بازی هایی را برای رایانه های شخصی ، موبایل و واقعیت مجازی می سازد. وی Wax Lyrical Games را تأسیس کرد و بازی برنده جایزه Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok را ایجاد کرد و به عنوان طراح ، برنامه ریز و هنرمند کار می کرد. او 23 کتاب فنی در زمینه ساخت بازی نوشت و بسیاری از دوره های آموزشی ویدئویی ، شامل برنامه نویسی گیم ، توسعه Unity ، مدل سازی 3D و انیمیشن را ارائه داده است. وی در آموزش بازی سازی به عنوان مدرس ارشد دانشگاه Teesside ، یک معلم اصلی مدرسه Uppingham و یک مدرس مدعو دانشگاه South South Bank London کار کرده است. وی در حال حاضر رئیس گروه طراحی و توسعه بازی ها در مدرسه ملی فیلم و تلویزیون است.