آموزش شروع سریع ZBrush: جلد 4

Quick Start to ZBrush: Volume 4

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در جلد 4 شروع سریع به ZBrush ، ما در مورد مفاهیم موجود در جلدهای قبلی استفاده خواهیم کرد. ما با یادگیری استفاده از برس Insert Mesh برای افزودن سریع هندسه شروع خواهیم کرد. ما همچنین ویژگی قدرتمند Dynamesh و چگونگی کمک به آن را توضیح خواهیم داد. ما با یادگیری استفاده از برس Insert Mesh برای افزودن سریع هندسه شروع خواهیم کرد. ما همچنین به ویژگی قدرتمند Dynamesh و چگونگی کمک به طراحی سریع شبکه خواهیم پرداخت. ما برس های منحنی را می پوشانیم و در مورد برخی از برس های بسیار تخصصی درج ، برس های Insert Multi-mesh و Insert Tri-part صحبت خواهیم کرد. ما همچنین برخی از ابزارهای توپولوژی را در ZBrush و همچنین استفاده از Spotlights برای نمایش بافتها بر روی هندسه خود را پوشش خواهیم داد. در پایان این جلد ، ما یک پایه تمام شده همراه با یک شخصیت مجسمه و نقاشی شده خواهیم داشت. این دوره ها به گونه ای طراحی شده اند که به ترتیب دنبال شوند ، بنابراین ما واقعاً شما را تشویق می کنیم قبل از ادامه این بخش ، جلد 1 تا 3 را شروع کنید. ما همچنین شما را به استفاده از تکالیفی که به دنبال هر جلد ارائه می شود ، تشویق می کنیم. این وظایف به شما امکان می دهد آنچه را آموخته اید به کار بگیرید و آن ابزارها و تکنیک ها را در پروژه های خود به کار بگیرید. مشاهده کامل شروع سریع مسیر یادگیری ZBrush

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع سریع ZBrush: جلد 4 Quick Start to ZBrush: Volume 4

  • کار با برس مش Working with Insert Mesh Brushes

  • با استفاده از Dynamesh Using Dynamesh

  • با استفاده از برس های منحنی Using Curve-based Brushes

  • کار با برس های چند مش Working with Insert Multi-mesh Brushes

  • با استفاده از برس های سه بخشی Using Tri-part Insert Brushes

  • کار با ابزار توپولوژی Working with the Topology Tools

  • جزئیات مجازات کردن Reprojecting Detail

  • بافت با استفاده از کانون توجه Texturing Using Spotlight

  • انتقال Polypaint Transferring Polypaint

  • استخراج نقشه های عادی و جابجایی Extracting Normal and Displacement Maps

  • جلد 4 واگذاری Volume 4 Assignment

نمایش نظرات

آموزش شروع سریع ZBrush: جلد 4
جزییات دوره
1h 35m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
18
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.