آموزش متحرک کردن شخصیت های کارتونی در مایا

Animating Cartoon Characters in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: اکنون که شخصیت های خود را تقلب کرده اید ، وقت آن است که آنها را به حرکت درآوریم. با شروع از جایی که الگوی شخصیت کارتونی در مایا متوقف شد ، جورج مائستری پنج مرحله ساده برای ایجاد انیمیشن کارتونی اغراق آمیز را در مایا آموزش می دهد. او با استفاده از دکل توسعه یافته در دوره قبلی ، نحوه متحرک سازی پیاده روی ، ایجاد پرش ، تحریک تغییرات در حالت صورت و وضعیت بدن ، تحریک و تحریک "zip zip" یا خروج سریع را نشان می دهد و سپس نحوه نهایی سازی و ارائه کامل پروژه را نشان می دهد . در طول دوره ، جورج اصول انیمیشن مانند کدو و کشش ، اغراق ، پیگیری و عمل با هم را لمس می کند.
موضوعات شامل:
  • تمرین زمان پیاده روی
  • جلوگیری از قدمها
  • متحرک کردن راه رفتن شخصیت
  • متحرک کردن پرش ، از جمله فرود و پیگیری
  • مسدود کردن موقعیت ها و زمان بندی ها
  • ایجاد حالات صورت
  • متحرک کردن یک خروج سریع
  • افزودن چراغ
  • ارائه در مایا

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • نمای کلی دکل Rig overview

  • نمای کلی صحنه Scene overview

1. متحرک کردن یک پیاده روی کارتون 1. Animating a Cartoon Walk

  • زمانبندی اولیه را انجام دهید Working out the basic timing

  • مسدود کردن پله ها Blocking out footsteps

  • متحرک کردن پا و باسن Animating the feet and hips

  • اضافه کردن کدو تنبل و کشش بر روی بدن Adding squash and stretch on the body

  • متحرک کردن بازوها Animating the arms

  • تنظیم دقیق انیمیشن Fine-tuning the animation

2. پیشروی مستقیم: ایجاد پرش 2. Straight Ahead: Creating a Jump

  • پیش بینی پرش Anticipating the jump

  • اولین امتیاز پرش The top pose of the jump

  • ایجاد یک فرود Making a landing

  • دنبال کنید و حل و فصل کنید Follow-through and settle

  • اضافه کردن حرکت ثانویه Adding secondary motion

3. Pose to Pose: تغییرات متحرک در خلق و خوی 3. Pose to Pose: Animating Changes in Mood

  • با استفاده از مجموعه های شخصیت Using character sets

  • مسدود کردن نکات اساسی Blocking out basic poses

  • زمان بندی نکات اساسی Timing the basic poses

  • ایجاد صورت Creating facial expressions

  • چشمک می زند تا زندگی بیشتری را اضافه کند Blinks to add more life

  • اضافه کردن همپوشانی و پیگیری Adding overlap and follow-through

4. متحرک کردن یک زیپ 4. Animating a Zip Out

  • ایجاد پیش بینی Creating the anticipation pose

  • حرکت در یک نمایش برگزار می شود Moving within a held pose

  • انیمیشن خروج سریع Animating a quick exit

5- نهایی کردن و ارائه 5. Finalizing and Rendering

  • اضافه کردن چراغ و پس زمینه Adding lights and background

  • تنظیم گزینه های رندر Setting up render options

  • رندر نهایی Finalizing render

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش متحرک کردن شخصیت های کارتونی در مایا
جزییات دوره
2h 17m
28
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
68,753
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.