Scott Harris

نقاش و تصویرگر
دوره های این مدرس:

آموزش ترسیم شخصیت ها 107 بیان و شخصیت

Draw Characters 107 Expressions and Personality

"به Draw Characters 107 Expressions and Personality خوش آمدید - هفتمین دوره از 10 قسمت طراحی کاراکتر که تمام آنچه را که برای ترسیم باید بدانید را به شما آموزش می دهد."


آموزش شخصیت های رنگی 104: رنگ آمیزی و سبک های نقاشی

Color Characters 104: Coloring and Painting Styles

"به Color Characters 104 خوش آمدید - بخش چهارم از یک دوره آموزشی 5 قسمتی رنگ آمیزی کاراکترها که همه آنچه را که باید بدانید برای رنگ آمیزی کاراکترها به خوبی آموزش می دهد. اف..."


آموزش Perspective 101: Complete Perspective Drawing

Perspective 101: Complete Perspective Drawing

"مدرسه هنر پرسپکتیو: دوره طراحی منظره محیطی چیست؟ مدرسه هنر پرسپکتیو یک دوره آموزش طراحی در هر مکانی است که در آن یاد می‌گیرید چگونه زمین را بکشید. .."


آموزش Draw Characters 103 رسم بدن شخصیت

Draw Characters 103 Drawing Character Bodies

"به Draw Characters 103 Drawing Character Bodies خوش آمدید - بخش سوم از یک دوره آموزشی 10 قسمتی طراحی کاراکترها که تمام آنچه را که برای ترسیم کاراکتر باید بدانید را به شما آموزش می دهد."


آموزش 105 کاراکتر را رسم کنید گردش کار طراحی را پاک کنید

Draw Characters 105 Clear Drawing Workflows

"به Draw Characters 105 Clear Drawing Workflows خوش آمدید - پنجمین دوره از 10 قسمت طراحی کاراکتر که تمام آنچه را که برای ترسیم کاراکتر باید بدانید را به شما آموزش می دهد."


آموزشگاه هنر مانگا: دوره آموزشی نحوه ترسیم مانگا و انیمه

Manga Art School: How to Draw Manga and Anime Course

«مدرسه هنر مانگا چیست؟ Manga Art School یک دوره آموزشی ویدیویی ۲ تا ۶ هفته‌ای است که در آن یاد می‌گیرید در طراحی جاپا حرفه‌ای و معتبر مهارت داشته باشید. .."


آموزش شخصیت های رنگی 101 اصول رنگ آمیزی

Color Characters 101 Fundamentals of Coloring

"به کاراکترهای رنگی 101 اصول رنگ‌آمیزی خوش آمدید - اولین بخش از دوره 6 قسمتی رنگ‌آمیزی کاراکترها که تمام آنچه را که برای رنگ‌آمیزی باید بدانید را به شما آموزش می‌دهد.


آموزش کاراکترهای رنگی 103: گردش کار رنگ آمیزی

Color Characters 103: The Coloring Workflow

"به Color Characters 102 خوش آمدید - بخش دوم از دوره 6 قسمتی رنگ آمیزی کاراکترها که تمام آنچه را که باید بدانید برای رنگ آمیزی کاراکترها به خوبی آموزش می دهد. اف..."


آموزش کاراکترها 109 خطی، تکمیل و مرکب را ترسیم کنید

Draw Characters 109 Lineart, Finishing and Inking

"به Draw Characters 109 Lineart, Finishing and Inking خوش آمدید - نهمین دوره از یک دوره 10 قسمتی طراحی کاراکترها که تمام آنچه را که برای ترسیم باید بدانید را به شما آموزش می دهد."


آموزش ترسیم شخصیت ها 102 اصول طراحی

Draw Characters 102 Drawing Fundamentals

"به Draw Characters 102 Drawing Fundamentals خوش آمدید - بخش دوم از یک دوره آموزشی 10 قسمتی طراحی کاراکتر که تمام آنچه را که برای ترسیم چا باید بدانید را به شما آموزش می دهد."


آموزش Draw Characters 104 Draw Character Gestures

Draw Characters 104 Draw Character Gestures

"به Draw Characters 104 Draw Character Gestures خوش آمدید - چهارمین دوره از 10 قسمتی دوره طراحی کاراکترها که تمام آنچه را که برای ترسیم کاراکتر باید بدانید را به شما آموزش می دهد."


آموزش Photoshop Mastercalss for Artists

Photoshop Mastercalss for Artists

"اگر می خواهید هنر دیجیتال را شروع کنید، یا فقط می خواهید راهی سریع و کارآمد برای تقویت درک خود از نرم افزار هنر دیجیتال داشته باشید، این دوره برای ..."


آموزش Draw Characters 108 طراحی مو و لباس

Draw Characters 108 Drawing Hair and Clothing

"به Draw Characters 108 Drawing Hair and Clothing خوش آمدید - اولین دوره از دوره 10 قسمتی طراحی کاراکترها که تمام آنچه را که برای کشیدن کاراکتر باید بدانید را به شما آموزش می دهد."


آموزش خلاقیت و ترس: چگونه بهترین کار خود را انجام دهید

Creativity and Fear: How To Do Your Best Work

"من یک نویسنده، تصویرگر، نقاش، انیماتور، طراح، کارآفرین، مخترع، موسیقیدان، مهندس، توسعه دهنده، کارگردان، سرآشپز، سازنده، سازنده و بسیاری چیزهای دیگر هستم.


آموزش ترسیم شخصیت ها 106 ترکیب و طراحی

Draw Characters 106 Composition and Design

"به Draw Characters 106 Composition and Design خوش آمدید - ششمین دوره از یک دوره 10 قسمتی طراحی کاراکترها که تمام آنچه را که برای ترسیم شخصیت باید بدانید را به شما آموزش می دهد."


آموزش شخصیت های رنگی 102: ابزارها و تکنیک های رنگ آمیزی

Color Characters 102: Coloring Tools and Techniques

"به Color Characters 102 خوش آمدید - بخش دوم از دوره 6 قسمتی رنگ آمیزی کاراکترها که تمام آنچه را که باید بدانید برای رنگ آمیزی کاراکترها به خوبی آموزش می دهد. اف..."


آموزشگاه هنر شخصیت: دوره کامل رنگ آمیزی و نقاشی

Character Art School: Complete Coloring and Painting Course

«مدرسه هنر شخصیت چیست: رنگ‌آمیزی و نقاشی کامل؟ Character Art School یک دوره آموزشی ویدیویی 6 هفته‌ای است که در آن یاد می‌گیرید در شرکت مهارت داشته باشید. .."


دوره آموزشی رنگ آمیزی کاراکتر با نشانگرهای کپی

Character Coloring with Copic Markers Course

با بیش از 270،000 ثبت نام در دوره های آنلاین من، آماده یادگیری حرفه ای و کارآمد، چه مبتدی یا یک دانش آموز پیشرفته باشید! چا. ..


آموزش Draw Characters 110 Complete Drawing Demos

Draw Characters 110 Complete Drawing Demos

"به Draw Characters 110 Complete Drawing Demos خوش آمدید - دهمین دوره آموزش طراحی کاراکتر 10 قسمتی است که تمام آنچه را که برای ترسیم کاراکتر باید بدانید را به شما آموزش می دهد."


آموزش Draw Characters 101 Intro to Character Drawing

Draw Characters 101 Intro to Character Drawing

"به Draw Characters 101 Intro to Character Drawing خوش آمدید - اولین قسمت از یک دوره آموزشی 10 قسمتی طراحی کاراکترها که تمام آنچه را که برای طراحی باید بدانید را به شما آموزش می دهد."