در این کلاس، کل مجموعه ابزار مدلسازی موجود در Blender را خواهید آموخت. ما ابزارهای مختلف مدلسازی سهبعدی و کارهایی که انجام میدهند و همچنین معنای آنها (مانند اکستروژن، برش حلقه، bevelling و غیره) را پوشش خواهیم داد. ما همچنین به اصلاحکنندههایی نگاه میکنیم که به شما در مدلسازی سهبعدی کمک میکنند و همچنین تمام ابزارهای مجسمهسازی موجود را بررسی میکنیم تا به شما کمک کنند مدلهای سهبعدی فوقالعادهای داشته باشید.
این کلاس ادامه کلاس قبلی من " " است.
این کلاس بیشتر برای مبتدیان مناسب است.
برای این پروژه، سعی کنید یک خانه سه بعدی بسیار ساده ایجاد کنید. خانه، حداقل باید چند پنجره، یک در، یک سقف و کمی دودکش داشته باشد.
شما باید از ابزارهای مدلسازی زیر استفاده کنید:
نکات اضافی: هنگامی که ساخت خانه را تمام کردید، ببینید آیا می توانید از Sculpting با DynTopo برای تبدیل خانه خود به یک خانه قدیمی فرسوده استفاده کنید. خراش ها/برآمدگی های تصادفی را اینجا و آنجا به دیوارها اضافه کنید و همچنین گوشه های واقعا تیز را صاف یا صاف کنید.
موفق باشید!
سلام، نام من دانان است. من یک مهندس نرم افزار در روز و یک فیلمساز/انیماتور/آموزنده در شب هستم.
من چند سال پیش شروع به ساخت یک فیلم کوتاه متحرک برای سرگرمی با استفاده از Blender کردم. در این مدت بود که متوجه شدم اشتیاق زیادی به فیلمسازی سه بعدی دارم. من 5 سال گذشته را صرف ساخت فیلم های کوتاه انیمیشن کرده ام و چیزهای زیادی در مورد کل روند ساخت فیلم و انیمیشن یاد گرفته ام.
این کاری است که من به عنوان یک سرگرمی انجام می دهم. انیمیشن و فیلمسازی هر دو چیزی هستند که من به آن علاقه زیادی دارم و چند سالی را صرف یادگیری و تسلط بر این مهارت کردم. از طریق انبوهی از آزمون و خطا و تحقیق به تنهایی، احساس می کنم راه طولانی را پیموده ام. اکنون میخواهم این دانش را به دیگرانی که احساس مشابهی دارند، منتقل کنم.
من به خوبی می دانم، ساخت فیلم انیمیشن سخت است. در واقع خیلی سخته یکی از اهداف اصلی من این است که فرآیند یادگیری را برای دیگران آسانتر کنم. به راحتی می توانید هر یک از دوره های من را بررسی کنید و امیدوارم در تلاش برای رسیدن به رویای خود به شما کمک کرده باشم! :)
نمایش نظرات