لطفا جهت پرداخت (ورود به درگاه بانک) فیلترشکن خود را خاموش نمایید.
لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ایجاد مواد خودرو در Unreal Engine 4
Creating Automotive Materials in Unreal Engine 4
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
نحوه ایجاد مواد و افکت های پس از پردازش برای یک مدل خودرو را بیاموزید. در طول این دوره فرآیندهای بسیار خوبی را طی خواهید کرد که گردش کار شما را ساده می کند. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4 در این دوره آموزشی، Creating Automotive Materials in Unreal Engine 4، نحوه ایجاد مواد خودرویی خیره کننده در ویرایشگر Unreal Engine 4 را خواهید آموخت. ابتدا، فرآیند ایجاد رنگ ماشین برای مدل خود را یاد خواهید گرفت. در مرحله بعد، فرآیند ایجاد مواد برای لاستیک، پلاستیک و شیشه را یاد خواهید گرفت. در نهایت، با نورپردازی صحنه و پردازش پست آشنا خواهید شد. در پایان این دوره، شما قادر خواهید بود مجموعه ای از مواد را ایجاد کنید که می توانند در مواردی بیش از مدل های خودرو نیز اعمال شوند. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
بررسی اجمالی پروژه و جمع آوری منابع
Project Overview and Gathering References
مراجع و بررسی اجمالی
References and Overview
ایجاد مواد برای سطوح رنگ شده
Material Creation for Painted Surfaces
روتور و کولیس
Rotor and Caliper
به Me Material نگاه کن
Look at Me Material
کار بر روی بدنه خودرو
Working on the Vehicle Body
لایه های بافت خودرو
Car Texture Layers
کار با نمونه های بافت
Working with Texture Samples
روتورها و کولیس ها
Rotors and Calipers
در حال اتمام
Finishing Up
ایجاد مواد برای سطوح شفاف
Material Creation for Transparent Surfaces
ایجاد یک ماده شیشه ای برای محفظه چراغ جلو
Creating a Glass Material for the Headlight Housing
اشیاء چراغ جلو، پشتیبانی از سپر
Headlight Objects, Bumper Supports
اختصاص مواد پلاستیکی
Assigning Plastic Materials
ایجاد مواد بازتابنده برای آینه های نمای جانبی
Creating Reflective Materials for Side View Mirrors
نورپردازی صحنه و پردازش پست
Scene Lighting and Post Processing
دم نور مواد ایجاد و شکوفه
Tail Light Material Creation and Bloom
مواد نور سر و ایجاد شی Spotlight
Head Light Material and Spotlight Object Creation
نور صحنه و پردازش پست
Scene Lights and Post Processing
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
Chidi یک 3D Artist Artist است که به مدت یازده سال در صنعت بازی کار کرده است. وی در سال 2003 از م Instituteسسه فناوری DigiPen فارغ التحصیل شد و از آن زمان روی کنسول های مختلف بازی ویدیویی کار کرده است. وی از زمان Forza 2 در سری Forza Motorsport کار کرده و در سیستم عامل های مختلف از PSP تا Xbox One کار کرده است. علاقه های Chidi با تاکید زیاد بر نورپردازی ، مدل سازی و بافت می کنند. او با Mental Ray و همچنین آزاد کاران به عنوان یک طراح گرافیک کار کرده است.
نمایش نظرات