آموزش مدل سازی برای تجسم محصول در MODO

Modeling for Product Visualization in MODO

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این کارگاه متوسط ، الری کانل ، نویسنده ، طراح و مربی به شما کمک می کند تا مهارت های مدل سازی خود را برای ایجاد تجسم واقعی محصول در MODO 601 تقویت کنید. نمونه های عملی را با استفاده از هر دو مدل چند ضلعی و SubD در MODO ، و همچنین مجسمه سازی ، نمونه برداری ، و شبیه ساز فیزیک پویا Recoil. به علاوه ، بیاموزید که چگونه ایده ها و نمونه های اولیه را به سرعت از بین ببرید ، جزئیات تمیز و دقیق را به مدل های خود اضافه کنید و صحنه های کاملی ایجاد کنید که شامل عناصری مانند ذرات ، نور و پارچه است. این یک کارگاه عملی است که در آن می توانید تکنیک ها را با استفاده از مدل های واقعی کشف و تمرین کنید.
موضوعات شامل:
  • معرفی سه بعدی برای تجسم محصول
  • مزایای مدل سازی چند ضلعی
  • تکنیک های مدل سازی چند ضلعی
  • مدل سازی با SubD ها و PSub ها
  • مجسمه سازی و مفاهیم مجسمه سازی
  • تنظیم صحنه
  • هندسه ساختمان برای تولید ذرات
  • ابزار تولید ذرات
  • استفاده از حباب

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

1. شروع کار 1. Getting Started

  • معرفی به 3D برای تجسم محصول Intro to 3D for product visualization

  • با استفاده از پرونده های موجود Using the included files

2. مدل سازی چند ضلعی 2. Polygonal Modeling

  • مزایای مدل سازی چند ضلعی Benefits of polygonal modeling

  • ایجاد انتخاب Creating selections

  • تکنیک های مدل سازی چند ضلعی Polygonal modeling techniques

  • زیربخش انتخابی Selective subdivision

  • چند ضلعی های صاف کننده Smoothing polygons

3. مدل سازی با SubDs و PSubs 3. Modeling with SubDs and PSubs

  • مزایای مدل سازی SubD The benefits of SubD modeling

  • میخانه ها و زیرمجموعه ها PSubs and SubDs

  • ایجاد چین های با لبه های پشتیبانی Creating creases with support edges

  • ایجاد چین و چروک با وزن لبه Creating creases with edge weighting

  • مدل کردن قوطی سودا Modeling the soda can

  • قوطی سودا Finishing the soda can

  • برخورد با اشکال دشوار Dealing with difficult shapes

  • ایجاد سوراخ در مدل های SubD Creating holes in SubD models

  • تکنیک های اضافی SubD Extra SubD techniques

4- مفاهیم مجسمه سازی و آسیب شناسی 4. Sculpting Concepts and Retopology

  • چند ضلعی های پایه مجسمه سازی Sculpting base polygons

  • مجسمه سازی چند منظوره Multiresolution sculpting

  • مجسمه سازی برای اضافه کردن جزئیات خوب Sculpting to add fine details

  • اصول اولیه رتروپولوژی Retopology basics

  • ابزارهای پیشرفته رتروپولوژی Advanced retopology tools

  • تمیز کردن هندسه روتلوژی شده Cleaning up retopologized geometry

5. تنظیم صحنه 5. Setting the Scene

  • مدل سازی هندسه صحنه Modeling scene geometry

  • مدل سازی محیط ها و غرفه ها Modeling environments and props

  • مدل سازی منابع نور Modeling light sources

  • با استفاده از ماکت Using replicators

  • مدل سازی با قلاب Modeling with recoil

  • بازیابی پیشرفته Advanced recoil

6. ذرات 6. Particles

  • هندسه ساختمان برای تولید ذرات Building geometry for particle generation

  • ابزار تولید ذرات Particle generation tools

  • ذرات مجسمه سازی Sculpting particles

  • استفاده از حباب Using blobs

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی برای تجسم محصول در MODO
جزییات دوره
4h 13m
33
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
12,294
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ellery Connell Ellery Connell

Ellery Connell یک هنرمند حرفه ای ، طراح سه بعدی ، مربی و مربی است. وی بیش از 10 سال به عنوان مدل ساز و انیماتور سه بعدی برای مشتریانی مانند CBS ، Simon & Schuster ، Magazine Star Trek ، و کاخ سزار و Bellagio در لاس وگاس کار کرده است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در زمینه انیمیشن و جلوه های بصری از آکادمی دانشگاه هنر هنر سان فرانسیسکو است. آموزش مدل سازی ، انیمیشن و طراحی بازی های سه بعدی را در دانشگاه ویسکانسین-استوت آموزش داده است. و در حال حاضر مشغول تدریس در موسسه طراحی و هنر هرببرگر در دانشگاه ایالتی آریزونا است. او یک مجری برجسته برای گروه کاربران آنلاین مودو است. به وب سایت وی در http://www.sm-graphics.com مراجعه کنید.