لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مدل سازی تولید بازی و پرینت سه بعدی در ZBrush و 3ds Max
Production Modeling for Games and 3D Printing in ZBrush and 3ds Max
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
تکنیکهای مدلسازی را برای بسیاری از فرمتها، از جمله موتورهای بازی و پرینت سهبعدی، بیاموزید و در مورد طراحی پلی سطح سخت و پوشش لبهها برای ایجاد جلوه چند رنگآمیزی بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Mischief 2.1.2، ZBrush 4R7B، 3ds Max... در این دوره، تکنیک هایی را برای مدل سازی برای بسیاری از فرمت ها مانند موتورهای بازی یا چاپ سه بعدی یاد خواهیم گرفت. در طول مسیر، ما در مورد طراحی پلی سطح سخت و پوشش لبه برای ایجاد یک جلوه پلی رنگ آمیزی هوازده خواهیم آموخت. پس از تکمیل این دوره، دستورالعملی خواهید داشت که به راحتی در خط لوله تولید شما قرار می گیرد. نرم افزار مورد نیاز: Mischief 2.1.2، ZBrush 4R7B، 3ds Max 2014، KeyShot 5، Unity 4.6
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مدل سازی تولید بازی و پرینت سه بعدی در ZBrush و 3ds Max
Production Modeling for Games and 3D Printing in ZBrush and 3ds Max
استفاده از شیطنت برای مفهوم ما
Using Mischief for Our Concept
ایجاد هد با استفاده از QMesh
Creating the Head Using QMesh
مسدود کردن نیم تنه
Blocking out Torso
جزئیات نیم تنه
Detailing the Torso
مدلسازی بخش میانی
Modeling the Mid Section
ایجاد بازوهای فوقانی ما
Creating Our Upper Arms
استفاده از پریمیتیوها برای مدلسازی ساعدها
Using Primitives to Model Forearms
ایجاد پاهای ما
Creating Our Legs
ساخت سریع سلاح
Rapidly Creating Weapon
تغییر سلاح به چهار سلاح گرم منحصر به فرد
Modifying Weapon into Four Unique Firearms
ایجاد و دستکاری نقشه های UVW
Creating and Manipulating UVW Maps
مدل Polypainting با استفاده از تکنیک های پوشش
Polypainting Model Using Masking Techniques
اتمام چند رنگ
Finishing Polypainting
استفاده از KeyShot برای رندر
Using KeyShot for Render
هنگام پرینت سه بعدی چه نکاتی را باید در نظر گرفت
What to Consider When 3D Printing
تنظیم Model و Maps برای Hub Tools
Setting up Model and Maps for Hub Tools
پیوند مدل Rig در Character Studio
Linking Model Rig in Character Studio
ساخت پوز و پویانمایی بیکار
Making a Pose and Idle Animation
والتر تقریباً 20 سال در صنعت بازی کار کرده و در شرکت هایی مانند Microprose ، Electronic Arts و Digital Addiction کار کرده است. تمرکز اصلی وی روی مدل سازی سه بعدی و کارهای هنری مفهومی بوده است. ابزار مورد علاقه وی ZBrush ، Photoshop و 3ds Max است.
نمایش نظرات