آموزش مدیریت سیستم های جمعی در UDK

Managing Crowd Systems in UDK

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در طول این درس ها، یاد خواهید گرفت که از پتانسیل سیستم های crowd در UDK برای ایجاد سطوح بازی بهتری استفاده کنید که بازی واقعی تر و جالب تر باشد. نرم‌افزار مورد نیاز: انتشار UDK 02/2013. در طول این درس‌ها، شما یاد خواهید گرفت که از پتانسیل سیستم‌های crowd در UDK برای ایجاد سطوح بازی بهتری که برای بازی واقع‌بینانه‌تر و جالب‌تر هستند، استفاده کنید. جمعیت‌ها ایجاد می‌شوند و سپس به یک یا چند مقصد ارسال می‌شوند. . چندین پارامتر crowd agents برای بهبود کیفیت کلی خود جمعیت ویرایش می‌شوند و عوامل مجبور می‌شوند رفتارهایی را پس از ایجاد رویدادهای خاص انجام دهند. تکمیل این وظایف آسان نیست، زیرا بسیاری از ترفندها (برای ترفندهایی که هستند!) به طور کامل مستند نشده اند، به ویژه برای رفتارهای عوامل. در این آموزش ما به رویه های پیچیده مدیریت جمعیت خواهیم پرداخت. در پایان این درس ها، شما به طور کامل قادر خواهید بود که عوامل جمعی سفارشی ایجاد کنید و آنها را با استفاده از Kismet در محیط اسکریپت بصری UDK کنترل کنید. نرم افزار مورد نیاز: انتشار UDK 02/2013.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدیریت سیستم های جمعی در UDK Managing Crowd Systems in UDK

  • ایجاد یک بسته و دارایی برای سیستم جمعی ما Creating a Package and Assets for Our Crowd System

  • ویرایش نقشه سطح برای کار با جمعیت Editing the Level Map to Work with Crowds

  • تخم ریزی جمعیت با کیسمت Spawning the Crowd with Kismet

  • تجهیز ماموران به تفنگ Equipping the Agents with a Gun

  • فرستادن نمایندگان جمعیت در مسیرهای جایگزین Sending Crowd Agents on Alternative Paths

  • کنترل جریان ازدحام بین مقاصد Controlling the Flow of Crowds Between Destinations

  • ویرایش ویژگی های بصری کهن الگوی عامل Editing the Visual Features of the Agent Archetype

  • گروه بندی یک جمعیت متشکل از چندین کهن الگوی عامل Grouping a Crowd Made up of Several Agent Archetypes

  • ویرایش Agent Animtree برای انجام یک رفتار جمعی Editing the Agent Animtree to Perform a Crowd Behavior

  • راه اندازی سیستم Crowd برای انجام رفتارهای سفارشی Setting up the Crowd System to Perform Custom Behaviors

  • رفع مشکلات ناشی از رفتارهای جمعیت Fixing the Issues Arising with Crowd Behaviors

  • بررسی اجباری موانع و تغییر سرعت عامل Force Obstacle Checking and Varying Agent Speed

  • کشتن ماموران جمعیت Killing Crowd Agents

نمایش نظرات

آموزش مدیریت سیستم های جمعی در UDK
جزییات دوره
1h 44m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Claudio Scolastici Claudio Scolastici

کلودیو اسکولاستی عضو تیم شماره یک ایندی است که "XX la Breccia" را منتشر کرد ، اولین FPS با کیفیت که در ایتالیا ساخته شده است. Claudio کتابچه راهنمای طراحی بازی های موبایل با دیوید نولته را برای Packt Pub منتشر کرده است.