آموزش Blender 4 Essentials: مبانی مدلسازی سه بعدی

دانلود Blender 4 Essentials: 3D Modeling Basics

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

اگر می خواهید بلندر و مدل سازی سه بعدی را از ابتدا یاد بگیرید، این دوره دقیقا همان چیزی است که نیاز دارید. ما از صفر شروع خواهیم کرد، بنابراین برای گذراندن این دوره نیازی به تجربه قبلی نیست. برنامه درسی این دوره با دقت طراحی شده است تا به شما کمک کند تا مدل سازی بلندر و سه بعدی را سریع و آسان یاد بگیرید. بعد از گذراندن این دوره، ان شاء الله، باید با بلندر کاملاً آشنا شوید، گویی از همیشه این نرم افزار را می شناسید. شما مهارت مدل سازی اشیاء سه بعدی مانند مواردی که روی جلد کلاس می بینید را خواهید داشت. در این دوره شما یک شخصیت آدم برفی، یک میز کناری ساده، یک میز ناهار خوری، یک پنجره، یک درب دستگیره، یک طاق سبک کلاسیک، یک کاسه، یک گلدان را مدل خواهید کرد و در نهایت این سرویس خواب مدرن را از یک مدل واقعی مدل خواهید کرد. -مرجع محصول جهانی.

درباره مربی

Assalamualaikum، نام من Widhi Muttaqien، بنیانگذار Expose Studio است. برای بیش از 20 سال، هزاران رندر سه بعدی برای پروژه های معماری، داخلی و طرح های اصلی ایجاد کرده ام. من با مشتریان زیادی در سراسر جهان کار کرده ام. من تقریباً در تمام قاره های جهان مشتری دارم. علاوه بر انجام پروژه‌ها، من همچنین از سال 2000، گرافیک سه بعدی و کامپیوتری را به صورت آکادمیک در چندین مدرسه مختلف تدریس می‌کنم. به طور خلاصه، من تخصص حرفه‌ای در دنیای واقعی در زمینه سه بعدی و تجربه در تدریس دارم.

برنامه درسی دوره

برای یک خلاصه سریع. این دوره به 3 قسمت تقسیم شده است. در بخش اول، شما با اصول اولیه، مانند درک نحوه عملکرد رابط کاربری بلندر آشنا خواهید شد. تکنیک های مختلف جهت یابی در پورت دید. عملیات اصلی شی مانند ایجاد و حذف را بیاموزید. با نحوه مدیریت اشیاء با استفاده از «مجموعه»، گزینه پنهان و نمایش، «نمای محلی» و غیره آشنا شوید.

در فصل دوم همه چیزهای مهم در مورد تبدیل شی در بلندر را خواهید آموخت. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از ابزارها و میانبرها اشیاء را جابجا کنید، بچرخانید و مقیاس دهید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه نقطه محوری را کنترل کنید. تفاوت بین جهت گیری های جهانی و محلی را بیاموزید. نحوه استفاده از ویژگی های snapping و غیره را بیاموزید.

در فصل سوم شما مدلسازی سه بعدی مش را خواهید آموخت. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از حالت های تعامل مختلف استفاده کنید. تکنیک های انتخاب عناصر مش و بسیاری از دستورات ویرایش مش مانند Extrude، Inset، Bevel، Loop Cut، Bridge، Spin، Mirror و بسیاری دیگر.

در این دوره من همچنین بسیاری از ترفندها و نکاتی را که در طول دهه ها کار با 3D، به ویژه با Blender آموخته ام، به اشتراک خواهم گذاشت. پس همین حالا بپیوندید و اولین قدم خود را به دنیای سه بعدی با بلندر بردارید! از یادگیری لذت ببرید. واسلام علیکم.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 02-03 تبدیل میانبرها 02-03 Transform shortcuts

  • 03-09 برش حلقه 03-09 Loop Cut

  • 02-11 نصب افزونه Extra Mesh Object در 02-11 Installing Extra Mesh Object add on

  • 02-02 پارامترهای تبدیل 02-02 Transform parameters

  • 03-08 اینست و اریب 03-08 Inset and Bevel

  • 00-03 راس، لبه و صورت 00-03 Vertex, edge, and face

  • 02-16 پروژه میز ناهارخوری 02-16 Dining table project

  • 03-18 لبه تیز و وزن اریب لبه 03-18 Edge Sharp and Edge Bevel Weight

  • 01-03 ناوبری 3D viewport 01-03 3D viewport navigation

  • 00-02 فایل ها و کنوانسیون های تمرین 00-02 Exercise files and conventions

  • 01-08 حالت‌های سایه‌اندازی درگاه دید 01-08 Basic viewport shading modes

  • 02-01 ابزارهای تبدیل 02-01 Transform tools

  • 03-16 چرخش 03-16 Spin

  • 02-08 پروژه درخت کارتونی 02-08 Cartoon tree project

  • 03-12 مدلسازی یک پنجره 03-12 Modeling a Window

  • 03-14 قوس کلاسیک 03-14 Classic arch

  • 03-03 حل کابوس میانبرهای 1 2 3 03-03 Solving the 1 2 3 shortcuts nightmare

  • 02-06 جهانی در مقابل محلی 02-06 Global vs Local

  • 02-05 شی فعال و نقطه محوری 02-05 Active object and pivot point

  • 00-01 مقدمه 00-01 Introduction

  • 02-07 اشیاء تکراری 02-07 Duplicating objects

  • 02-04 پاکسازی در مقابل اعمال 02-04 Clearing vs Applying

  • 03-10 پل 03-10 Bridge

  • 01-02 ویراستاران و مناطق 01-02 Editors and Areas

  • 02-13 اصول اولیه حالت اسنپ 02-13 Snap mode basics

  • 01-04 کنوانسیون جهت گیری و دیدگاه های محور 01-04 Orientation Convention and Axis Viewpoints

  • 02-10 پروژه آدم برفی 02-10 Snowman project

  • 03-07 فیس اکسترود 03-07 Face Extrude

  • 03-06 ابزار توییک، تقارن و میانبرهای انتخاب 03-06 Tweak tool, Symmetry, and selection shortcuts

  • 02-09 ابزارهای شی و سایه‌زنی اولیه را اضافه کنید 02-09 Add object tools and basic shading

  • 03-17 اصلاح کننده آینه 03-17 Mirror modifier

  • 01-10 پنهان کردن اشیا و نمای محلی 01-10 Hiding objects and Local View

  • 03-11 جهت عادی 03-11 Normal direction

  • پاتختی منحنی مدرن 03-19 قسمت 1 03-19 Modern curved nightstand Part 1

  • 03-02 انتخاب مش پایه 03-02 Basic mesh selection

  • 01-01 معرفی رابط کاربری 01-01 User Interface introduction

  • 03-13 مدل سازی درب با دستگیره 03-13 Modeling a door with a knob

  • 03-15 اصول مدل سازی نقطه به نقطه 03-15 Point to point modeling basics

  • 01-05 مکان نما 3 بعدی 01-05 The 3D cursor

  • 02-14 حالت اسنپ متوسط 02-14 Snap mode intermediate

  • 03-01 حالت های تعامل 03-01 Interaction modes

  • 03-20 پاتختی منحنی مدرن قسمت 2 03-20 Modern curved nightstand Part 2

  • 01-09 جمع آوری و تغییر نام اشیاء 01-09 Collection and renaming objects

  • 01-07 اصول انتخاب شی 01-07 Object selection basics

  • 02-12 دستورات Snap 02-12 Snap commands

  • 03-04 انتخاب حلقه 03-04 Loop selection

  • 03-05 ویرایش مش پایه 03-05 Basic mesh editing

  • 02-15 پروژه میز کناری 02-15 Side table project

  • 01-06 ایجاد و حذف اشیا 01-06 Creating and deleting objects

نمایش نظرات

آموزش Blender 4 Essentials: مبانی مدلسازی سه بعدی
جزییات دوره
5h 54m
49
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Widhi Muttaqien Widhi Muttaqien

کارشناس و کارآفرین CG

Widhi یک کارآفرین در صنعت خلاق است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات و مدیریت بازرگانی از دانشگاه بینا نوسانترا است. او علاوه بر کسب و کار، مدرس رشته های مرتبط با گرافیک کامپیوتری در دانشگاه پرزیدنت اندونزی و کالج بین المللی لاسال است.

در بیش از 20 سال تجربه خود در صنعت CG، صدها پروژه را با مشتریانی از سراسر جهان به پایان رساند. جهان . او هزاران تصویر و انیمیشن CG تولید کرده است. علاقه عمیق او به گرافیک کامپیوتری او را به سمت تجسم سه بعدی، انیمیشن، توسعه بازی، ویدئو و گرافیک حرکتی سوق می دهد.