آموزش مبانی مفهوم سلاح بازی

Game Weapon Concept Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک بسته مفهومی مفصل آماده برای استودیوهای بازی سازی در دنیای واقعی ایجاد کنید و آینده خط تولید هنر را کشف کنید. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Photoshop CC و ZBrush. برای اینکه یک هنرمند مفهومی در صنعت بازی باشید ، باید در روند کار خود سازگار و چابک باشید تا با تغییر چشم انداز طراحی مورد نیاز برای توسعه بازی های ویدیویی مطابقت داشته باشید. در این دوره ، بازی Weapon Concept Fundamentals ، با تکنیک های مدرن طراحی و ادغام Zbrush در روند کار مفهوم خود ، به سرعت پیشرفت خواهید کرد. ابتدا یاد خواهید گرفت که چگونه با ترکیب موفقیت آمیز 2 مورد متفاوت در 1 طرح منسجم ، یک سبک واقعی و منحصر به فرد از سلاح ایجاد کنید. در مرحله بعدی ، شما با ZBrush برای هنرمندان مفهومی آشنا می شوید ، و یاد می گیرید که چگونه در نرم افزار مجسمه های سخت را طراحی کنید. سرانجام ، شما خواهید آموخت که چگونه یک بسته کامل طراحی مفهوم دقیق ایجاد کنید. با پایان این دوره ، شما درکی از چگونگی ایجاد یک بسته مفهومی سلاح فانتزی آماده برای بازی های مدرن خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Photoshop CC و ZBrush.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

تصاویر کوچک و طراحی ادغام Thumbnails and Merging Design

  • تصاویر کوچک و طراحی ادغام Thumbnails and Merging Design

  • مفهوم و تصویر کوچک Concept and Thumbnail Exploration

  • تصویر کوچک و تصحیح مفهوم Thumbnail and Concept Refinement

مقدمه ای بر ZBrush برای هنرمندان مفهومی Introduction to ZBrush for Concept Artists

  • رابط عمومی ZBrush General ZBrush Interface

  • نحوه مجسمه سازی در ZBrush How to Sculpt in ZBrush

  • Masking ، Movement برس ، Transpose و Subtools Masking, Movement Brush, Transpose, and Subtools

  • Mirroring ، Masking Visibility و Merget Subtools Mirroring, Visibility Masking, and Merging Subtools

  • نحوه ایجاد رابط شخصی و کلیدهای میانبر شخصی خود How to Create Your Own Custom Interface and Hotkeys

ساخت طرح در ZBrush Building the Design in ZBrush

  • مسدود کردن در اشکال ساده و استفاده پیشرفته از انتقال Blocking in the Simple Shapes and Advanced Transpose Use

  • Lowpoly مجسمه سازی و پانل حلقه ها Lowpoly Sculpting and Panel Loops

  • Backface Masking و Concept Exploration Backface Masking and Concept Exploration

  • پیکربندی سریع مفهوم و ZRemesher Rapid Concept Configuration and ZRemesher

  • مجسمه سازی لهستانی و پالایش Sculpting Polish and Refinement

  • جزئیات نهایی و موش تنبل برای لبه های تمیز Final Details and Lazy Mouse for Clean Edges

  • رندر برای فتوشاپ Rendering for Photoshop

نهایی کردن مفهوم Finalizing the Concept

  • ترکیب تصاویر درون فتوشاپ Compositing Images Inside Photoshop

  • به راحتی رنگ و لهستانی اضافه کنید Easily Add Color and Polish

  • جزئیات مفهوم تصفیه شده Refined Concept Details

  • فراخوان مواد برای هنرمندان سه بعدی Material Callouts for 3D Artists

  • ترکیب بسته نهایی مفهوم Composing the Final Concept Package

نمایش نظرات

آموزش مبانی مفهوم سلاح بازی
جزییات دوره
3h 10m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Dan John Cox
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dan John Cox Dan John Cox

دن جان کاکس به مدت 8 سال به عنوان یک هنرمند محیط زیست ، مفهومی و شخصیت در صنعت بازی کار کرده است. وی در ظرفیت های مختلف در Pseudo Interactive ، Frozen North Productions ، Bedlam Games ، Ubisoft Toronto و Capybara Games کار کرده است. وی همچنین به مدت 8 سال در کالج سنکا در تورنتو بازی هنر را تدریس کرده و در آوردن بسیاری از هنرمندان جدید به نیروی کار نیز کمک کرده است. او در رویدادهایی مانند GamerCamp ، IGDA ، Creativa Mexico ، GameConnection Paris و GDC 2014 و 2015 صحبت کرده است.