آموزش هودینی برای مبتدیان مطلق

Houdini for Absolute Beginners

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

آیا شما مبتدی هستید و می خواهید تمام افکت های هودینی را یاد بگیرید؟

سپس من شما را به کلاس Houdini for Absolute Beginners خوش آمد می گویم.

مربی:

سلام، اسم من شهزاد احمد است. من یک هنرمند هودینی FX هستم. من مشتاق ایجاد جلوه های بصری (انفجار، دود، آتش، ابر، گرد و غبار، ذرات، جادو و غیره) و همچنین انواع تخریب ها و مایعات هستم. من یک هنرمند خودآموخته هستم و من عاشق تماشای مستندهای علمی و فیلم های علمی تخیلی هستم!

در پایان این کلاس:

  • شما می توانید با اطمینان در هودینی کار کنید.

  • شما می توانید هندسه رویه ای را در هودینی ایجاد کنید.

  • شما می‌توانید شبیه‌سازی‌های دود و pyro ایجاد کنید.

  • شما می توانید شبیه سازی ذرات را ایجاد کنید.

  • شما می‌توانید شبیه‌سازی‌های بدن نرم ایجاد کنید.

آنچه خواهید آموخت:

  • جریان کار رویه هودینی

  • ویژگی های هندسه

  • گروه‌بندی هندسه

  • پراکندگی چندین شی

  • کار با VOP

  • نوشتن کد VEX

  • انواع داده های هندسی

  • جلدهای هودینی

  • ساخت شبکه شبیه سازی دود

  • ساخت شبکه شبیه سازی pyro

  • کار با فضای رنگی ACES

  • ذرات FX را ایجاد کنید

  • کار با دانه ها

  • شبیه‌سازی‌های بدنه سخت ایجاد کنید

  • تکنیک های شکست هندسی

  • کار با محدودیت های RBD

  • کار با حل کننده ولوم

  • بدنه‌های نرم پوسته ایجاد کنید

  • محدودیت‌های پوششی

  • ایجاد مایعات برگردان

  • پرداخت مایعات برگردان

  • درحال ارائه با Karma XPU

آیا این کلاس برای شما مناسب است:

من این کلاس را برای مبتدیانی طراحی کرده ام که می خواهند هودینی را یاد بگیرند.

آنچه باید بدانید یا داشته باشید:

  • من انتظار دارم که شما نوعی دانش اولیه سه بعدی داشته باشید.

  • شما باید Houdini 19.5 را روی رایانه خود نصب کنید.

اکنون به من بپیوندید:

پس اگر می خواهید هودینی را یاد بگیرید و می خواهید هندسه رویه ای و FX ایجاد کنید، اکنون به من بپیوندید. امیدوارم شما را در کلاس ببینم.

فایل های پروژه کلاس را بارگیری کنید

پروژه کلاس: ایجاد یک افکت انفجار

مرحله 01: همانطور که کلاس نشان می‌دهد، با استفاده از هودینی یک جلوه انفجار ایجاد کنید.

مرحله 02: یک تصویر از انفجار را ارائه دهید.

مرحله 03: تصویر رندر را در اینجا به عنوان پروژه کلاس آپلود کنید.

من خوشحال خواهم شد که به شما بازخورد بدهم. با آرزوی موفقیت.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • دارایی دیجیتال هودینی ایجاد کنید Create Houdini Digital Asset

  • معرفی VEX و VOP Intro To VEX And VOP

  • رندر آتش و جرقه Rendering Fire And Sparks

  • محدودیت فشار پوششی Vellum Pressure Constraint

  • فعال سازی RBD RBD Activation

  • برج خنک کننده هسته ای رویه ای Procedural Nuclear Cooling Tower

  • کاوش Pyrosolver Exploring Pyrosolver

  • رابط کاربری User Interface

  • برج خنک کننده هسته ای HDA Nuclear Cooling Tower HDA

  • ویسکوزیته برگردان Flip Viscosity

  • خوشه RBD RBD Cluster

  • رندر دود Rendering Smoke

  • معرفی Introduction

  • هندسه وارداتی Import Geometry

  • انتقال صفات Attributes Transfer

  • رندر ذرات Rendering Particles

  • رندر انفجار Rendering Explosion

  • دانلود فایل های پروژه Download Project Files

  • شبیه سازی پایه فلیپ Basic Flip Simulation

  • حجم SDF SDF Volume

  • راه اندازی دانه ها Setting Up Grains

  • نیروهای ذرات سفارشی Custom Particles Forces

  • متشکرم Thank You

  • فلیپ تانک Flip Tank

  • محور POP و نیروی منحنی POP Axis And Curve Force

  • دانه های مخملی Vellum Grains

  • پاره شدن پارچه مخملی Vellum Cloth Tearing

  • کار با SOP زنجیره ای Working With Chain SOP

  • نویز و رمپ در VOP Noise And Ramps in VOPs

  • موی مخملی Vellum Hair

  • ایجاد شبیه سازی آتش Creating Fire Simulation

  • برس مخملی Vellum Brush

  • راه اندازی Basic RBD Sim Setting Up Basic RBD Sim

  • نمایش میدان واگرایی Divergence Field Demonstration

  • فعال کردن غلات Activating Grains

  • رندر Flip Fluids Rendering Flip Fluids

  • جهت گیری در امتداد منحنی Orientation Along Curve

  • دود در مقیاس بزرگ Large Scale Smoke

  • مبانی Vellum Vellum Basics

  • حلقه های انفجار ایجاد کنید Create Blast Rings

  • پله رویه ای Procedural Staircase

  • پراکنده و تراز Scatter And Align

  • نیروهای ذرات Particles Forces

  • تغییر شکل پروجکشن در VEX Projection Deformer In VEX

  • سیال مش بندی Meshing Fluid

  • تنظیم ویژگی رشد Setting Up Growth Attribute

  • اضافه کردن جرقه در آتش Adding Sparks In Fire

  • راه اندازی Explosion Sim Setting Up Explosion Sim

  • منبع انفجار Pyro Pyro Burst Source

  • محدودیت های RBD RBD Constraints

  • حجم و وکسل Volume And Voxels

  • شبیه سازی ذرات Particle Simulation

  • Deformer Projection در VOPs Projection Deformer In VOPs

  • ویژگی های Attributes

  • شکستگی بولین Boolean Fracture

  • تغییر شکل حجم Volume Deform

  • پایگاه برج Tower Base

  • فرارفت ذرات Particles Advection

  • بدنه های نرم مخملی Vellum Soft Bodies

  • پوشش شکل Vellum Shape Match

  • ابرها با حجم مه Clouds With Fog Volume

  • اضافه کردن مسیرهای دود Adding Smoke Trails

  • شبیه سازی دود Smoke Simulation

  • گروه بندی هندسه Geometry Grouping

  • هندسه شکست Fracturing Geometry

  • تنظیم رندر Render Setup

  • دستکاری هندسه با VOP Geometry Manipulation With VOPs

  • Smoke Cache را بنویسید Write Smoke Cache

  • نرده برج Tower Railings

  • ویژگی از قطعات Attribute From Pieces

  • POP Replicate POP Replicate

  • بدنه نرم دانه ها Grains Soft Bodies

  • معرفی شبکه POP Intro To POP Network

  • وارد کردن ویژگی ها در VOP Importing Attributes In VOPs

  • رندر دانه ها Render Grains

  • نوشتن کد VEX Writing VEX Code

  • راه اندازی ACES Setting Up ACES

درس ها Lessons

  • راه اندازی Explosion Sim Setting Up Explosion Sim

  • نیروهای ذرات Particles Forces

  • معرفی Introduction

  • شبیه سازی پایه فلیپ Basic Flip Simulation

  • رندر انفجار Rendering Explosion

  • موی مخملی Vellum Hair

  • تنظیم رندر Render Setup

  • راه اندازی دانه ها Setting Up Grains

  • رندر دانه ها Render Grains

  • شبیه سازی دود Smoke Simulation

  • اضافه کردن جرقه در آتش Adding Sparks In Fire

  • خوشه RBD RBD Cluster

  • منبع انفجار Pyro Pyro Burst Source

  • نوشتن کد VEX Writing VEX Code

  • ایجاد شبیه سازی آتش Creating Fire Simulation

  • دستکاری هندسه با VOP Geometry Manipulation With VOPs

  • تغییر شکل پروجکشن در VEX Projection Deformer In VEX

  • محدودیت های RBD RBD Constraints

  • محور POP و نیروی منحنی POP Axis And Curve Force

  • دارایی دیجیتال هودینی ایجاد کنید Create Houdini Digital Asset

  • حجم SDF SDF Volume

  • POP Replicate POP Replicate

  • هندسه وارداتی Import Geometry

  • فعال کردن غلات Activating Grains

  • حلقه های انفجار ایجاد کنید Create Blast Rings

  • دود در مقیاس بزرگ Large Scale Smoke

  • برج خنک کننده هسته ای HDA Nuclear Cooling Tower HDA

  • رندر ذرات Rendering Particles

  • پله رویه ای Procedural Staircase

  • برج خنک کننده هسته ای رویه ای Procedural Nuclear Cooling Tower

  • ویژگی از قطعات Attribute From Pieces

  • گروه بندی هندسه Geometry Grouping

  • معرفی شبکه POP Intro To POP Network

  • رندر Flip Fluids Rendering Flip Fluids

  • انتقال صفات Attributes Transfer

  • مبانی Vellum Vellum Basics

  • رابط کاربری User Interface

  • هندسه شکست Fracturing Geometry

  • فرارفت ذرات Particles Advection

  • راه اندازی ACES Setting Up ACES

  • رندر دود Rendering Smoke

  • نمایش میدان واگرایی Divergence Field Demonstration

  • وارد کردن ویژگی ها در VOP Importing Attributes In VOPs

  • جهت گیری در امتداد منحنی Orientation Along Curve

  • نویز و رمپ در VOP Noise And Ramps in VOPs

  • شبیه سازی ذرات Particle Simulation

  • پاره شدن پارچه مخملی Vellum Cloth Tearing

  • Smoke Cache را بنویسید Write Smoke Cache

  • تغییر شکل حجم Volume Deform

  • بدنه نرم دانه ها Grains Soft Bodies

  • فعال سازی RBD RBD Activation

  • پایگاه برج Tower Base

  • متشکرم Thank You

  • فلیپ تانک Flip Tank

  • رندر آتش و جرقه Rendering Fire And Sparks

  • نیروهای ذرات سفارشی Custom Particles Forces

  • Deformer Projection در VOPs Projection Deformer In VOPs

  • برس مخملی Vellum Brush

  • کار با SOP زنجیره ای Working With Chain SOP

  • کاوش Pyrosolver Exploring Pyrosolver

  • ویسکوزیته برگردان Flip Viscosity

  • معرفی VEX و VOP Intro To VEX And VOP

  • بدنه های نرم مخملی Vellum Soft Bodies

  • پوشش شکل Vellum Shape Match

  • دانلود فایل های پروژه Download Project Files

  • دانه های مخملی Vellum Grains

  • سیال مش بندی Meshing Fluid

  • راه اندازی Basic RBD Sim Setting Up Basic RBD Sim

  • حجم و وکسل Volume And Voxels

  • اضافه کردن مسیرهای دود Adding Smoke Trails

  • شکستگی بولین Boolean Fracture

  • ویژگی های Attributes

  • ابرها با حجم مه Clouds With Fog Volume

  • محدودیت فشار پوششی Vellum Pressure Constraint

  • تنظیم ویژگی رشد Setting Up Growth Attribute

  • نرده برج Tower Railings

  • پراکنده و تراز Scatter And Align

نمایش نظرات

آموزش هودینی برای مبتدیان مطلق
جزییات دوره
15h 55m
77
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
173
از 5
ندارد
دارد
دارد
Nexttut
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nexttut Nexttut

یک متخصص در آموزش CG

به آموزش Nexttut خوش آمدید، ما فقط دوره‌هایی را با متخصصان بسیار با استعدادی ایجاد می‌کنیم که حداقل ۵ سال سابقه کار در صنعت فیلم و بازی دارند.

هدف واحد آموزش Nexttut این است که به دانش آموزان کمک کند تا به یک هنرمند آماده تولید تبدیل شوند و در هر کجا که می خواهند شغل پیدا کنند. ما متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای دانشجویان سه بعدی هستیم. اگر دانشجویی هستید که از یک موسسه محلی یاد می‌گیرید یا یک هنرمند سه بعدی هستید که به تازگی کار در این صنعت را شروع کرده است یا هنرمندی هستید که چندین سال تجربه دارد، به جای درستی آمده‌اید.

ما شما و بازخوردتان را دوست داریم. لطفاً در مورد اینکه چگونه می‌توانیم دوره‌های بهتری برای شما بسازیم و چگونه می‌توانیم به هر نحوی به شما کمک کنیم، به ما بازخورد بدهید.

یا مبتدیان - یک

دریافت کنید