آموزش اصول انیمیشن کاراکترها: ایجاد یک حلقه متحرک

Character Animation Fundamentals: Creating an Animated Loop

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

آیا از کل فرآیند تصویرسازی، تقلب و متحرک سازی یک شخصیت ترسیده اید؟ آیا برای ایجاد حرکات واقعی و ترکیب انیمیشن های مختلف مشکل دارید؟ جلوترش رو نگاه نکن! در این کلاس من شما را در تمام مراحل انیمیشن سازی یک شخصیت و ایجاد یک حلقه متحرک راهنمایی می کنم.

این کلاس برای همه در نظر گرفته شده است، زیرا من مفاهیم را به طور عمیق توضیح خواهم داد و همچنین به این موضوع می پردازم که چرا باید کارهای خاصی را انجام دهید. اگر سؤالی دارید، می‌توانید آن‌ها را در برگه انجمن بپرسید یا به فایل پروژه واقع در «پروژه شما» نگاهی بیندازید.

_______________

طرح کلی کلاس

  • تصویرسازی یک شخصیت:  ما کل شخصیت را در Illustrator از ابتدا ایجاد خواهیم کرد. این شامل ساختن یک نسخه خشن برای به دست آوردن تناسبات مناسب، اضافه کردن جزئیات و لباس و همچنین تقسیم لایه ها برای آماده سازی آن برای تقلب است. من به شما نشان خواهم داد که چگونه اتصالات مناسب ایجاد کنید تا بعداً صاف ترین انیمیشن را دریافت کنید.
  • تقلب با استفاده از DUIK:  در After Effects، با استفاده از ابزار استاندارد صنعتی - DUIK، دست‌کاری اعضای شخصیت را شروع می‌کنیم. فرآیند تقلب نسبتاً سریع است، زیرا همه چیز به درستی در Illustrator تنظیم شده است. علاوه بر اصلاح اندام‌ها، می‌خواهیم یک کنترل‌کننده برای بدن و سر و همچنین برخی از کنترل‌کننده‌های هوشمند برای انیمیشن صورت ایجاد کنیم.
  • متحرک کردن یک انیمیشن بیکار:  کاراکترها در حالت ایستاده خسته کننده به نظر می رسند - اما اگر یک انیمیشن بیکار اضافه کنید، نه! شخصیت ما یک مبارز است و بنابراین او نیاز به یک موضع مناسب دارد. ما به نحوه ایجاد انیمیشن بیکار با استفاده از حالت های کلیدی - و همچنین راه درست حلقه کردن آن خواهیم پرداخت. علاوه بر آن، ما کنترلرهای اضافی برای اضافه کردن چند پانچ ایجاد خواهیم کرد. شخصیت بالاخره یک مبارز است!
  • متحرک سازی یک چرخه اجرا: یکی از مهم ترین چیزهایی که باید به عنوان انیماتور کاراکتر بدانید این است که چگونه یک چرخه اجرا را متحرک کنید. من به شما سریعترین راه را برای ایجاد بدون افت کیفیت نشان خواهم داد. همچنین آن را با انیمیشن بیکار ترکیب می کنیم تا یک حلقه کامل متشکل از 2 انیمیشن مختلف ایجاد کنیم.
  • ایجاد یک صحنه کامل: شخصیت ما به خودی خود خوب به نظر می رسد، اما در حال حاضر در جای خود کار می کند. برای رفع این مشکل، کیسه بوکسی را به تصویر می کشیم که شخصیت ما می تواند آن را مشت کند. به غیر از آن، برای برخی از حرکات دوربین اختلاف منظر استفاده خواهد شد تا به نظر برسد که شخصیت ما واقعاً در حال حرکت است.
  • صادرات به‌عنوان یک GIF:  به عنوان آخرین لمس، کل حلقه را به‌عنوان mp4 صادر می‌کنیم که با استفاده از Photoshop آن را به GIF تبدیل می‌کنیم. این GIF را می توان در صفحه پروژه بارگذاری کرد، بنابراین من می توانم کار شما را نقد کنم.

شما یا شخصیت خود را ایجاد می‌کنید - یا از شخصیت من استفاده می‌کنید تا آن را در افتر افکت‌ها متحرک کنید. محصول نهایی یک حلقه متحرک خواهد بود که می‌توانید آن را در اینستاگرام پست کنید یا از آن در سریال خود استفاده کنید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • انیمیشن پانچ: حالات چهره Punch Animation: Facial Expressions

  • تقلب: اندام با استفاده از DUIK Rigging: Limbs Using DUIK

  • تصویر: سازماندهی لایه ها Illustration: Organizing the Layers

  • چرخه اجرا: متحرک سازی عناصر اضافی Run Cycle: Animating the Extra Elements

  • صادرات به صورت GIF Exporting as a GIF

  • انیمیشن پانچ: The First Jab Punch Animation: The First Jab

  • واردات کیسه بوکس Importing the Punching Bag

  • انتقال از دویدن به بیکاری Transitioning From Running to Idling

  • تصویر: اضافه کردن لباس Illustration: Adding Clothing

  • کیسه بوکس: سایه Punching Bag: Shadow

  • چرخه دویدن: متحرک کردن پاها Run Cycle: Animating the Legs

  • تقلب: نقاط لنگر Rigging: Anchor Points

  • حرکت دوربین اختلاف منظر Parallax Camera Move

  • چرخه اجرا: تنظیم کاراکتر Run Cycle: Setting up the Character

  • چرخه اجرا: Offsetting & Follow Through Run Cycle: Offsetting & Follow Through

  • انیمیشن بیکار: حالت های کلیدی Idle Animation: Key Poses

  • کیسه بوکس: چرخشی Punching Bag: Rotation

  • گسترش دامنه او Extending His Reach

  • انتخاب رنگ ها Picking the Colors

  • کیسه بوکس: CC Bend It Punching Bag: CC Bend It

  • چرخه دویدن: انیمیشن صورت Run Cycle: Facial Animation

  • تقلب: کنترل های صورت Rigging: Facial Controls

  • انیمیشن پانچ: دارت چشم Punch Animation: Eye Darts

  • تصویر: آماده شدن کاراکتر برای تقلب Illustration: Getting the Character Ready for Rigging

  • آماده شدن در افترافکت Getting Ready in After Effects

  • ریگینگ: تمیز کردن دکل Rigging: Cleaning up the Rig

  • تصویر: ویژگی های صورت Illustration: Facial Features

  • پویانمایی بیکار: Offsetting & Follow Through Idle Animation: Offsetting & Follow Through

  • معرفی Introduction

  • انیمیشن پانچ: The Double Jab Punch Animation: The Double Jab

  • تصویر: بازی در اطراف با تناسبات Illustration: Playing Around With Proportions

  • تصویر: کیسه بوکس Illustration: Punching Bag

  • پانچ انیمیشن: گسترش حلقه Punch Animation: Extending the Loop

  • تقلب: کنترل کننده های بدن و سر Rigging: Body and Head Controllers

  • Run Cycle: Animating the Arms Run Cycle: Animating the Arms

نمایش نظرات

آموزش اصول انیمیشن کاراکترها: ایجاد یک حلقه متحرک
جزییات دوره
3h 30m
35
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
562
- از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Oliver Randorff Oliver Randorff

طراح حرکت

سلام، من الیور هستم - یک طراح حرکت مستقر در دانمارک. من در زمینه انیمیشن تخصص دارم و بیش از 5 سال تجربه حرفه ای در این صنعت دارم و در حال حاضر به عنوان یک مربی فریلنسر تمام وقت کار می کنم. من با استفاده از انیمیشن عالی و فریم‌های کلیدی با دقت تنظیم شده، برای حرکت زیبا و حتی داستان‌های بهتر تلاش می‌کنم.

به‌عنوان یک طراح حرکت خودآموخته، از سال 2012 شروع به یادگیری انیمیشن کردم و از طریق ویدیوهای مختلف با چالش یادگیری آشنا شدم. به همین دلیل تصمیم گرفتم که تدریس را شروع کنم، همانطور که می خواهم آنچه را که در طول سال ها یاد گرفته ام به اشتراک بگذارم.

به کار من روی من نگاهی بیندازید.

آموزش های رایگان را در من تماشا کنید.