آموزش متحرک سازی در 3ds Max: محدودیت ها ، کنترل کننده ها و پارامترهای سیم

Animating in 3ds Max: Constraints, Controllers, and Wire Parameters

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Autodesk 3ds Max دارای مجموعه ای قوی از ابزارهای انیمیشن است که می تواند برای زنده کردن شخصیت ها ، ماشین آلات و حتی محیط ها مورد استفاده قرار گیرد. در این دوره با برخی از ابزارهای اساسی آشنا شوید که می توانند برای ایجاد و کنترل انیمیشن استفاده شوند. برای اینکه هرچه بیشتر این دوره عملی باشد ، مربی برایان بردلی هر یک از ابزارها (یا مجموعه ای از ابزارها) را در یک تمرین عملی معرفی می کند که به شما کمک می کند ابزار را در عمل ببینید. وی کار با کنترل کننده ها ، ایجاد واکنش ها ، استفاده از ضبط حرکت ، کار با محدودیت ها و پارامترهای سیم و موارد دیگر را پوشش می دهد.
موضوعات شامل:
  • بررسی اهمیت نقاط محوری در انیمیشن
  • دسترسی و کار با کنترل کننده ها در رابط کاربری
  • ایجاد انیمیشن های واکنشی
  • محدودیت ها
  • کنترل کننده های LookAT
  • پارامترهای سیم

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • ساختار پروژه 3ds Max The 3ds Max project structure

  • گاما پرونده و مدیریت واحد File gamma and unit handling

  • دکل انیمیشن چیست؟ What is an animation rig?

  • اهمیت نقاط محوری در انیمیشن The importance of pivot points in animation

1. کنترل کننده ها 1. Controllers

  • درک کنترل کننده ها Understanding controllers

  • دسترسی و کار با کنترلرها در UI Accessing and working with controllers in the UI

  • کار با شکل های موج Working with waveforms

  • کنترل کننده محدود Limit controller

  • کنترل کننده های چرخش و موقعیت موقعیت: قسمت اول The rotation and position list controllers: Part one

  • کنترل کننده های چرخش و موقعیت موقعیت: قسمت دوم The rotation and position list controllers: Part two

  • ایجاد یک واکنش: قسمت اول Creating a reaction: Part one

  • ایجاد یک واکنش: قسمت دوم Creating a reaction: Part two

  • تنظیم ضبط حرکت Motion capture setup

  • با استفاده از ضبط حرکت Using motion capture

  • با استفاده از کنترلر Spring Using the Spring controller

2. محدودیت ها 2. Constraints

  • محدودیت ها توضیح داد Constraints explained

  • با استفاده از LookAt Using LookAt

  • اضافه کردن به یک مسیر Adding to a path

  • تشکیل یک پیوست Forming an attachment

  • ایجاد لینک Creating a link

  • جهت یابی Handling orientation

  • موقعیت کنترل Controlling position

3. پارامترهای سیم 3. Wire Parameters

  • پارامترهای سیم توضیح داده شده است Wire parameters explained

  • سیم کشی یک مثال Wiring example one

  • سیم کشی مثال دو Wiring example two

  • سیم کشی مثال سه Wiring example three

نتیجه Conclusion

  • بعدش What's next

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش متحرک سازی در 3ds Max: محدودیت ها ، کنترل کننده ها و پارامترهای سیم
جزییات دوره
1h 43m
30
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
13,992
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Brian Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brian Bradley Brian Bradley

هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است.

برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد.

برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.