نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
استفاده از بافت های کاشی پذیر می تواند پروژه های شما را سازگارتر نشان دهد و کارایی گردش کار شما را افزایش می دهد. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از ZBrush ، Photoshop و 3ds Max بافت های کاشی پذیر پیچیده ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: ... گسترش همه بررسی اجمالی دوره 1 متر 7 ثانیه ایجاد مدل پایه در 3DS Max 19 متر 14 ثانیه مجسمه سازی سنگ در زبروش 25 متر 51 ایجاد اثر کاشی کاری با استفاده از 3ds Max 32m 21s بافت و رندر در UE4 55 متر 22s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
ایجاد مدل پایه در 3DS Max
Base Model Creation in 3DS Max
-
ایجاد شکل فن
Creating Fan Shape
-
ایجاد اثر کاشی کاری
Creating Tiling Effect
-
تقسیم شکل به سنگهای جداگانه
Splitting the Shape into Individual Stones
-
صادرات شکل به ZBrush
Exporting the Shape into ZBrush
مجسمه سازی سنگ در زبروش
Stone Sculpting in Zbrush
-
آماده سازی مش پایه برای مجسمه سازی
Preparing Base Mesh for Sculpting
-
مجسمه سازی سنگ اول
Sculpting the First Stone
-
شبیه سازی سنگ برای ایجاد بافت کلی
Cloning the Stone to Create the Overall Texture
-
بهینه سازی سنگها برای صادرات
Optimizing the Stones for Export
ایجاد اثر کاشی کاری با استفاده از 3ds Max
Creating Tiling Effect Using 3ds Max
-
مجسمه بهینه شده را به 3ds Max وارد کنید
Import the Optimized Sculpt into 3ds Max
-
توزیع سنگ های مجسمه سازی شده برای ایجاد جلوه کاشی کاری
Distributing Sculpted Stones to Create Tiling Effect
-
حذف تکرار از بافت
Removing Repetition from the Texture
-
صادرات مش در xNormal
Exporting Meshes in to xNormal
-
پخت نقشه ها با استفاده از xNormal
Baking Maps Using xNormal
بافت و رندر در UE4
Texturing and Rendering in UE4
-
مدیریت نقشه ها در فتوشاپ
Managing Maps in Photoshop
-
ایجاد یک نقشه انتشار عمومی در فتوشاپ
Creating a Basic Diffuse Map in Photoshop
-
افزودن تنوع رنگ به Diffuse
Adding Color Variation to Diffuse
-
ایجاد نقشه زبری در فتوشاپ
Creating Roughness Map in Photoshop
-
ایجاد نقشه ویژه و چند منظوره در فتوشاپ
Creating Specular and Multi-function Map in Photoshop
-
ایجاد مواد اولیه ترکیبی در UE4
Creating Basic Blending Material in UE4
-
ایجاد مواد ترکیبی پیشرفته در UE4
Creating Advanced Blending Material in UE4
نمایش نظرات