آموزش Adobe Animate CC: HTML5 Canvas و WebGL

Adobe Animate CC: HTML5 Canvas and WebGL

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Flash Professional CC که دیگر فقط به اکشن اسکریپت و فلش پلیر محدود نمی شود ، امکانات انتشار بیش از هر زمان دیگری را ارائه می دهد. اکنون توسعه دهندگان می توانند از Flash برای ساخت دارایی ها و انیمیشن هایی استفاده کنند که سیستم عامل هایی مانند HTML5 Canvas و WebGL را هدف قرار دهند. و افزودن جاوا اسکریپت امکان پخش را تقریباً در هر دسک تاپ یا دستگاه موبایل مدرن فراهم می کند.

این دوره با استفاده از Flash Professional CC برای ایجاد یک محتوا مشترک برای مجموعه ای از پروژه های مرتبط متمرکز است: یک ویدیوی HTML5 ، یک تبلیغ تعاملی و یک بازی ساده وب. نویسنده Joseph Labrecque نشان می دهد که چگونه می توان از مجموعه ابزارهای آشنا Flash برای ساخت و مدیریت دارایی های متناسب با گردش کار انتشار وب مدرن استفاده کرد.
موضوعات شامل:
  • استفاده از قطعه ها و اقدامات کد
  • جمع آوری و متحرک سازی صحنه ای برای فیلم
  • ارائه ویدیو
  • قرار دادن آگهی با WebGL و JavaScript
  • برنامه نویسی یک بازی در HTML5 Canvas

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از گذراندن این دوره بدانید What you should know before taking this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. کار در HTML5 Canvas و WebGL 1. Working in HTML5 Canvas and WebGL

  • مفهوم پروژه Project concept

  • با استفاده از دستورات تبدیل Using the conversion commands

  • با استفاده از قطعه کد و اقدامات Using code snippets and actions

  • درباره انتشار اهداف About publish targets

  • ادغام HTML5 با براکت ها HTML5 integration with Brackets

2. انیمیشن ویدئو HTML5 2. Animating HTML5 Video

  • مونتاژ صحنه Assembling the scene

  • بررسی شخصیت اسکلت Examining the skeletal character

  • انیمیشن صحنه Animating the scene

  • انیمیشن شخصیت ها و عناوین Character and titles animation

  • ارائه ویدیو و ادغام HTML5 Rendering the video and HTML5 integration

3. طراحی آگهی با WebGL و JavaScript 3. Ad Design with WebGL and JavaScript

  • طرح آگهی Laying out the ad document

  • متحرک کردن محتوا Animating the content

  • کاوش در مورد دارایی دکمه Exploring the button asset

  • WebGL و JavaScript WebGL and JavaScript

  • ادغام HTML5 WebGL HTML5 WebGL integration

4- برنامه نویسی یک بازی در بوم HTML5 4. Programming a Game in HTML5 Canvas

  • ترتیب عناصر بازی Arranging the game elements

  • تنظیم بازی و اولیه سازی Game setup and initialization

  • پخش و حرکت بازیکن Player setup and movement

  • جمع آوری نسل Collectibles generation

  • حرکت جمع شود Collectibles movement

  • ثبت اختراع و تشخیص تصادف Scorekeeping and collision detection

  • زمانبندی و تشخیص بازی تمام شد Timekeeping and detecting game over

  • ادغام وب بوم Canvas web integration

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Adobe Animate CC: HTML5 Canvas و WebGL
جزییات دوره
1h 36m
27
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
51,046
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joseph Labrecque Joseph Labrecque

استاد دانشگاه، مدرس Adobe، رئیس استودیو

جوزف لابرک یک توسعه دهنده، طراح و استاد دانشگاه خلاق است.

جوزف نزدیک به دو دهه تجربه در ساخت وب گویا دارد. راه حل های دسکتاپ و موبایل. او کتاب‌ها، مقالات و دوره‌های ویدئویی در زمینه فناوری‌های طراحی و توسعه، ابزارها و مفاهیم را از طریق ناشران مانند LinkedIn Learning، Peachpit Press و Adobe تالیف کرده است. او شرکت Fractured Vision Media, LLC را تأسیس کرد. یک استودیوی تولید رسانه های دیجیتال و وسیله نقلیه توزیع. جوزف استاد دانشگاه کلرادو بولدر کالج رسانه، ارتباطات و اطلاعات، و همچنین یک رهبر آموزش Adobe، Adobe Community Professional، و یکی از اعضای Adobe Partners by Design است.