نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این دوره ، شما یاد می گیرید که هنگام ساخت بازی در Unity از الگوهای Observer استفاده کنید. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1m 41s مدیریت رویدادها 16 متر 7 ثانیه کار با چندین مشترک 20 متر 14 ثانیه الگوی ناظر 28 متر 54s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
مدیریت رویدادها
Handling Events
-
مقدمه
Introduction
-
تماس مستقیم اشیا
Direct Object Calls
-
اتصال کامل
Tight Coupling
-
نمایندگان و رویدادها
Delegates and Events
کار با چندین مشترک
Working with Multiple Subscribers
-
معرفی و راه اندازی
Introduction and Setup
-
ایجاد یک رویداد پارامتر شده
Creating a Parameterized Event
-
نقاط مرجع
Points of Reference
-
چندین مشترک
Multiple Subscribers
-
نتیجه
Conclusion
الگوی ناظر
The Observer Pattern
-
الگوی ناظر
The Observer Pattern
-
پیاده سازی الگو
Implementing the Pattern
-
ناظران بتن
Concrete Observers
-
حذف ناظران
Removing Observers
-
The Observer Pattern و رویدادهای C #
The Observer Pattern and C# Events
-
الگوی مشترک ناشر
The Publisher Subscriber Pattern
نمایش نظرات