آموزش نمونه سازی از تجربه های واقعیت مجازی با وحدت

Prototyping Virtual Reality Experiences with Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: بیاموزید که نمونه های اولیه را بسازید و به سرعت در ایده های تجربه واقعیت مجازی خود تکرار کنید. در هسته اصلی توسعه برنامه واقعیت مجازی ، توانایی پیاده سازی و آزمایش سریع مکانیک VR ، طراحی سطح و گیم پلی بازی است. یک توسعه دهنده قبل از اینکه یک مفهوم را به عنوان یک پروژه دنبال کند ، باید بداند که آیا جذاب و شهودی است. در نمونه سازی تجربه های واقعیت مجازی با Unity ، شما خواهید آموخت که چگونه به سرعت نمونه های اولیه VR را طراحی کنید و همچنین نحوه آماده بودن یک مفهوم برای توسعه تمام وقت را یاد بگیرید. ابتدا یاد خواهید گرفت که نمونه اولیه چیست ، به طور خاص در نمونه اولیه تجربه VR قرار می گیرد و شروع به طراحی تجربه می کنید. بعد ، شما یک محیط را با عناصر تعاملی و عناصر بازی بازی پر خواهید کرد. پس از آن ، قبل از اجرای یک تجربه ، مزایای آزمایش آنالوگ مکانیک جدید بازی را کشف خواهید کرد. سرانجام ، آنچه را که از آزمایش کاربر آنالوگ آموخته اید ، برای پیاده سازی مکانیک های جدید و بازی به دست می آورید. پس از پایان این دوره ، دانش بنیادی از نمونه سازی تجربه های واقعیت مجازی با وحدت خواهید داشت ، که به شما کمک می کند تجارب واقعی و جذاب واقعیت را ایجاد کنید.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

تعریف و تهیه پیش نمونه VR Defining and Drafting a VR Prototype

  • مقدمه Introduction

  • نمونه اولیه چیست؟ What is a Prototype?

  • در حال تهیه نمونه اولیه VR Drafting a VR Prototype

  • طراحی محیط Designing the Environment

  • راه اندازی دکل VR Setting Up The VR Rig

نگاشت تجربه کاربر Mapping the User Experience

  • طراحی پازل مقدماتی Designing The Introductory Puzzles

  • طراحی پازل پیشرفته Designing The Advanced Puzzles

گیم پلی اساسی و پیشرفت Basic Gameplay and Progression

  • افزودن اشیا Gra قابل انعطاف Adding Grabbable Objects

  • پیاده سازی یک سیستم قفل و کلید ساده Implementing A Simple Lock And Key System

  • راه اندازی اقدامات در مورد تکمیل پازل Triggering Actions On Puzzle Completion

  • پازل هسته سوخت The Fuel Core Puzzle

طراحی یک معما با تست آنالوگ Designing a Puzzle with Analog Testing

  • اولین تکرار The First Iteration

  • بهبود طراحی Improving the Design

  • تکرار دوم The Second Iteration

  • ساخت دیجیتال طراحی فیزیکی Making the Physical Design Digital

گیم پلی پیشرفته و پازل Advanced Gameplay and Puzzles

  • پازل پیمایش The Navigation Puzzle

  • سرنخ های پازل پیمایش Navigation Puzzle Clues

  • پازل نهایی: دکمه راه اندازی The Final Puzzle: Launch Button

  • The Final Puzzle: The Puzzle Pieces The Final Puzzle: The Puzzle Pieces

  • The Final Puzzle: Mechanics and Gameplay The Final Puzzle: Mechanics And Gameplay

پرداخت صحنه Polishing the Scene

  • چگونه لهستانی می تواند بر روی نامزدی تأثیر بگذارد How Polish Can Affect Engagement

نمایش نظرات

آموزش نمونه سازی از تجربه های واقعیت مجازی با وحدت
جزییات دوره
1h 47m
22
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Harrison Hutcheon Harrison Hutcheon

او که به عشق یک عمر به بازی های ویدیویی و تجربیات تعاملی دامن زده است ، در حال توسعه و آزمایش اشکال مختلف رسانه تعاملی است. هریسون همچنین با آموزش و راهنمایی در Lighthouse Labs Web Development Bootcamp در تورنتو علاقه زیادی به آموزش نسل بعدی توسعه دهندگان دارد. او همچنین به طور مستقیم با دولت فانوس دریایی همکاری می کند تا در توسعه برنامه درسی آنها کمک کند.