آموزش تولید معماری مفهومی با استفاده از تکنیک های طراحی دیجیتال در 3ds Max

Generating Conceptual Architecture Using Digital Design Techniques in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این درس ها به چگونگی تولید فرم های معماری در 3ds Max از ورودی های مختلف مانند داده های گرافیکی ، تصاویر ، فیلم ، صدا و نیروهای شبیه سازی شده نگاه خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012، Vray 2.0، AutoCAD 2014، Photoshop CS3. در طول این درس ها نحوه تولید فرم های معماری در 3ds Max را از ورودی های مختلف مانند داده های گرافیکی ، تصاویر ، فیلم ، صدا و نیروهای شبیه سازی شده بررسی خواهیم کرد. سپس نتایج را در پل گلدن گیت سانفرانسیسکو اعمال خواهیم کرد و به آن لیفت صورت آوانگارد رادیکالی می دهیم. با پایان این آموزش به دانش و اطمینان برای استفاده از این فرایند طراحی دیجیتال در پروژه های خود دست پیدا خواهید کرد. در سطح فنی ، با استفاده از splines ، سطوح ، جابجایی فیزیکی ، انیمیشن ها ، پارامترهای سیم ، محدودیت های انیمیشن ، کنترل کننده ها و شبیه سازی باد نیز راحت خواهید بود. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012 ، Vray 2.0 ، AutoCAD 2014 ، Photoshop CS3.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تولید معماری مفهومی با استفاده از تکنیک های طراحی دیجیتال در 3ds Max Generating Conceptual Architecture Using Digital Design Techniques in 3ds Max

  • بحث در مورد طراحی دیجیتال Discussing Digital Design

  • وارد کردن مدل پل Importing the Bridge Model

  • آشکار کردن الگوها از یک تصویر Revealing Patterns from an Image

  • استخراج رئوس مطالب برای تصویرسازی Extracting an Outline to Be Vectorized

  • به صورت خودکار تصاویر Raster را برداری می کنیم Vectorizing Raster Images Automatically

  • جابجایی مش با استفاده از تصاویر Displacing a Mesh Using Images

  • ادغام و ویرایش مش جابجا شده Merging and Editing the Displaced Mesh

  • ایجاد Spline Surface Creating a Spline Surface

  • ویرایش Spline Surface Editing the Spline Surface

  • استخراج نمودار برداری از یک تصویر Extracting a Vector Graph from an Image

  • متحرک سازی یک شی ساختگی Animating a Dummy Object

  • پخت انیمیشن Baking the Animation

  • با استفاده از ابزار Snapshot و Surfacing Splines Using the Snapshot Tool and Surfacing Splines

  • استفاده از یک هدف مورف Using a Morph Target

  • متحرک سازی اهداف مورف با پارامترهای سیم Animating Morph Targets with Wire Parameters

  • متحرک سازی یک شی با استفاده از صدا Animating an Object Using Audio

  • متحرک سازی یک شی با استفاده از فیلم Animating an Object Using Video

  • استفاده از نیروهای شبیه سازی شده برای متحرک سازی پارچه Using Simulated Forces to Animate Cloth

  • ویرایش متغیرهای پارچه Editing Cloth Variables

  • ساده کردن مش متراکم Simplifying a Dense Mesh

  • تولید توپولوژی جدید Generating New Topology

  • استفاده از بافت ها به مدل های ما Applying Textures to Our Models

  • افزودن دوربین Adding a Camera

  • نور و مواد نهایی Lighting and Final Materials

  • آهنگ سازی رندر Compositing the Render

  • تکنیک های طرح بندی برای ارائه ها Layout Techniques for Presentations

  • ارائه طرح های مفهومی Presenting Concept Designs

نمایش نظرات

آموزش تولید معماری مفهومی با استفاده از تکنیک های طراحی دیجیتال در 3ds Max
جزییات دوره
4h 27m
28
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Micha Koren
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Micha Koren Micha Koren

Micha Koren یک طراح و 3D Artist است. ریشه خانواده وی در جمهوری چک است حتی اگر بیشتر زندگی خود را در آفریقای جنوبی گذرانده باشد. وی ضمن مدیریت پروژه های بین المللی تجسم سه بعدی که با تیم هایی از هنرمندان در آسیا انجام می شود ، مرتباً بین اروپا و سنگاپور سفر می کند. وی تحصیلات خود را در رشته معماری به پایان رساند و از آن زمان با معماران آفریقای جنوبی ، فرانسه ، اسپانیا و سنگاپور همکاری می کند. امروز تمرکز او بر یافتن روشهای جدیدی از تجسم معماری برای صنعت املاک و مستغلات است. او می گوید جهان آنقدر سریع در حال حرکت است که تصاویر و فیلم های سه بعدی به تنهایی مانند 10 سال پیش ما را تحت تأثیر قرار نمی دهد. امروز سینمای سه بعدی و نقشه های شهر سه بعدی تعاملی نوار را به ارتفاعات جدیدی رسانده اند. او می گوید ، ما باید هر روز برای ادامه این محدودیت ها رقابت كنیم. طراحی ، تجسم سه بعدی و کارآفرینی از بزرگترین علاقه های مایکا است. وی برنده جوایز طراحی ، تجسم ده ها پروژه معماری ، ایجاد وب سایت و راه اندازی مشاغل آنلاین شده است. او به ویژه از ورزش های شدید مانند سنگ نوردی ، موج سواری و دوچرخه سواری کوهستان لذت می برد زیرا اینها دلایل عالی برای خارج شدن از دفتر است. عبارت مورد علاقه میشا این است: "همیشه قابل دستیابی است!"