آموزش ترسیم شخصیت ها 106 ترکیب و طراحی

Draw Characters 106 Composition and Design

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

به Draw Characters 106 Composition and Design خوش آمدید- ششمین دوره از 10 قسمت طراحی کاراکتر است که تمام آنچه را که برای ترسیم کاراکترها باید بدانید را به شما آموزش می دهد.

قسمت اول این دوره در 14 سپتامبر 2022 منتشر خواهد شد، پس از آن، قسمت جدیدی از چهارشنبه/پنجشنبه برای نه هفته آینده منتشر خواهد شد!

هی، این اسکات است! اجازه دهید به شما بگویم که چرا این بهترین دوره طراحی شخصیت است که تا به حال ساخته شده است، و چگونه می توانم به شما کمک کنم به رویاها و اهداف هنری خود برسید، چه تازه شروع کرده اید، چه از قبل تعداد زیادی را می شناسید.

Draw Characters دقیقاً چیست؟

Draw Characters یک دوره طراحی کاراکتر است که در آن یاد می گیرید چگونه شخصیت های حرفه ای را به هر سبکی برای کتاب، بازی، انیمیشن، مانگا، کمیک و موارد دیگر بکشید. این یک دوره آموزشی 10 قسمتی طراحی است که تنها دوره ای است که شما واقعاً به آن نیاز دارید تا تمام اصول اصلی و تکنیک های پیشرفته طراحی و ترسیم شخصیت ها را به خوبی یاد بگیرید.

اگر مبتدی مطلق هستید یا هستید در حال حاضر در سطح متوسط، این دوره توانایی نقاشی فعلی شما را به سطح حرفه ای ارتقا می دهد. این دوره یک دوره آموزشی ویدیویی هدایت‌شده 10 قسمتی است که تنها محدودیت برای پیشرفت شما عزم و اراده شما در انجام تکالیف با ارزش است.

چه بخواهید شخصیت‌ها را بکشید، شخصیت‌ها را طراحی کنید، شخصیت‌های هنری مفهومی برای فیلم‌ها و بازی‌ها، تصاویر، کمیک‌ها، مانگا، سبک دیزنی یا سبک‌های دیگر ایجاد کنید، این دوره‌ای است که برای رسیدن به آن نیاز دارید.

من به شما یاد خواهم داد که بدون ترس شخصیت‌ها را بکشید، و به شما یاد خواهم داد که شخصیت‌ها را به خوبی ترسیم کنید - این قول من به شماست!

در نهایت، طراحی کاراکتر را به خوبی یاد بگیرید

چه در طراحی شخصیت کاملا مبتدی یا متوسط ​​باشید، چیزهایی را خواهید آموخت که هرگز نمی دانستید که هرگز نمی دانستید. به طور جدی. با الهام از استادان و بر اساس تئوری غول‌ها، Draw Characters یکی از، اگر نگوییم، جامع‌ترین دوره آموزشی طراحی شخصیت است.

درسهای واضح و آسان برای درک (قول اسکات بدون کرک!)

در واقع شفاف است. یادگیری طراحی شخصیت و نحوه ترسیم افراد به طور مؤثر به معنای ارائه اطلاعات به شیوه‌ای منطقی و منسجم است. این دوره از نظر طراحی ماژولار است، به راحتی قابل درک است و به شما امکان می دهد به روشی منظم و ساختار یافته یاد بگیرید. در دوره به صورت زمانی شرکت کنید، سپس هر ماژول را در اوقات فراغت خود تجدید نظر کنید. مفاهیمی مانند نحوه کشیدن لب‌ها، چشم‌ها، چهره‌ها و موارد دیگر را سریع‌تر از همیشه درک کنید - اینجا هیچ کرکی وجود ندارد.

تکالیفی که پاداش دارند

با پر کردن شکاف بین تئوری و عمل، تکالیف هر ماژول به گونه‌ای طراحی شده است که هم تئوری را تقویت کند و هم احساس پاداش داشته باشد. من هسته تئوری را در نظر گرفته‌ام و هر تکلیف را هدف قرار داده‌ام تا به پیشرفت سریع شما کمک کند، و تقریباً بلافاصله تفاوت را در کار خود خواهید دید. هنر یعنی انجام دادن، پس بیایید شروع کنیم - بیایید چیزی عالی بکشیم!

سبک شما چیست؟

چه بخواهید طراحی شخصیت را یاد بگیرید تا برای بازی، کمیک، کارتون، مانگا، انیمیشن و موارد دیگر طراحی کنید، این دوره شما را پوشش می دهد. من به شما یک "روش" یا "روشی" برای طراحی آموزش نمی دهم، من به شما یاد می دهم که اساساً در ترسیم شخصیت ها مهارت داشته باشید، خواه طراحی سنتی با مداد را ترجیح می دهید یا دوست دارید به صورت دیجیتالی طراحی کنید.

دانشجویان در مورد این دوره 5 ستاره چه می گویند؟

"احتمالا بهترین دوره هنری است که تا به حال گذرانده ام -- آنلاین یا در کالج. به طرز شگفت انگیزی ارائه شد، به من کمک کرد اشتباهاتی را که انجام می دادم اصلاح کنم و واقعاً آثار هنری من را متوقف می کرد. من پیشرفت خارق العاده ای را بعد از 30 سالگی دیدم. روزها تمرین مواد درسی. به شدت توصیه می شود."

دن رحمل

"فقط یک امتیاز عالی 5 ستاره. واقعاً کامل است و مملو از توصیه ها، تئوری ها و مثال های عینی است. همانطور که او گفت، احتمالاً آخرین دوره طراحی شخصیت است که می گذرانید. این تمام چیزی است که من می خواستم. خیلی از شما متشکرم اسکات هریس!"

ماریو

"دوره شگفت انگیز. من حتی هنوز طراحی را شروع نکرده ام، زیرا از اینکه استاد چقدر ساده ترین تکنیک ها را به نظر می رساند، می ترسم. در نهایت، طراحی مانند یک حرفه ای در اختیار من است! من همچنین دوست دارم این واقعیت است که مربی به من اجازه می‌دهد تا زمانی که با مفاهیم آشنا شوم بدون نگرانی در مورد نقاشی، بار اول را تماشا کنم. من قبلاً برخی از مفاهیم این دوره را برای طراحی اینجا و آنجا به کار برده ام، زمانی که احساس می کنم برای طراحی الهام گرفته ام، و می توانم تفاوت های بین نقاشی های قبلی خود را با نقاشی های جدیدتر تشخیص دهم. مربی آرام، اما بسیار آگاه. این دوره را توصیه کنید."

اریک بیتی

آخرین چیز!
واقعیت غم انگیز این است که سازندگان دوره های دیگر در حال کپی برداری از محتوا و کار من هستند - به این ترتیب، می خواهم بدانید که هیچ کس مانند من به شما آموزش نخواهد داد.

کاراکترهای 106 تکلیف را بکشید

 

  از آنجایی که هنر در مورد انجام دادن است، شدیداً توصیه می کنم این پروژه را تکمیل و به اشتراک بگذارید. می توانید پروژه خود را در گالری کلاس به اشتراک بگذارید. من مشتاقانه منتظر دیدن پروژه های شما هستم!

تکلیف 1 (M6A1): ترکیب نظریه ها

زمان پیشنهادی سرمایه گذاری: 4 ساعت در هر قطعه  

فرکانس توصیه شده: ایجاد 5 طرح

ماژول 6 دارای تعداد بسیار زیادی از نظریه های بسیار مهم است و ممکن است بسیار زیاد به نظر برسد. با استفاده از دانش خود در مورد تئوری های طراحی کاراکتر و ترکیب بندی ماژول 6، چک لیستی از تئوری هایی ایجاد کنید که برای پیاده سازی در کار شما مهم است. (به عنوان مثال، تعادل، 3 عنصر اصلی، 5 کلید برای ژست گرفتن، اقدامات ثانویه، و غیره)، بدون فراموش کردن تمام تئوری های اصلی قبلی (اشکال پویا، سستی، خطوط عمل، تئوری های ژست و غیره)

هنگامی که چک لیست ایجاد شد، 5 برابر طرح های تخیلی کاراکتر بکشید، و مطمئن شوید که تئوری هایی را که در هنگام ترسیم در چک لیست خود اعمال کرده اید علامت گذاری کنید.

هنگامی که روی این تکلیف کار می کنید، باید متوجه شوید که چقدر تئوری باید به خاطر سپرده شود تا به خوبی ترسیم شود. در ادامه ایجاد طرح های شخصیتی، سعی کنید به تمام نظریه های آموخته شده توجه داشته باشید.

بعد از مدتی، تئوری‌ها جزئی از نحوه ترسیم شما می‌شوند و شما یاد می‌گیرید که به طور غریزی آنها را بر اساس آنچه در هنگام کار در مقابل خود می‌بینید، اجرا کنید.

تکلیف 2 (M6A2):  شخصیت‌های نیم تنه

زمان پیشنهادی سرمایه گذاری: 4 ساعت در هر قطعه  

فرکانس توصیه شده: ایجاد 5 طرح

با استفاده از تمام تئوری‌های آموخته‌شده‌تان، ۵ برابر طرح‌های تخیلی کاراکتر ایجاد کنید که فقط سینه‌های شخصیت (کمر به سمت بالا) را نشان می‌دهد. مطمئن شوید که با استفاده از یک گردش کار چند مرحله ای (یا گردش کار دو مرحله ای اگر مطمئن هستید) طراحی می کنید. این نقاشی های نیم تنه را تا حد امکان حرفه ای تمام کنید.

هنگامی که نقشه‌های بالا را کامل کردید، کمی وقت بگذارید و این اثر را با اثر هنری که در ماژول 1 تکلیف 1 ایجاد کردید مقایسه کنید. نظر شما چیست؟

 

یادآوری: تکنیک های پاکسازی را در مرحله بعدی دوره پوشش خواهیم داد. در حال حاضر، بهترین تلاش خود را بر اساس آموخته های خود در هنگام رسیدن به مرحله پاکسازی انجام دهید.

امیدوارم که این دوره آنقدر برای شما مفید باشد که بالاترین امتیاز ممکن را به آن اعطا کنید، اما در صورت بعید که چنین احساسی ندارید، لطفاً به من اطلاع دهید.

یک بار دیگر، اگر سؤالی دارید، سؤالی در مورد انجمن های هنری یا پیوندها دارید، یا به کمک در مورد منابع رایگان ارائه شده در دوره نیاز دارید، لطفاً ایمیل بزنید:

هنگام طی کردن دوره، متعهد و متعهد بمانید، و پیشرفت و مهارت شما پاداش خودش خواهد بود.

با احترام،

اسکات


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • مبانی طراحی شخصیت Foundations of Character Design

  • ارزش Silhouette برای طراحی شخصیت Silhouette Value for Character Drawing

  • تفاوت های جنسیتی و سنی Gender and Age Differences

  • مرکز گرانش Center of Gravity

  • نقاط کانونی شخصیت Character Focal Points

  • عدم تقارن در طراحی شخصیت Assymetry in Character Drawing

  • ترسیم اکشن و عمل مجدد Drawing Action and Re-action

  • سه عنصر اصلی طراحی شخصیت The Three Core Elements of Character Design

  • اسکواش و کشش- مفاهیم انیمیشن برای طراحی Squash and Stretch- Animation Concepts for Drawing

  • طراحی شخصیت های نمادین Designing Iconic Characters

  • Draw Characters 106 مقدمه Draw Characters 106 Introduction

  • استفاده از نماد در هنگام ترسیم شخصیت ها Utilising Symbolism When Drawing Characters

  • با استفاده از تمام دانش طراحی خود Using all of your Drawing Knowledge

  • 5 عنصر اصلی ترکیب شخصیت خوب The 5 Core Elements of Good Character Composition

درس ها Lessons

  • نقاط کانونی شخصیت Character Focal Points

  • 5 عنصر اصلی ترکیب شخصیت خوب The 5 Core Elements of Good Character Composition

  • مرکز گرانش Center of Gravity

  • طراحی شخصیت های نمادین Designing Iconic Characters

  • عدم تقارن در طراحی شخصیت Assymetry in Character Drawing

  • ارزش Silhouette برای طراحی شخصیت Silhouette Value for Character Drawing

  • سه عنصر اصلی طراحی شخصیت The Three Core Elements of Character Design

  • با استفاده از تمام دانش طراحی خود Using all of your Drawing Knowledge

  • اسکواش و کشش- مفاهیم انیمیشن برای طراحی Squash and Stretch- Animation Concepts for Drawing

  • مبانی طراحی شخصیت Foundations of Character Design

  • تفاوت های جنسیتی و سنی Gender and Age Differences

  • ترسیم اکشن و عمل مجدد Drawing Action and Re-action

  • Draw Characters 106 مقدمه Draw Characters 106 Introduction

  • استفاده از نماد در هنگام ترسیم شخصیت ها Utilising Symbolism When Drawing Characters

نمایش نظرات

آموزش ترسیم شخصیت ها 106 ترکیب و طراحی
جزییات دوره
1h 34m
14
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
23
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Scott Harris
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Scott Harris Scott Harris

نقاش و تصویرگر