لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش در Autodesk Maya یک انیمیشن الهام گرفته شده از زن را متحرک کنید.
Animate an Anime Inspired, Stylized Female Run in Autodesk Maya.
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
با ارائه یک انیمیشن زنانه با ظاهر حرفهای، الهام گرفته از انیمه، در Autodesk Maya، جریانهای کاری انیمیشن سه بعدی کارآمد را بیاموزید.
این دوره برای انیماتورهای مبتدی طراحی شده است که اصول گردش کار را میدانند اما تلاش میکنند تا انیمیشن خود را آن سطح از کیفیت و باورپذیری معمول محصولات حرفهای را ارائه دهند. p>
همراه با پیاده روی و پرش، دویدن یکی از بلوک های کلیدی انیمیشن مکانیک بدن است. تسلط بر این حرکات ضروری در انیمیشن های سه بعدی به شما اعتماد به نفس و مهارت هایی می دهد تا شخصیت های انسانی خود را در نماهای مکانیکی بدن دقیق تر کنترل کنید.
در پایان این دوره شما میتوانید با اطمینان یک اجرای سبک را متحرک کنید، فیلم مرجع را برای انیمیشن تفسیر کنید، و تکنیکهای مشابهی را که متخصصان برای تولید انیمیشنهای استاندارد صنعت به کار میبرند، به کار بگیرید.
در مورد:
خواهید آموخت
کار با مراجع ویدئو
شناسایی و طراحی پوزهای کلیدی دویدن
عیب یابی ژست گرفتن
ژست های آینه کاری با استفاده از Red Studio 9
تنظیم اولویتها برای اسپلینینگ
چرخه کاری پویانمایی و صیقل دادن انیمیشن
این دوره از نرم افزار استاندارد صنعتی Autodesk Maya استفاده می کند، اما همان اصول را می توان برای هر بسته سه بعدی اعمال کرد. میتوانید آموزشهای بیشتری را در
من بیابید.
تکلیف شما انیمیشن یک اجرای سبک است که با انیمیشن سازی روی همان دکلی که من در طول دوره خود استفاده می کنم یا یکی از انتخاب های شما انجام می شود. نتیجه نهایی پخش انیمیشن شما خواهد بود.
راه اندازی پروژه و یافتن یک دکل
Setting Up the Project and Finding a Rig
032 بازیابی برخی از هدها بالا و پایین
032 Restoring Some of the Heads Ups and Down
تراشیدن پاها
Splining the Feet
نتیجه گیری و خروجی
Conclusion and Outro
کپی کردن انیمیشن پا در سمت مقابل
Copying the Foot Animation to the Opposite Side
اسپلینینگ بازوها
Splining the Arms
بهینه سازی اسپلینینگ
Tweaking the Splining
استراتژی مسدود کردن مماس
Blocking Strategy The Tangents
تماشای انیمیشن دو نفره
Watching the Animation on Twos
انعکاس موقعیت تماس
Mirroring the Contact Pose
شناسایی پوزهای ضروری دویدن
Identifying the Essential Poses of a Run
ارزیابی انیمیشن Run تاکنون
Evaluating the Run Animation So Far
یافتن مراجع
Finding References
عیب یابی انیمیشن چهره
Troubleshooting the Face Animation
بهبود وضعیت تماس
Improving the Contact Pose
طراحی ژست شروع
Devising the Kickoff Pose
مسدود کردن با مماس پلکانی؟ نه دقیقا.
Blocking With Stepped Tangents? Not Exactly.
طراحی ژست بالا
Designing the Up Pose
خطاب به یادداشت های خودمان
Addressing Our Own Notes
دادن کمی احساس به چهره
Giving the Face a Bit of Emotion
عیب یابی از نمای جلو
Troubleshooting From the Front View
مقدمه و پیش نمایش: انیمیشنی با الهام از انیمیشن زنانه در Autodesk Maya متحرک کنید.
Intro & Preview: Animate an anime inspired, stylized female run animation in Autodesk Maya.
داستان یک دویدن
The Story of a Run
تنظیم Viewport Evaluation Mode روی DG
Setting the Viewport Evaluation Mode to DG
نوشتن یادداشت های انیمیشن برای خودتان
Writing Animation Notes to Yourself
راه اندازی مایا برای انیمیشن
Setting Up Maya for Animation
کار با مراجع ویدیویی
Working With Video References
چرا مهم است که یک کلید روی همه کنترلها برای یک حالت در هنگام مسدود کردن تنظیم کنید؟
Why It Is Important To Set a Key on All Controls for a Pose During Blocking
کاراکتر را در فضا اجرا کنید
Make the Character Run Through Space
طراحی حالت تماس Run
Designing the Run Contact Pose
انیمیشن Splining the Body
Splining the Body Animation
راه اندازی دکل
Setting Up the Rig
ردیابی مراجع
Tracking the References
ژست های آینه ای با Red9 Studio
Mirroring Poses With Red9 Studio
طراحی ژست پایین
Designing the Down Pose
معرفی حرکت جلو و عقب بدن
Introducing Back and Forth Body Motion
کاهش سر به بالا و پایین رفتن
Reducing the Head Ups and Downs
سلام، نام من Amedeo Beretta است و از سال 2003 در تولید انیمیشن میپردازم و به دانشآموزان و متخصصان آموزش میدهم. من روی ویژگیهای VFX و CGI کامل، سریالها، آگهیهای تلویزیونی، بازیهای ویدیویی و ویدیوهای تبلیغاتی کار کردم.
من در انیمیشن کاراکترها تخصص دارم، اما به عنوان یک متخصص عمومی شروع کردم و مهارتهای خود را در هنر مفهومی، مدلسازی سه بعدی، بافتسازی، ریگ کردن، سایهزنی، رندرینگ و ترکیببندی توسعه دادم.
کارنامههای من عبارتند از پل، جان کارتر، و سیاره 51، کارهایی که در شرکتهای برنده جایزه مانند Double Negative، Scanline VFX، و Ilion Animation Studios انجام شده است.
نمایش نظرات