Walter Carter

والتر تقریباً 20 سال در صنعت بازی کار کرده و در شرکت هایی مانند Microprose ، Electronic Arts و Digital Addiction کار کرده است. تمرکز اصلی وی روی مدل سازی سه بعدی و کارهای هنری مفهومی بوده است. ابزار مورد علاقه وی ZBrush ، Photoshop و 3ds Max است.
دوره های این مدرس:

آموزش مجسمه سازی مفاهیم در ZBrush برای چاپ سه بعدی در دسک تاپ MakerBot

Sculpting Concepts in ZBrush for 3D printing in MakerBot Desktop

در طول این درس ها ، ما اصول پیکر تراشی برای چاپ سه بعدی داخل ZBrush 4R7 را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R7، Alchemy، MakerBot Desktop.


آموزش مدل سازی تولید بازی و پرینت سه بعدی در ZBrush و 3ds Max

Production Modeling for Games and 3D Printing in ZBrush and 3ds Max

تکنیک‌های مدل‌سازی را برای بسیاری از فرمت‌ها، از جمله موتورهای بازی و پرینت سه‌بعدی، بیاموزید و در مورد طراحی پلی سطح سخت و پوشش لبه‌ها برای ایجاد جلوه چند رنگ‌آمیزی بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Mischief 2.1.2، ZBrush 4R7B، 3ds Max...