Stewart Jones

استوارت با سابقه در طراحی گرافیک/چندرسانه ای ، انیمیشن 2D/3D و فناوری رایانه ، به اندازه کافی خوش شانس بوده است که می تواند با تعدادی استودیو کار کند و برای رسانه های مختلف از چاپ ، آموزش ، بازی های ویدئویی ، پخش تلویزیونی ، تبلیغات تجاری و فیلم بلند. او علاقه زیادی به زیبایی شناسی و زمینه های فنی انیمیشن و تولید CG و همچنین توسعه خط لوله نرم افزاری کاملاً یکپارچه ای دارد که دوستانه هنرمند باشد و در جبهه برتر فناوری باشد. وی در زمینه تقلب در موجودات ، انیمیشن موجودات ، توسعه خطوط لوله و آموزش هنرمندان تخصص دارد.
دوره های این مدرس:

آموزش اصول 3ds Max Rigging

3ds Max Rigging Fundamentals

Autodesk 3ds Max یک نرم افزار معروف سه بعدی است که در کنار آن برای ایجاد انیمیشن و عکسبرداری (VFX) استفاده می شود. این دوره شما را از پایه های تقلب هدایت می کند و مهارت های لازم برای ایجاد دکل های انیمیشن آماده تولید را به شما می دهد.


آموزش ماشینکاری پیشرفته در 3ds Max

Advanced Car Rigging in 3ds Max

در طول این آموزش 3ds Max، ما نگاهی به نحوه ایجاد یک ریگ انیمیشن با کنترل های خودکار برای اتومبیل ها و وسایل نقلیه در 3ds Max خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2011 SP2.


آموزش مدلسازی و ساخت کوسه کارتونی در 3ds Max

Modeling and Rigging a Cartoon Shark in 3ds Max

در طی این آموزش 3ds Max، نگاهی به مدل سازی و تقلب یک کوسه کارتونی با اصولی خواهیم داشت که می تواند در سایر موجودات دریایی اعمال شود. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 SP2.