آموزش مدل سازی خودرو در مایا

Automotive Modeling in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: اتومبیل های تولید شده توسط کامپیوتر اصلی ترین پروژه های سینمایی و تجاری هستند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014. این دوره بخشی از موارد زیر است: مایا: مسیر مدل سازی محیط همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1m 24s مدل سازی خودرو در مایا 6 ساعت و 23 دقیقه و 14 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی خودرو در مایا Automotive Modeling in Maya

  • تنظیم تصاویر مرجع Setting up Reference Images

  • بیرون کشیدن قوس چرخ Drawing Out the Wheel Arch

  • اتصال قوس های چرخ برای ایجاد سمت Connecting Wheel Arches to Create the Side

  • اکسترود کردن به طرف ماشین Extruding up the Side of the Car

  • بیرون کشیدن پانل های کناری Drawing Out the Side Panels

  • اکسترودر در Scoop Door Extruding in the Door Scoop

  • پل زدن روی یک ستون Bridging Across the a Pillar

  • خارج شدن از بالای قسمت بالای ماشین Extruding Across the Top of the Car

  • جلوی ماشین را بسازید Building Out the Front of the Car

  • اکسترود کردن هود Extruding the Hood

  • جدا کردن پانل های جانبی Separating the Side Panels

  • ساخت سپر جلو Building the Front Bumper

  • شروع انتهای عقب Beginning the Rear End

  • جزئیات انتهای عقب Detailing the Rear End

  • جزئیات منطقه نور دم Detailing the Tail Light Area

  • افزودن جزئیات به صندوق عقب Adding Detail to the Trunk

  • مدل سازی در زیر انتهای عقب Modeling Underneath the Rear End

  • اضافه کردن ضخامت به پانل ها Adding Thickness to the Panels

  • مدل سازی در قسمت جلویی Modeling Underneath the Front End

  • مدل سازی تخت شکم Modeling the Belly Pan

  • افزودن پلنوم Adding the Plenum

  • ساخت دستگیره درب Building the Door Handle

  • افزودن قفل درب Adding the Door Lock

  • مدل سازی قطعات برش درب Modeling the Door Trim Pieces

  • ساخت آینه دید عقب Building the Rear-view Mirror

  • مدل سازی چراغ هد Modeling the Head Light

  • پایان دادن به چراغ هد Finishing the Head Light

  • افزودن Leds Adding the Leds

  • مدل سازی مش Head Head Modeling the Head Light Mesh

  • مدل سازی گریل Modeling the Grill

  • برش اگزوز بنادر از سپر Cutting Exhaust Ports from the Bumper

  • افزودن لوله های اگزوز Adding the Exhaust Pipes

  • ساخت چراغ های دم Building the Tail Lights

  • پایان چراغ های دم Finishing the Tail Lights

  • مدل سازی قطعات تهویه برگشتی Modeling Back Vent Pieces

  • افزودن ویندوز Adding Windows

  • مدل سازی بندر سوخت Modeling the Fuel Port

  • درپوش سوخت را بسازید Building the Fuel Cap

  • شروع چرخ Beginning the Wheel

  • جزئیات حاشیه Detailing the Rim

  • تکمیل چرخ Completing the Wheel

  • برف پاک کن شیشه جلو Building the Windshield Wipers

  • ساختن صفحات Building the Plates

  • ایجاد نمادهای برجسته Creating the Raised Emblems

  • پاکسازی صحنه ما Cleaning up Our Scene

نمایش نظرات

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.

آموزش مدل سازی خودرو در مایا
جزییات دوره
6h 24m
46
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
41
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.