Danan Thilakanathan

سلام، نام من دانان است. من یک مهندس نرم افزار در روز و یک فیلمساز/انیماتور/آموزنده در شب هستم.

من چند سال پیش شروع به ساخت یک فیلم کوتاه متحرک برای سرگرمی با استفاده از Blender کردم. در این مدت بود که متوجه شدم اشتیاق زیادی به فیلمسازی سه بعدی دارم. من 5 سال گذشته را صرف ساخت فیلم های کوتاه انیمیشن کرده ام و چیزهای زیادی در مورد کل روند ساخت فیلم و انیمیشن یاد گرفته ام.

این کاری است که من به عنوان یک سرگرمی انجام می دهم. انیمیشن و فیلمسازی هر دو چیزی هستند که من به آن علاقه زیادی دارم و چند سالی را صرف یادگیری و تسلط بر این مهارت کردم. از طریق انبوهی از آزمون و خطا و تحقیق به تنهایی، احساس می کنم راه طولانی را پیموده ام. اکنون می‌خواهم این دانش را به دیگرانی که احساس مشابهی دارند، منتقل کنم.

من به خوبی می دانم، ساخت فیلم انیمیشن سخت است. در واقع خیلی سخته یکی از اهداف اصلی من این است که فرآیند یادگیری را برای دیگران آسانتر کنم. به راحتی می توانید هر یک از دوره های من را بررسی کنید و امیدوارم در تلاش برای رسیدن به رویای خود به شما کمک کرده باشم! :)

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر انیمیشن شخصیت های سه بعدی: شماره 1 - مفاهیم

Introduction to 3D Character Animation: #1 - The Concepts

"در این کلاس، شما با جادوی جان بخشیدن به شخصیت های سه بعدی آشنا خواهید شد. مهارت ها و تکنیک های متحرک سازی سه بعدی واقعی و باورپذیر را یاد خواهید گرفت."


آموزش مدلسازی سه بعدی در بلندر 2.8 برای مبتدیان - مجموعه ابزارهای مدلسازی

3D Modeling In Blender 2.8 For Beginners - The Modeling Toolset

"در این کلاس، کل مجموعه ابزارهای مدلسازی موجود در Blender را یاد خواهید گرفت. ما ابزارهای مختلف مدلسازی سه بعدی و کارهایی که آنها انجام می دهند و همچنین کارهایی که انجام می دهند را پوشش خواهیم داد."


آموزش Introduction to Blender For Beginners - #1 - Introduction

Introduction to Blender For Beginners - #1 - Introduction

"به دوره مقدماتی Blender برای مبتدیان خوش آمدید! در طول سری کلاس های بعدی، شما اصول اولیه (تقریبا) همه چیز را در Blende خواهید آموخت.


آموزش ایجاد یک شخصیت سبک سه بعدی به سرعت و به راحتی برای فیلم

Creating A 3D Stylized Character Quickly And Easily For Film

با Character Creator 4 و Blender اسرار ایجاد شخصیت های سه بعدی جذاب و سبک شده را بیاموزید.