آموزش مقدمه ای بر تقلب در هودینی

Introduction to Rigging in Houdini

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، مروری مقدماتی بر مفاهیم مختلف تقلب در هودینی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 10 و بالاتر. در این دوره، مروری مقدماتی بر مفاهیم مختلف ریگ در هودینی خواهیم داشت. ما با فرآیند ریگینگ از جمله پوشاندن مفاهیم مختلف مانند تبدیل ها، استخوان ها و ترکیب ها آشنا می شویم. ما با توضیح اینکه فرزندپروری چیست و چگونه با تقلب در ارتباط است، شروع خواهیم کرد. سپس در مورد روش های مختلف محدود کردن هودینی مانند ترکیب اشیاء و عبارات یاد خواهیم گرفت. پس از آن، با استخوان ها و نحوه ثبت هندسه با آنها آشنا خواهیم شد. در نهایت، ویژگی‌های مختلف ریگینگ مانند Blendpose و Blendshapes را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 10 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر تقلب در هودینی Introduction to Rigging in Houdini

  • اهمیت فرزندپروری Importance of Parenting

  • اثرات تحول Transformation Effects

  • محدود کردن تغییر والدین Restricting Parent Transforms

  • ترکیب والدین Blending Parents

  • محدود کردن با استفاده از عبارات Constraining Using Expressions

  • با استفاده از Look at Setting Using the Look at Setting

  • استفاده از اشیاء مسیر Using Path Objects

  • کار با ابزار Bones Working with the Bones Tool

  • گرفتن هندسه به استخوان Capturing Geometry to Bones

  • اضافه کردن سینماتیک معکوس Adding Inverse Kinematics

  • اشیاء کنترل ساختمان Building Control Objects

  • تنظیم Blendpose Blendpose Set Up

  • تنظیم Blendshapes Setting up Blendshapes

  • گردش کار دارایی های دیجیتال برای Rigs Digital Assets Workflow for Rigs

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر تقلب در هودینی
جزییات دوره
1h 13m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Sunder Iyer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sunder Iyer Sunder Iyer

ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفه‌ای خود مدرک‌هایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانه‌ای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیت‌ها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سال‌ها نفوذ آموزشی، ارائه راه‌حل‌های قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.