آموزش بافت چند ضلعی کم در MARI

Low Polygon Texturing in MARI

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش MARI با فرآیند تکسچرینگ مدل های low poly در MARI آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: MARI 1.4v3. در این آموزش MARI با فرآیند تکسچرینگ مدل های low poly در MARI آشنا می شویم. ما با راه‌اندازی پروژه خود، از جمله برخی از گروه‌های انتخابی که کار را در آینده آسان‌تر می‌کنند، با این آموزش شروع می‌کنیم. از اینجا، ما مستقیماً به داخل شیرجه می‌رویم و با استفاده از برخی عکس‌های مرجع، برخی از بافت‌های پوست را روی مدل خود نشان می‌دهیم. در مرحله بعد، ما توجه خود را به زره او معطوف خواهیم کرد، اطلاعات پراکنده، برآمده و عجیبی را برای مطابقت با یک قطعه هنری مفهومی ایجاد می کنیم. در ادامه، در مورد فرآیند نقاشی با جزئیاتی که در مش ما وجود ندارد، اما جذابیت بصری را به بافت های نهایی می افزاید، یاد خواهیم گرفت. در نهایت، با تثبیت کانال‌هایی که از طریق شیدر ما حرکت می‌کنند، همه چیز را جمع‌بندی می‌کنیم، آنها را پخته می‌کنیم و سپس نقشه‌های خود را از MARI صادر می‌کنیم. پس از تکمیل این آموزش، با ابزارها و تکنیک هایی آشنا خواهید شد که می توان از آنها در خط لوله تولید برای بافت یک شخصیت بازی کم پلی در MARI استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: MARI 1.4v3.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

بافت چند ضلعی کم در MARI Low Polygon Texturing in MARI

  • ایجاد یک پروژه و راه اندازی گروه های انتخاب Creating a Project and Setting up Selection Groups

  • طرح ریزی بافت های پوست Projecting Skin Textures

  • ساخت رنگ های پایه برای زره Building Base Colors for the Armor

  • اصلاح اشکالی که نواحی فرورفته در زره را مشخص می کنند Refining Shapes That Define Recessed Areas in the Armor

  • Projecting Flourishes for Armor with Stencils Projecting Flourishes for Armor with Stencils

  • انتقال جزئیات از یک پوسته به پوسته دیگر Transferring Details from One Shell to Another

  • افزودن بافت به مناطق قرمز زره Adding Texture to Red Areas of Armor

  • ایجاد یک برآمدگی برای جزئیات زره Creating a Bump for Armor Details

  • ایجاد برجستگی برای مناطق قرمز زره Creating a Bump for Red Areas of Armor

  • مسدود کردن در مناطقی از جزئیات بیشتر نقاشی شده Blocking in Areas of Additional Painted Detail

  • تمیز کردن مناطق و ایجاد یک ماسک برای جزئیات نقاشی شده Cleaning up Areas and Creating a Mask for Painted Details

  • شروع به رنگ آمیزی جزئیات برای روکش های چرمی Beginning to Paint Detail for Leather Wraps

  • ادامه به رنگ آمیزی جزئیات برای روکش های چرمی Continuing to Paint Detail for the Leather Wraps

  • تعریف اطلاعات Specularity برای رنگ های پایه Defining Specularity Info for Base Colors

  • نقاشی خراش و لباس برای مدل کم پلی ما Painting Scratches and Wear for Our Low Poly Model

  • رنگ آمیزی خاک برای مدل کم پلی ما Painting Dirt for Our Low Poly Model

  • تصحیح رنگ پوست Color Correcting Skin Tones

  • ترکیب چندین کانال بامپ در یک Combining Multiple Bump Channels into One

  • لمس کردن جزئیات نقاشی شده با دست در بافت های ما Touching up the Hand Painted Detail in Our Textures

  • پخت و صادرات نقشه های بافت Baking and Exporting Texture Maps

نمایش نظرات

آموزش بافت چند ضلعی کم در MARI
جزییات دوره
3h 54m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Eddie Russell
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eddie Russell Eddie Russell

ادی بیش از ده سال پیش تدریس حرفه ای خلاق را برای Digital Tutor آغاز کرد. در سال 2014 Digital Tutor توسط Pluralsight خریداری شد و او همچنان به ایجاد آموزش با کیفیت بالا برای هنرمندان در صنعت فیلم و بازی ادامه داد. با سابقه در طراحی گرافیک و تصویرگری ، ادی همیشه بر جذابیت بصری متمرکز شده است. این را می توان از طریق دوره های وی مشاهده کرد که در آن او اسرار دستیابی به کیفیت سطح تولید را برای هنر مفهوم ، تصاویر ، بافت ها ، مواد و همچنین روشنایی به اشتراک می گذارد. ادی افتخار دارد که به متخصصان خلاق کمک می کند تا از موانع فن آوری و نرم افزار عبور کنند تا بتوانند بدون هیچ زحمتی خلاقیت خود را در پروژه های خود مهار کنند. ادی ضمن تدریس با Pluralsight ، این فرصت را داشته است که در بسیاری از پروژه های جذاب شرکت کند. وی همچنین مقالاتی را در زمینه آموزش خلاق در Photoshop Creative و ImagineFX ارائه داده است. پروژه مورد علاقه ادی به عنوان مربی در مجموعه Transforming Robot Production Pipeline شرکت داشته است. بنابراین اگر شما آماده یادگیری هنر محیطی ، بافت یا ارائه از ابتدا هستید ، یا اگر طرح های گرافیکی شما از فاکتور ویژه "آن" برخوردار نیستند ، به ادی اجازه دهید تا توانایی های شما را به عنوان یک هنرمند باز کند.