آموزش ماشینکاری پیشرفته در 3ds Max

Advanced Car Rigging in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در طول این آموزش 3ds Max، ما نگاهی به نحوه ایجاد یک ریگ انیمیشن با کنترل های خودکار برای اتومبیل ها و وسایل نقلیه در 3ds Max خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2011 SP2. در طول این آموزش 3ds Max، ما نگاهی به نحوه ایجاد یک دکل انیمیشن با کنترل های خودکار برای اتومبیل ها و وسایل نقلیه در 3ds Max خواهیم داشت. این آموزش ساخت و اجرای دکل ماشین در 3ds Max را پوشش می دهد. ما به ایجاد یک دکل پویانمایی عمومی نگاه خواهیم کرد و سپس با افزودن اتوماسیون و کنترل‌های پیوست زمین، آن را گسترش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2011 SP2.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ماشینکاری پیشرفته در 3ds Max Advanced Car Rigging in 3ds Max

  • آماده سازی صحنه Preparing the Scene

  • اتمام پاکسازی صحنه Finishing the Clean up of the Scene

  • محل چرخش چرخ Wheel Rotation Location

  • درک حرکات خودرو Understanding Car Movements

  • کنترل های اصلی خودرو Main Car Controls

  • کنترل نامگذاری و قرار دادن سلسله مراتب Control Naming and Hierarchy Placement

  • اضافه کردن کنترلرهای چرخ Adding Wheel Controllers

  • سازماندهی کنترل کننده ها Organizing the Controllers

  • اتصال سلسله مراتبی کنترلر Controller Hierarchy Connection

  • منجمد کردن تحولات Freezing the Transformations

  • اضافه کردن در Roll and Lean Adding in Roll and Lean

  • ایجاد یک محور متحرک Creating an Animatable Pivot

  • راه اندازی دکل پایه چرخ Setting up the Basic Wheel Rig

  • ایجاد یک سیستم فرمان موثر Creating an Effective Steering System

  • قفل کردن کنترلرها Locking the Controllers

  • محدود کردن و قفل کردن کنترل های تایر Limiting and Locking the Tire Controls

  • ایجاد اصلاح کننده های FFD Creating Ffd Modifiers

  • استفاده از اصلاح کننده های Ffd برای تغییر شکل لاستیک ها Using the Ffd Modifiers to Deform the Tires

  • راه اندازی انیمیشن مسیر Setting up a Path Animation

  • اضافه شدن فرمان اتوماتیک Adding Automatic Steering

  • شروع به اضافه کردن چرخش خودکار چرخ Starting to Add Automatic Wheel Rotation

  • تکمیل چرخش خودکار چرخ Finalizing the Automatic Wheel Rotation

  • شروع به انطباق خودرو با زمین Starting to Conform the Car to the Ground

  • ادامه انطباق خودرو با زمین Continuing to Conform the Car to the Ground

  • نهایی کردن ماشین به زمین Finalizing the Car to the Ground

نمایش نظرات

آموزش ماشینکاری پیشرفته در 3ds Max
جزییات دوره
2h 47m
26
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Stewart Jones
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Stewart Jones Stewart Jones

استوارت با سابقه در طراحی گرافیک/چندرسانه ای ، انیمیشن 2D/3D و فناوری رایانه ، به اندازه کافی خوش شانس بوده است که می تواند با تعدادی استودیو کار کند و برای رسانه های مختلف از چاپ ، آموزش ، بازی های ویدئویی ، پخش تلویزیونی ، تبلیغات تجاری و فیلم بلند. او علاقه زیادی به زیبایی شناسی و زمینه های فنی انیمیشن و تولید CG و همچنین توسعه خط لوله نرم افزاری کاملاً یکپارچه ای دارد که دوستانه هنرمند باشد و در جبهه برتر فناوری باشد. وی در زمینه تقلب در موجودات ، انیمیشن موجودات ، توسعه خطوط لوله و آموزش هنرمندان تخصص دارد.