نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این مجموعه از درس ها ، ما یک جریان کار خلاقانه برای مدل سازی صحنه های معماری را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12 و Photoshop CS4. در این مجموعه از درس ها ، ما یک کار خلاقانه برای مدل سازی صحنه های معماری را یاد خواهیم گرفت. در این دوره می خواهیم ایجاد یک قوس بیرونی یعنی یک صحنه از ابتدا تا انتها را پوشش دهیم. ما می خواهیم تکنیک های مختلف مدل سازی را در طی مراحل یاد بگیریم. ما همچنین می خواهیم نگاهی بیاندازیم به استفاده از ماژول مو برای ایجاد چمن واقعی و همچنین چگونگی تنظیم تنظیمات برای دادن بهترین نتیجه. سرانجام ، ما همچنین می خواهیم به تکنیک های مختلف ساختمانی که در زندگی واقعی استفاده می شود ، نگاهی بیندازیم که برای کمک به افزودن واقع گرایی بیشتر ، به دنیای 3D می روند. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12 و Photoshop CS4.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مفاهیم تجسم معماری در CINEMA 4D و V-Ray
Architectural Visualization Concepts in CINEMA 4D and V-Ray
-
مسدود کردن ساختار
Blocking out of Structure
-
ایجاد نرده با استفاده از MoGraph
Creating the Railing Using MoGraph
-
درب ، ویندوز ، و مدل سازی اضافی
Doors, Windows, and Additional Modeling
-
ایجاد سایدینگ
Creating the Siding
-
محوطه استخر
Pool Area
-
صندلی عرشه
Deck Chairs
-
سایبان
Awning
-
سایبان بالکن و نردبان استخر
Balcony Awning and Pool Ladder
-
روشنایی اساسی
Basic Lighting
-
بافت/جابجایی سنگ
Stone Texturing / Displacement
-
بافت اضافی
Additional Texturing
-
آب/مواد فلزی
Water / Metal Materials
-
ماژول مو برای ایجاد چمن
Hair Module for Grass Creation
-
اصلاحات نهایی مدل سازی
Final Modeling Tweaks
-
درختان/شاخ و برگ
Trees / Foliage
-
اصلاحات مو/چمن
Hair / Grass Tweaks
-
مدل سازی گل ها
Modeling of Flowers
-
روش های قرار دادن برای گل ها
Placement Methods for Flowers
-
تنظیم دقیق و رندر نهایی
Fine-tuning and Final Render
-
پس از تولید در فتوشاپ
Post-production in Photoshop
نمایش نظرات