آموزش مجسمه سازی بدن انسان در ZBrush

Sculpting the Human Body in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش ZBrush ما می خواهیم همه چیزهایی را که در آموزش های آناتومی قبلی ZBrush آموخته ایم ، جایی که یاد گرفتیم چگونه قسمت های جداگانه بدن انسان را مجسمه سازی کنیم ، ترکیب کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6. در این آموزش ZBrush قصد داریم همه موارد آموخته شده در آموزش های آناتومی قبلی ZBrush را با هم ترکیب کنیم ، جایی که یاد گرفتیم چگونه قسمت های جداگانه بدن انسان را مجسمه سازی کنیم. ما از آن دارایی ها یک مجسمه شکل بدنه کامل ایجاد خواهیم کرد و نکات و موضوعات اصلی را مرور خواهیم کرد. با این حال ، عمدتا ما بدون تقارن مجسمه سازی خواهیم کرد و بر شکل و شمایل تصویر نهایی خود از شکل انسان تمرکز خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی بدن انسان در ZBrush Sculpting the Human Body in ZBrush

  • راه اندازی صحنه ما Getting Our Scene Set Up

  • نامگذاری قطعات ما Dynameshing Our Pieces

  • پالایش آناتومی بدن Refining the Anatomy of the Body

  • افزودن ساختار بیشتر به Torso Adding More Structure to the Torso

  • تغییر نسبت ها Changing Proportions

  • رفع انتقال گردن Fixing Our Neck Transition

  • ادامه پیکرتراشی بدن Continuing to Sculpt the Body

  • ارائه مدل ما Posing Our Model

  • مجسمه سازی مجدد نواحی عمده بدن Re-sculpting Major Areas of the Body

  • مجسمه سازی نامتقارن Asymmetrical Sculpting

  • Retopology و چندگروهی Retopology and Polygrouping

  • جزئیات صورت Detailing the Face

  • پایان دادن به مجسمه سازی Finishing the Sculpt

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی بدن انسان در ZBrush
جزییات دوره
2h 19m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Lee Magalhaes
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Lee Magalhaes Lee Magalhaes

لی مگالاهس از مدرک لیسانس در طراحی دیجیتال و مجازی از Istituto Europeu di Design (IED) در سائو پائولو فارغ التحصیل شد. او در حال حاضر یک هنرمند سه بعدی مستقل است و در پروژه های مختلفی در صنعت کار کرده است ، از مدل های basemesh برای انتشار Mudbox گرفته تا مدل های با کیفیت بالا برای فیلم ها و بازی ها. او بر هنر شخصیت ، تشریح و مجسمه سازی دیجیتال تمرکز دارد.