نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش 3ds Max ، ما می آموزیم که چگونه ساختارهای مدولار را برای بازیهای ویدیویی طراحی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC، 3ds Max 2014. در این آموزش 3ds Max ، ما می آموزیم که چگونه ساختارهای مدولار را برای بازی های ویدیویی طراحی کنیم. بدون مدولار بودن ، بسیاری از بازی ها به منابع بیشتری احتیاج دارند تا ساخته شوند. ما در مورد چگونگی پیش بینی نیازهای ساختار مدولار و نحوه جزئیات سریع طراحی خود به صورت سه بعدی توضیح خواهیم داد. با پایان این آموزش 3ds Max ، شما در اصول مدولار بودن آگاهی بیشتری خواهید داشت و خواهید فهمید که چگونه ساختار مدولار خود را برای بازی ها طراحی کنید. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC، 3ds Max 2014.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
طراحی ساختار مدولار برای بازی ها در 3ds Max
Designing a Modular Structure for Games in 3ds Max
-
مقدمه ای بر مدولار بودن
Introduction to Modularity
-
جمع آوری الهام
Gathering Inspiration
-
ساخت یک مفهوم
Building a Concept
-
مسدود کردن فرمهای اصلی
Blocking out Major Forms
-
مدل سازی ستون پیچ مارپیچی
Modeling the Spiral Screw Pillar
-
اصلاح مدل
Refining the Model
-
ایجاد فضایی برای استراحت چشم
Creating Space for the Eye to Rest
-
اصلاح عناصر طراحی
Revising Design Elements
-
تکرار در مورد طراحی و آزمایش محدودیت ها
Reiterating on the Design and Testing the Limits
-
افزودن جزئیات
Adding Details
-
تکمیل کلاهک برتر
Completing the Top Cap
-
بررسی مدولار بودن
Examining the Modularity
نمایش نظرات