نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش Houdini ، ما چندین روش برای انجام شبیه سازی شی با وضوح بالا در Houdini با استفاده از اشیا objects پروکسی با وضوح پایین را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 14. در این آموزش Houdini ، ما چندین روش برای انجام شبیه سازی شی با وضوح بالا در Houdini با استفاده از اشیا objects پروکسی با وضوح پایین را بررسی خواهیم کرد. در عمل ، هنگام طراحی جلوه ها برای تصاویر متحرک ، معمولاً هندسه بسیار ریزه کاری (اتومبیل ، سنگ و غیره) به ما داده می شود و انتظار می رود که آنها را در مقادیر زیاد شبیه سازی کنیم ، که با استفاده از اشیا actual واقعی می تواند به آهستگی کند شود. با ساختن پروکسی های با وضوح کمتر برای استفاده به عنوان اشیا R RBD (یا از ذرات سیم کارت و جایگزینی) و جایگزینی آنها بعد از شبیه سازی ، می توان روند را بسیار سریعتر کرد. از روشهای مختلفی می توان برای شبیه سازی چندین اشیا، ، اشیا pack بسته بندی شده و توپولوژی های مختلف استفاده کرد (به عنوان مثال ، ما نمی خواهیم هر سنگ یکسان باشد ، یا یک پارکینگ پر از نسخه های زیادی از ماشین مشابه). به دلیل این مشکلات در بسیاری از استودیوها از نرم افزار سفارشی استفاده می شود. به طور خاص ، ما دو مورد آزمایشی برای نشان دادن تمام جزئیات و معاملات استفاده از روش های مختلف انجام خواهیم داد. در اولین مورد آزمایشی ، ما یک آتشفشان درست می کنیم که از سنگ های سطح بالا خارج می شود و در آخر نیز یک "Carnado" (یک گردباد که به یک پارکینگ ماشین برخورد می کند و مدل های ماشین Hi-Res را به همه جای محل می اندازد ، شبیه سازی شده) ایجاد خواهیم کرد. با اتومبیل های پراکسی کم رزرو). با پایان این آموزش هودینی ، شما چگونگی استفاده از Houdini 14 برای غلبه بر این موانع و شبیه سازی با هندسه با رزولوشن کم را درک خواهید کرد اما در نتیجه نهایی از هندسه با کیفیت بالا استفاده خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 14.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
دینامیک پیشرفته صلب بدن با استفاده از اشیاxy پروکسی در هودینی
Advanced Rigid Body Dynamics using Proxy Objects in Houdini
-
بحث درباره اشیا-با کیفیت بالا با استفاده از اشیاxy پروکسی Lo-res
Discussing Hi-res Objects Using Lo-res Proxy Objects
-
ایجاد هندسه سنگ رویه
Creating Procedural Rock Geometry
-
قرار دادن Hi-res Rocks در یک مجموعه مفید
Placing Hi-res Rocks into a Useful Set
-
ایجاد پروکسی های کم منبع از سنگ ها
Creating Lo-res Proxies of the Rocks
-
تنظیم شبیه سازی
Setting up the Simulation
-
مشخصات شبیه سازی
Simulation Specifics
-
جابجایی Hi-res Geo را در سیم کارت کم رزرو انجام دهید
Swapping Hi-res Geo into the Low-res Sim
-
انجام "ترفند" راه دیگری
Accomplishing 'the Trick' Another Way
-
نهایی کردن آتشفشان راک
Finalizing the Rock Volcano
-
ایجاد Carnado
Creating the Carnado
-
ایجاد نقاط آوار
Creating Debris Points
-
نهایی کردن نیروهای گردباد
Finalizing the Tornado Forces
-
راه اندازی پارکینگ Carnado
Setting up the Parking Lot for the Carnado
-
راه اندازی دوربین های صحنه
Setting up the Scene Cameras
-
در حال آماده سازی اتومبیل ها
Prepping the Cars
-
آماده سازی نهایی ماشین
Finalizing Car Preparation
-
ساخت پروکسی های اتومبیل لوکس
Making Lo-res Car Proxies
-
راه اندازی پارکینگ اتومبیل های لوکس
Setting up the Parking Lot of Lo-res Cars
-
استفاده از گردباد با اتومبیل های کم قرمز
Using the Tornado with Lo-res Cars
-
آماده سازی Carnado برای تعویض Hi-res اتومبیل
Prepping the Carnado for Hi-res Car Replacement
-
نهایی کردن شبیه سازی ما
Finalizing Our Simulation
نمایش نظرات