آموزش به دنبال توسعه ، نورپردازی و ترکیب بندی یک صحنه نوآر در RenderMan RIS باشید

Look Development, Lighting and Compositing for a Noir Scene in RenderMan RIS

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این دوره ها ، ما می خواهیم با استفاده از RenderMan و NUKE ، توسعه نگاه ، نورپردازی و ترکیب بندی یک صحنه Noir را یاد بگیریم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015 ، RenderMan 19 (RIS) و NUKE 9 در طول این دوره ها ، ما می خواهیم با استفاده از RenderMan و NUKE ، توسعه ظاهر ، نورپردازی و ترکیب بندی صحنه Noir را بیاموزیم. ما با شروع اصول RenderMan رویکرد جدیدی برای توسعه و روشنایی را یاد خواهیم گرفت و برای درک روش ارگانیک و واقع گرایانه ارائه با موتور رندر GI حرکت خواهیم کرد. سرانجام ، ما یک تصویر نهایی با کیفیت بالا را با NUKE ترکیب خواهیم کرد. در پایان دوره شما دانش کار در مورد نحوه ارائه یک صحنه نوآر برای تولید را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015 ، RenderMan 19 (RIS) و NUKE 9

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

به دنبال توسعه ، نورپردازی و آهنگسازی برای یک صحنه نوآر در RenderMan Ris باشید Look Development, Lighting and Compositing for a Noir Scene in RenderMan Ris

  • بحث درباره منابع Discussing References

  • یادگیری درباره تنظیمات و مجتمع های جهانی Learning About Global Settings and Integrators

  • بحث در مورد RenderMan It Discussing RenderMan It

  • استفاده از چراغ ها Utilizing Lights

  • بحث درباره Pxrdisney Discussing Pxrdisney

  • استفاده از مواد Pxrlm Utilizing Pxrlm Materials

  • ایجاد مواد دیواری Creating Wall Material

  • تنظیم ویژگی های هندسی Setting up Geometric Attributes

  • درب و قاب ساختمان Building Door and Frame

  • ایجاد دستگیره درب Creating Door Handle

  • استفاده از شیشه Applying Glass

  • طراحی لامپ Designing the Lamp

  • ساخت ساعت Building the Clock

  • ایجاد رادیو Creating the Radio

  • تولید شناسه های مات Generating Matte Ids

  • پیاده سازی مواد پارچه ای Implementing Cloth Materials

  • ایجاد پوست شخصیت Creating Character Skin

  • ادامه کاراکتر پوست Continuing Character Skin

  • طراحی چشمان شخصیت Designing Character Eyes

  • استفاده از مو Applying Hair

  • ارائه ابرو Rendering Eye Brows

  • ایجاد شناسه های مات Creating Matte Ids

  • پیاده سازی Aovs Implementing Aovs

  • ساخت کلید نور Constructing Key Light

  • ادامه نور کلید Continuing Key Light

  • ایجاد منبع نور ثانویه Creating Secondary Light Source

  • استفاده از نورپردازی شخصیت Applying Character Lighting

  • ارائه تصویر نهایی Rendering the Final Image

  • ترکیب محیط Compositing the Environment

  • ادامه دادن به محیط مرکب Continuing to Composite Environment

  • تعادل چراغ های شخصیت Balancing Character Lights

  • اصلاح رنگ Correcting Color

  • نهایی کردن ترکیب بندی و بررسی اجمالی پروژه Finalizing the Compositing and Project Overview

نمایش نظرات

آموزش به دنبال توسعه ، نورپردازی و ترکیب بندی یک صحنه نوآر در RenderMan RIS باشید
جزییات دوره
5h 5m
34
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Miguel Lleras Villaveces Miguel Lleras Villaveces

Miguel Lleras Villaveces یک هنرمند و آهنگساز روشنایی با تجربه در فیلم های سینمایی انیمیشن و VFX است. او در استودیوی Blue Sky ، استودیوی انیمیشن Walt Disney کار کرده است و در حال حاضر در MPC (The Moving Picture Company) در مونترال کار می کند. از اعتبارات سینمایی وی می توان به Epic ، Rio 2 و Big Hero 6 برنده اسکار اشاره کرد. وی هم اکنون در حال کار بر روی The Fantastic 4 است.