نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این دوره از سری حرفه ای ، ما برخی از تکنیک ها و مفاهیم مورد استفاده در هنگام ساخت پروژه ربات متحول خود را کشف خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: NUKEX 6.3. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1m 21s تبدیل خط تولید خط تولید جلد 10: آهنگسازی 37 ساعت 4 ساعته علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
تبدیل خط تولید خط تولید جلد 10: آهنگسازی
Transforming Robot Production Pipeline Volume 10: Compositing
-
سازماندهی مجدد یک متن کامل برای سهولت استفاده
Re-organizing a Finished Script for Ease of Use
-
متحرک سازی یک گره سوئیچ برای بارگذاری کانال های مختلف
Animating a Switch Node to Load Different Channels
-
ترکیب با هم پاس می دهد تا سایه زمینی استخراج شود
Compositing Passes Together to Extract a Ground Shadow
-
به حداقل رساندن Shader های گمشده با عبارات
Minimizing Missing Shaders with Expressions
-
ایجاد یک جلوه مرواریدی با مجوز Incidence
Creating a Pearlescent Finish with an Incidence Pass
-
گسترش بردارهای حرکتی ما با استفاده از Blurs و Shuffles
Extending Our Motion Vectors Using Blurs and Shuffles
-
اصلاح رنگ زمینه و زمینه ما برای مطابقت
Color Correcting Our Foreground and Background to Match
-
افزودن عمق با تصحیح رنگ بر اساس World Point Pass
Adding Depth by Color Correcting Based on a World Point Pass
-
وارد کردن متن صفحه تمیز و افزودن حرکت درخت
Importing the Clean Plate Script and Adding Tree Movement
-
Keyframing Spline Warp ما با اصول انیمیشن
Keyframing Our Spline Warp with Animation Principles
-
استفاده از محدودیت ها در مایا برای صادرات هندسه انتشار دهنده ذرات
Using Constraints in Maya to Export Particle Emitter Geometry
-
ایجاد نیروهای مختلف ذره برای حرکت مجسمه سازی
Creating Various Particle Forces to Sculpt Movement
-
تعریف نمای ذره با نویز و منحنی
Defining the Look of the Particle with Noise and Curves
-
ارسال ذرات قبل از ارائه
Post Producing the Particles Before Rendering
-
ترکیب ذرات ما بر روی صفحه پس زمینه
Compositing Our Particles Over the Background Plate
-
تغییر اسکریپت ذرات برای ایجاد سایر ابرهای گرد و غبار
Changing the Particle Script to Render the Other Dust Clouds
-
استفاده از مناطق برای کنترل نیروهای ذره بر اساس داده های سه بعدی
Using Regions to Control the Particle Forces Based on 3D Data
-
ترکیب سایر ابرهای گرد و غبار ما با استفاده از شبیه سازی
Compositing Our Other Dust Clouds Using Cloning
-
با استفاده از Roto برای قرار دادن گرد و غبار در وسط کامیون
Using Roto to Layer Our Dust into the Middle of the Truck
-
اضافه کردن سر و صدای بیشتر گرد و غبار و تکمیل ذرات ما
Adding More Dust Noise and Finishing Our Particles
-
افزودن اعوجاج لنز به فیلم پیش زمینه
Adding Lens Distortion to the Foreground Footage
-
افزودن مصنوعات شعله ور شدن لنز با تغییر شکل و تاری
Adding Lens Flare Artifacts with Transforms and Blurs
-
ایجاد یک شعله لنز مانند آنامورفیک با Glint
Creating an Anamorphic-like Lens Flare with Glint
-
لرزش دوربین متحرک در برابر تأثیرات
Animating Camera Shake on Impacts
-
استفاده از داده های سه بعدی با آشتی مجدد گره های سه بعدی برای تحریک شعله ورها
Using 3D Data with Reconcile 3D Nodes to Animate Flares
-
استفاده از دوربین ما برای افزودن تاری حرکت به Bg و ذرات
Using Our Camera to Add Motion Blur to the Bg and Particles
-
تصحیح نهایی رنگ با CC Node ، Crosstalk و Color Lookup
Final Color Correction with the CC Node, Crosstalk and Color Lookup
-
افزودن لمس های نهایی مانند Light Wrap ، Grain و Chromatic Aberration
Adding Final Touches like Light Wrap, Grain and Chromatic Aberration
نمایش نظرات