آموزش پارچه را در ZBrush مجسمه سازی کنید

Sculpt Cloth in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: پارچه و پارچه برای هزاران سال شبیه سازی مجسمه سازان چالش برانگیز بوده و با ابزارهای دیجیتال امروزی تفاوتی ندارد. در این کاوش در مورد استراتژی هایی که برای ساختن و مدل سازی لباس های واقع گرایانه در ZBrush استفاده می کند ، با رایان کیتلسون همراه باشید. رایان از جدیدترین ابزارها و تکنیک های داخل ZBrush برای ساخت پارچه ای استفاده می کند که به صورت واقعی جمع می شود ، خم می شود و مطابق شکل انسان است. در این دوره سه قطعه لباس ساخته شده است - پیراهن ، دامن و روسری - که با استفاده از آناتومی اساسی مدل رقصنده ساخته شده است. رایان با استفاده از مواد اولیه ، منحنی ها و ابزارهای مجسمه سازی ZBrush ، تکنیک های عملی برای پارچه ، چسبیدن ، کشش ، جریان دادن و دسته را نشان می دهد. در طول راه ، او نکاتی را در مورد افزودن جزئیات واقع بینانه مانند توری ، الگوهای بافته شده ، درز و منگوله به لباس ارائه می دهد.
موضوعات شامل:
  • استخراج پارچه از شکل
  • تراشیدن چین و چروک های پیراهن
  • ساختن دامن روان
  • مجسمه سازی پارچه از بدوی ها
  • افزودن چین های مچاله شده
  • ساخت لباس با منحنی
  • ایجاد منگوله و روکش توری
  • دادن ضخامت پارچه
  • اصلاح همپوشانی
  • ایجاد تنظیمات با ZBrush Transpose Master

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • قبل از تماشای این دوره Before watching this course

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. ساخت پیراهن فرم 1. Making the Form-Fitting Shirt

  • استخراج پارچه از یک شکل Extracting cloth from a figure

  • اصلاح فرم پیراهن و توپولوژی Refining the shirt shape and topology

  • چین و چروک مجسمه سازی Sculpting folds and wrinkles

2. ساخت دامن روان 2. Making the Flowing Skirt

  • ساخت پارچه با بدوی Making cloth with primitives

  • مجسمه سازی شکل ها و چین های بزرگ Sculpting the large shapes and folds

  • ایجاد دامن بیرونی از درون Creating the outer skirt from the inner

  • پارچه چسبان مجسمه سازی Sculpting clinging cloth

  • اضافه کردن چین های چین دار Adding crumpled folds

  • مجسمه سازی قسمت دامن پایین Sculpting the lower skirt section

3. ساخت روسری پیچیده شده 3. Making the Wrapped Scarf

  • ساخت پارچه با منحنی Making cloth with curves

  • تنظیم اشکال پارچه Adjusting the cloth shapes

  • اضافه کردن یک مرز به روسری Adding a border to the scarf

  • مجسمه سازی روسری Sculpting the scarf folds

  • ایجاد نوارهای روی روسری Creating tassels on the scarf

4. اضافه کردن پارچه Lace 4. Adding the Lace Trim

  • ساخت یک برس برس توری Making a lace Insert Mesh brush

  • ایجاد یک بخش توری Creating a lace segment

  • توری را روی لبه دامن بمالید Applying the lace to the skirt edge

  • تنظیم توری برای بهتر جا دادن Adjusting the lace to fit better

5- اتمام لباس 5. Finishing the Clothing

  • جزئیات نهایی را اضافه کنید Adding the final details

  • ضخامت لباس Giving clothing thickness

  • تصحیح همپوشانی جسم Correcting object overlap

  • انجام تنظیمات کلی با Transpose Master Making overall adjustments with Transpose Master

نتیجه Conclusion

  • از اینجا به کجا بروم Where to go from here

نمایش نظرات

آموزش پارچه را در ZBrush مجسمه سازی کنید
جزییات دوره
2h 8m
26
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
39,714
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ryan Kittleson Ryan Kittleson

رایان کیتلسون یک هنرمند CG است که مدل سازی سه بعدی، مجسمه سازی و چاپ را با 3ds Max و ZBrush آموزش می دهد.

رایان از زمانی که هنر را با هم ترکیب کرده بود، دوست داشت. یک کودک خردسال با VIC-20 و لذت بردن از تصاویر غنی بصری توسط هنرمندانی مانند دالی و اسچر. او در نوجوانی به خود فتوشاپ و سپس 3ds Max را در اوایل 20 سالگی آموخت. او برای مدتی به عنوان یک هنرمند بازی در رالی، کارولینای شمالی کار کرد و سپس به مدرسه بازگشت و مدرک لیسانس هنرهای زیبا را در رشته تصویرسازی از دانشگاه کارولینای شرقی به پایان رساند، و در تمام این مدت هنر گرافیک دیجیتال را با پروژه‌های شخصی و آزاد تمرین می‌کرد. او سپس به اورلاندو، فلوریدا نقل مکان کرد و در آنجا به مدت 6 سال در دانشگاه فول سیل به تدریس مدلینگ شخصیت پرداخت. رایان در حال حاضر در شهر نیویورک زندگی می کند و در آنجا به عنوان یک هنرمند مستقل CG کار می کند.