آموزش Blender Essential برای انیمیشن های سه بعدی

Blender Essential for 3D Animation

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

سلام به همه خوش آمدید به کلاس Blender ما که برای یادگیری اصول مدلسازی سه بعدی، ریگینگ و انیمیشن ضروری است، بنابراین اگر قصد دارید پایه مدلسازی سه بعدی، ریگینگ و انیمیشن را بیاموزید، در جای درستی هستید زیرا در این کلاس ما این کار را انجام خواهیم داد. برای شروع کار با Blender، همه چیز را پوشش دهید.

بیایید نگاهی بیندازیم که از این کلاس چه خواهید آموخت:

  1. مقدمه ای بر بلندر
  2. انجام ناوبری سه بعدی
  3. انتخاب اشیا
  4. تبدیل اشیاء
  5. درک درباره افزودن، حذف و مکان نما 3 بعدی
  6. یادگیری در مورد جهت گیری و فرزندپروری
  7. درباره داده های شی و حالت ویرایش
  8. اجزای مش و مبدا شی
  9. درک در مورد کپی کردن، پیوستن و نمونه سازی
  10. قطع محورها و ویرایش متناسب
  11. قابلیت مشاهده و مجموعه ها
  12. مش نرمال و صاف کننده
  13. آموزش اکسترود، اینست و چاقو
  14. اریب و حلقه های لبه
  15. آموزش تقسیم بندی، پر کردن و ادغام
  16. تغییر رنگ یک شی
  17. درباره دوربین‌ها و رندر 

پس از اتمام این کلاس، می توانید یاد بگیرید:

  •  آشنایی با رابط
  • مواد و بافت
  • دستکاری اشکال اساسی
  • تغییر رنگ اشیا
  • با استفاده از ابزارهای اکسترود و مخروطی مدل بسازید
  • درباره حالت ویرایش و حالت شی

این یک کلاس پروژه ای است، بنابراین در طول یادگیری، پروژه کلاسی خواهید داشت. بنابراین آنچه یاد گرفتید می‌توانید در پروژه کلاس شرکت کنید و در حین یادگیری می‌توانید تمرین کنید. شما منابع پشتیبانی در این کلاس خواهید داشت، بنابراین یادگیری آن برای شما آسان تر خواهد بود.

در طول یادگیری، اگر با مشکلی مواجه شدید یا سؤالی دارید، از من بپرسید، من همیشه در کنار شما هستم تا به شما کمک کنم. بنابراین بیایید یادگیری Blender  را برای یادگیری اصول اولیه مدل سازی سه بعدی، ریگینگ و انیمیشن با هم شروع کنیم.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • کلاس پروژه 2 - ایجاد یک مدل دونات Class Project 2 - Creating a donut model

  • مش نرمال و صاف Mesh normals and smoothing

  • یادگیری در مورد جهت گیری و فرزندپروری Learning about orientation and parenting

  • انجام ناوبری سه بعدی Doing 3D navigation

  • آموزش اکسترود، اینست و چاقو Learning the extrude, inset and the knife

  • محوری، snapping و ویرایش متناسب Pivots, snapping and proportional editing

  • آموزش تقسیم بندی، پر کردن و ادغام Learning to subdivide, fill and merge

  • درک در مورد اضافه کردن، حذف و مکان نما 3D Understanding about the adding, deleting and 3D cursor

  • درباره داده های شی و حالت ویرایش About the object data and edit mode

  • تبدیل اجسام Transforming objects

  • انتخاب اشیا Selecting objects

  • اجزای مش و منشاء شی Mesh components and object origin

  • مش نرمال و صاف Mesh normals and smoothing

  • قابلیت مشاهده و مجموعه ها Visibility and collections

  • آموزش تقسیم بندی، پر کردن و ادغام Learning to subdivide, fill and merge

  • کلاس پروژه 2 - ایجاد یک مدل دونات Class Project 2 - Creating a donut model

  • آموزش اکسترود، اینست و چاقو Learning the extrude, inset and the knife

  • درباره داده های شی و حالت ویرایش About the object data and edit mode

  • تغییر رنگ یک شی Changing the colour of an object

  • درباره دوربین ها و رندر About the cameras and rendering

  • یادگیری در مورد جهت گیری و فرزندپروری Learning about orientation and parenting

  • کلاس پروژه 1 - ادغام اشیاء مختلف Class Project 1 - Merging different objects

  • درک در مورد کپی کردن، پیوستن و نمونه سازی Understanding about duplicating, joining and instancing

  • حلقه های اریب و لبه Bevel and edge loops

  • درک در مورد کپی کردن، پیوستن و نمونه سازی Understanding about duplicating, joining and instancing

  • شروع کار مخلوط کن Starting of blender

  • محوری، snapping و ویرایش متناسب Pivots, snapping and proportional editing

  • اجزای مش و منشاء شی Mesh components and object origin

  • شروع کار مخلوط کن Starting of blender

  • قابلیت مشاهده و مجموعه ها Visibility and collections

  • معرفی Introduction

  • انتخاب اشیا Selecting objects

  • تبدیل اجسام Transforming objects

  • معرفی Introduction

  • کلاس پروژه 1 - ادغام اشیاء مختلف Class Project 1 - Merging different objects

  • درک در مورد اضافه کردن، حذف و مکان نما 3D Understanding about the adding, deleting and 3D cursor

  • حلقه های اریب و لبه Bevel and edge loops

  • تغییر رنگ یک شی Changing the colour of an object

  • درباره دوربین ها و رندر About the cameras and rendering

  • انجام ناوبری سه بعدی Doing 3D navigation

درس ها Lessons

نمایش نظرات

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.

آموزش Blender Essential برای انیمیشن های سه بعدی
جزییات دوره
6h 16m
20
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
11
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Issac Murmu
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Issac Murmu Issac Murmu

کارشناس طراحی گرافیک

ایساک مورمو یک مربی باتجربه و پرشور طراحی گرافیک با عشقی عمیق به هنرهای تجسمی و انگیزه الهام بخشیدن به نسل بعدی طراحان است. ایساک مورمو با [تعداد سال] سال تجربه در صنعت، دانش و تخصص فراوانی را به کلاس درس می آورد.

ایساک مورمو استعداد خلاقانه خود را در سنین جوانی کشف کرد و اشتیاق آنها را برای طراحی در طول سفر تحصیلی خود پرورش داد. آنها مدرکی را در طراحی گرافیک از [دانشگاه/موسسه] دنبال کردند، جایی که در رشته‌های مختلف طراحی، از جمله تایپوگرافی، برندسازی، تصویرسازی، و تجربه کاربری تحقیق کردند.

پس از فارغ‌التحصیلی، ایساک مورمو به‌عنوان یک طراح گرافیک حرفه‌ای شغل موفقی را آغاز کرد. آنها با آژانس ها و شرکت های طراحی معتبر کار کردند و طیف گسترده ای از پروژه ها را برای مشتریان در صنایع مختلف انجام دادند. از طریق این تجربیات، ایساک مورمو مهارت‌های خود را تقویت کرد، نگاه دقیقی به جزئیات پیدا کرد و یاد گرفت که بیان هنری را با ارتباطات مؤثر متعادل کند.

ایساک مورمو با انگیزه تمایل به اشتراک گذاری تخصص خود و تقویت رشد طراحان نوپا، به تدریس روی آورد.

در کلاس درس، Issac Murmu بر جنبه‌های نظری و عملی طراحی گرافیک تأکید می‌کند. آنها دانش‌آموزان را از طریق نرم‌افزار استاندارد صنعت راهنمایی می‌کنند، یادگیری عملی را تشویق می‌کنند و بازخورد سازنده ارائه می‌دهند تا به دانش‌آموزان کمک کنند تا مهارت‌های خود را اصلاح کنند. برنامه درسی آنها بر اصول طراحی، توسعه مفهوم، ارتباطات بصری موثر و به روز ماندن با روندهای نوظهور در این زمینه متمرکز است.

فراتر از نقش خود به عنوان یک مربی، ایساک مورمو یک شرکت کننده فعال در جامعه طراحی باقی می ماند. آنها در کنفرانس ها، کارگاه ها و سمینارها شرکت می کنند تا از آخرین پیشرفت های صنعت مطلع شوند. ایساک مورمو به قدرت شبکه‌سازی اعتقاد دارد و دانش‌آموزان را تشویق می‌کند تا با متخصصان درگیر شوند، ارتباطات و فرصت‌های رشد را تقویت کنند.

ایساک مورمو با اشتیاق خود به طراحی و تعهد به موفقیت دانش‌آموزان خود متعهد به پرورش نسل بعدی طراحان گرافیک است و آنها را به مهارت‌ها و اعتماد به نفسی مجهز می‌کند تا تأثیر قابل توجهی در صنعت خلاق بگذارند.