لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Unity 5: 2D Building a Adventure Game
Unity 5: 2D Building an Adventure Game
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
با Unity 5 بازی اکشن و ماجراجویی 2 بعدی خود را برای هر پلتفرم هدف ایجاد کنید. اگر با Unity آشنا هستید یا آموزش ضروری Unity 5 2D را گذرانده اید ، این دوره دانش شما را به مشخصات توسعه بازی گسترش می دهد ، از جمله کار با ورودی کنترل کننده ، نقشه های کاشی و صدا و مدیریت چندین صحنه. با جسی فریمن همراه باشید زیرا او نحوه وارد کردن و بهینه سازی آثار هنری موجود را به عنوان جن و ایجاد عناصر بازی مانند بازیکنان ، قابل جمع آوری ، موانع و دشمنانی که توسط هوش مصنوعی اساسی هدایت می شوند ، دنبال کنید. او همچنین نشان می دهد که چگونه می توان یک صفحه نمایش اسپلش ساده ساخت و به بازی خود متصل شد. در پایان دوره ، شما عناصر سازنده بازی خود و یک ویرایشگر نقشه کاشی را خواهید داشت که می توانید برای تولید سطوح جدید استفاده کنید.
موضوعات شامل:
بهینه سازی روح و ترسیم سلول li>
برش صفحات روح li>
ساخت انیمیشن li>
تغییر انیمیشن ها li>
ایجاد یک بازیکن li>
انتقال بازیکن li>
ساخت یک سطح با یک نقشه ساده li>
ایجاد اشیا inte تعاملی li>
ایجاد دشمنان بیگانه li>
جابجایی بین صحنه ها li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید بدانید
What you should know
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. کار با Sprites
1. Working with Sprites
پروژه را تنظیم کنید
Set up the project
بهینه سازی sprites
Optimize sprites
تماس های قرعه کشی را بهینه کنید
Optimize draw calls
برش های اسپرت را برش دهید
Cut up spritesheets
2. کار با انیمیشن ها
2. Working with Animations
ساخت انیمیشن
Build animations
جدول زمانی انیمیشن
Animation timeline
ایجاد انیمیشن های پخش کننده
Create player animations
انیمیشن ها را روی پخش کننده تغییر دهید
Change animations on the player
3. ایجاد یک پخش کننده
3. Creating a Player
یک prefab بازیکن ایجاد کنید
Create a player prefab
برخورد را به پخش کننده اضافه کنید
Add collision to the player
پخش کننده را تمیز کنید
Clean up the player
4. حرکت دادن به پخش کننده
4. Moving the Player
بازیکن را به چپ و راست حرکت دهید
Move the player left and right
پرواز را فعال کنید
Enable flying
کلاس کنترلر
Controller class
انیمیشن ها را وصل کنید
Connect animations
5- ساختن یک سطح
5. Building a Level
دوربین
Camera
یک نقشه ساده ایجاد کنید
Create a simple map
6. اشیاء تعاملی
6. Interactive Objects
اشیاء کلکسیونی ایجاد کنید
Create collectible objects
Sprite تصادفی
Random sprite
موانع کشنده
Deadly obstacles
آوار ایجاد کنید
Create debris
بقایای تخم ریزی
Spawn debris
7. بیگانه و هوش مصنوعی
7. Alien and AI
بیگانگان که قدم می زنند
Aliens that walk
چرخش در دیوارها
Turnaround at walls
بیگانگان را روی سکو نگه دارید
Keep aliens on platform
هوش مصنوعی بیگانه را تمیز کنید
Clean up the alien AI
8. مدیریت صحنه ها
8. Managing Scenes
یک صفحه چلپ چلوپ ایجاد کنید
Create a splash screen
صفحه چلپ چلوپ را تحریک کنید
Animate the splash screen
جسی فریمن رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون و یک متخصص بازاریابی توسعه دهنده است.
جسی در این زمینه فعالیت داشته است. لبه برش توسعه تعاملی، با تمرکز بر پلتفرم های وب و موبایل، برای بیش از پانزده سال. جسی به عنوان یک متخصص در زمینه خود، برای آمازون، مایکروسافت، MLB، HBO، نیویورک جتس، فولکس واگن، تامی هیلفیگر، هوی و بسیاری دیگر کار کرده است. جسی علاوه بر توسعه، پیشینه ای در هنرهای زیبا دارد و در هنر تعاملی کامپیوتر از دانشکده هنرهای تجسمی استاد است.
نمایش نظرات