آموزش Into the Ocean: Character Sculpting Essentials در Blender 3D

Into the Ocean: Character Sculpting Essentials in Blender 3D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

مجسمه‌سازی سه‌بعدی روشی سرگرم‌کننده و بصری برای ایجاد شخصیت‌ها به صورت سه بعدی است.

این کلاس برای آموزش مهارت های ضروری مجسمه سازی سه بعدی که برای شروع به آن نیاز دارید طراحی شده است.

مجسمه‌سازی سه بعدی راهی سریع و شهودی برای ترجمه طراحی شخصیت به سه بعدی برای استفاده در یک انیمیشن یا به عنوان یک تصویر مستقل ارائه می‌دهد.

در این کلاس، همه چیزهایی را که به عنوان یک مبتدی که اولین قدم‌های خود را در مجسمه‌سازی سه‌بعدی برداشته‌اید، باید بدانید، پوشش خواهم داد.

در ابتدایی ترین سطح خود، مجسمه سازی سه بعدی بسیار قابل دسترس است، اما با تعدادی پیچیدگی نیز همراه است که می تواند برای مبتدیان سردرگمی ایجاد کند. برای شروع، تعداد برس های موجود می تواند بسیار زیاد باشد. کدام را باید استفاده کنید و چرا؟ و سپس عناصر فنی مانند توپولوژی پویا و remeshing برای درک وجود دارد.

من همه چیز را در این کلاس به روشی منطقی پوشش خواهم داد که به تدریج با کسب دانش و اطمینان با ابزارهای مختلف، پیچیدگی بیشتری پیدا می‌کند.

ما با مجسمه سازی یک سنگ ساده شروع می کنیم تا با مفاهیم اولیه راحت شویم.

پس از تکمیل، به مجسمه سازی دو نوع مرجان می رویم که هر کدام ابزار و تکنیک های بیشتری را معرفی می کنند.

سپس آماده خواهید بود تا مهارت‌های جدید خود را به کار ببرید، زیرا ما یک شخصیت اسب دریایی بامزه را بر اساس طرح ارائه شده من مجسمه‌سازی می‌کنیم.

در نهایت، ما همه عناصر را با هم جمع می‌کنیم تا صحنه نهایی خود را جمع کنیم و نتیجه نهایی را ارائه کنیم.

آنچه خواهید آموخت:

  • این کلاس تمام برس‌ها و تکنیک‌های ضروری مورد نیاز برای مجسمه‌سازی سریع به صورت سه بعدی را پوشش می‌دهد.
  • یاد خواهید گرفت که چگونه مجسمه سازی را از اشیاء مختلف اولیه یا از مش های پایه دقیق تر شروع کنید.
  • ما مجسمه سازی با وضوح های مختلف و نحوه تنظیم آنها را با استفاده از تکنیک هایی مانند Dyntopo (توپولوژی پویا) و Remeshing پوشش می دهیم.
  • همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه یک طرح دو بعدی را به سه بعدی ترجمه کنید.
  • در پایان این کلاس، شما تمام مهارت های لازم برای مجسمه سازی شخصیت ها و محیط های ساده را خواهید داشت.

 

آنچه ایجاد خواهید کرد:

  • با دنبال کردن همراه با کلاس، قبل از ایجاد یک تصویر نهایی و کاملاً رندر شده، یک شخصیت اسب دریایی سه بعدی را در یک محیط زیر آب می‌سازید.

 

خوب است بدانید:

  • این یک کلاس در سطح مبتدی است که از نرم افزار رایگان سه بعدی Blender استفاده می کند.
  • هیچ تجربه قبلی در مجسمه سازی لازم نیست، اما آشنایی با رابط کاربری Blender بسیار مفید خواهد بود.
  • اگر در Blender تازه کار هستید، توصیه می‌کنم با کلاس خود شروع کنید که پایه محکمی برای ساختن آن فراهم می‌کند.
  • من طرح اسب دریایی را در بخش منابع کلاس ارائه کرده‌ام، اما اگر می‌خواهید شخصیتی را بر اساس طرح خودتان مدل کنید، با کلاس من شروع کنید.
  • برنامه نرم افزار Blender را می توان به صورت رایگان از: 
  • دانلود کرد

در پایان این کلاس، تمام مهارت‌های لازم برای مجسمه‌سازی شخصیت‌های ساده را خواهید داشت.

بیایید شروع کنیم!

 

پس از اتمام این کلاس، فراموش نکنید  اینجا را در Skillshare بررسی کنید.

در این کلاس شما قادر خواهید بود تا نحوه مجسمه سازی شخصیت اسب دریایی و محیط زیر آب را به شما آموزش دهم.

برای پروژه کلاسی شما، مایلم نسخه طراحی شخصیت من را ببینم یا اینکه چگونه اصول نشان داده شده را در یکی از طرح های اصلی شخصیت خود به کار گرفته اید.

اگر به دنبال فایل تنظیم کاراکتر یا طراحی شخصیت من هستید، می توانید آنها را با استفاده از لینک منابع سمت راست دانلود کنید. ProjectFiles.zip را در رایانه خود ذخیره کنید و فایل های داخل آن را استخراج کنید تا در Blender با آنها کار کنید.

  • پروژه کلاس نهایی شما از یک تصویر کاراکتر کاملاً رندر شده تشکیل شده است.
  • به جای اینکه تا پایان کلاس منتظر بمانید، می توانید کارهای در حال انجام را برای بازخورد آپلود کنید.
  • تصویری از پروژه نهایی خود را به صورت jpg یا png. با وضوح حداقل 1280x720 پیکسل آپلود کنید تا از آن به عنوان جلد پروژه استفاده کنید.

 

از آن لذت ببرید، و من مشتاقانه منتظرم تا ببینم چه چیزی خلق می کنید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • اسب دریایی: مش پایه - بدنه Seahorse: Base Mesh - Body

  • اسب دریایی: پالایش - سر Seahorse: Refine - Head

  • اسب دریایی: باله Seahorse: Fins

  • اسب دریایی: پایه مش - سر Seahorse: Base Mesh - Head

  • سایه زدن Shading

  • افکار نهایی Final Thoughts

  • اسب دریایی: مجسمه با جزئیات - سر Seahorse: Detailed Sculpt - Head

  • اسب دریایی: مرجع Seahorse: Reference

  • ارائه دادن Render

  • معرفی Introduction

  • اسب دریایی: پالایش - بدن Seahorse: Refine - Body

  • نورپردازی Lighting

  • صخره: مجسمه سازی با جزئیات Rock: Detailed Sculpt

  • سنگ: مجسمه خشن Rock: Rough Sculpt

  • مرجان لوله ای: پوشاندن Tubular Coral: Masking

  • نمای کلی کلاس Class Overview

  • چیدمان: سنگ Layout: Rocks

  • اسب دریایی: مجسمه با جزئیات - بدن Seahorse: Detailed Sculpt - Body

  • اسب دریایی: مجسمه خشن - سر Seahorse: Rough Sculpt - Head

  • اسب دریایی: دهان Seahorse: Mouth

  • مرجان استاغورن Staghorn Coral

  • چیدمان: مرجانی Layout: Coral

  • مبانی مجسمه سازی Sculpting Basics

  • اسب دریایی: چشم Seahorse: Eyes

  • دینتوپو Dyntopo

  • مرجان لوله ای: مجسمه خشن Tubular Coral: Rough Sculpt

  • اسب دریایی: مجسمه خشن - بدن Seahorse: Rough Sculpt - Body

نمایش نظرات

آموزش Into the Ocean: Character Sculpting Essentials در Blender 3D
جزییات دوره
3h 34m
27
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
245
4 از 5
دارد
دارد
دارد
John Knowles
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

John Knowles John Knowles

کارگردان انیمیشن

من عاشق انیمیشن و احساس جان دادن به شخصیت‌ها هستم، اما وقتی برای اولین بار شروع به کار کردم، سخت بود که بدانم از کجا شروع کنم.

به همین دلیل است که تصمیم گرفتم مجموعه‌ای از کلاس‌های باکیفیت ایجاد کنم و بر اساس سال‌ها تجربه حرفه‌ای‌ام، مسیر روشنی را برای انیماتورهای جدید برای شروع انیمیشن ارائه کنم.

اگر رویای یادگیری انیمیشن شخصیت ها را دارید، امیدوارم این کلاس ها راه را به شما نشان دهند!

من واقعاً از دیدن آنچه می توانید ایجاد کنید هیجان زده هستم!



برای کشف بیشتر درباره من، بیوگرافی کامل من را در زیر بررسی کنید.

همچنین، اگر می‌خواهید هر زمان که کلاس‌های جدیدی منتشر می‌کنم به شما اطلاع داده شود، فقط دکمه + دنبال کردن را فشار دهید.

بیش از همه، من یک داستان سرا هستم.

چه نوشتن، چه تصویرسازی یا انیمیشن، هدف من همیشه بیان بهترین داستان ممکن است.

من به عنوان انیماتور شخصیت و کارگردان انیمیشن برای تلویزیون کودکان، بیش از پانزده سال است که به طور حرفه ای داستان می گویم.

اکنون، وقتی مشغول کمک به گفتن داستان شخص دیگری نیستم، تمام این تجربه را برای آوردن برخی از ایده های اصلی خودم به جهان به کار می برم.


علاوه بر داستان گویی در اشکال مختلف و متنوع، من همیشه عاشق ماجراجویی و دنیای طبیعی بوده ام. بالا رفتن از کوه ها و خوابیدن زیر ستاره ها، دوچرخه سواری در سراشیبی در مسیر تکی فراگیر، گرفتن چند موج یا به سادگی پیاده روی آرامش بخش در جنگل های محلی. وقت آزادم را اینگونه می گذرانم و بیشتر الهاماتی را پیدا می کنم که به کارم وارد می شود.

منبع کلیدی دیگر من خانواده ام هستند. با کودکان خردسالی که دائماً برای اولین بار چیزهایی را تجربه می‌کنند، نمی‌توانید دنیا را با چشمانی تازه نبینید و در بسیاری از چیزهای روزمره که در غیر این صورت بدیهی می‌گرفتیم، شادی و الهام پیدا کنید.

اگر می‌خواهید برخی از کارهای انیمیشن و تصویرسازی من را ببینید، یا فقط کمی بیشتر درباره من بدانید، به وب‌سایت نمونه کارها من سر بزنید: